Skip to Content

Curso 2019/2020

Calendario Fin de Curso 2019-20

1 REMATE DAS ACTIVIDADES LECTIVAS: 19 de xuño.

2 AVALIACIÓNS ORDINARIAS (FINAIS): 22 de xuño.

3 ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS, O martes 23 de xuño cada grupo no horario fixado.

08.30-09.00-------------------------------- 1ºA

09.00-09.30-------------------------------- 1ºB

09.30-10.00-------------------------------- 1ºC

10.00-10.30-------------------------------- 1ºD

10.30-10.50-------------------------------- 2ºA

10.50-11.10--------------------------------  2ºB

11.10-11.30--------------------------------  2ºC

11.30-11.50--------------------------------  2ºD/E

11.50-12.20-------------------------------- 3ºA

12.20-12.50-------------------------------- 3ºB

12.50-13.20-------------------------------  3ºC/D

13.20-13.50-------------------------------  4ºA

13.50-14.20-------------------------------  4ºB

 

O ALUMNADO entregara nese horario os libros do FONDO de Libros, as chaves da taquilla, e recibira o BOLETÍN de CUALIFICACIÓNS e o SOBRE da MATRICULA

4 MATRÍCULA PARA O CURSO 2020-21: Do 1 ata o 10 de xullo nas Oficinas en horario de 09:30 a 13:30 horas. Matricularanse os alumnos que aproben todas as materias en xuño, aqueles alumnos con  materia suspensa en xuño que se considere que poden promocionar

Os días 26, 29 e 30 de xuño poderan adiantar a entrega dos sobres de matricula, por cursos, nas seguintes datas

  • Venres 26 de xuño alumnado de 1º de ESO que pasa a 2º  
  • Lúns 29 de xuño alumnado de 2º de ESO que pasa a 3º
  • Martes 30 de xuño alumnado de 3º de ESO que pasa a 4º

5 REVISIÓNS E RECLAMACIÓNS: (Orde 28 agosto 1995, BOE do 20/09):

24,25 e 26 xuño

Revisión de probas de avaliación e cualificación de 10:30 a 12:30h: Os alumnos dirixiranse aos Departamentos das materias correspondentes para a revisión dos exames cos respectivos profesores.
Solicitude por escrito (no caso de non estar de acordo coa revisión anterior), por parte dos alumnos ou os seus pais ou titores, de revisión da cualificación final obtida nunha materia ou de revisión da decisión de non promoción ou titulación. Estas solicitudes, que deberán conter cantas alegacións xustifiquen a disconformidade coas decisións adoptadas, serán entregadas en Xefatura  de estudos antes das 13:30 horas do 26 de xuño.

29 xuño

Comunicación da resolución do Departamento didáctico ao alumno ou pais.

 

Reclamación ante a Xefatura Territorial por desacordo do alumno ou pais coa revisión da cualificación nunha materia: No caso de que persista o desacordo, alumno ou pais ou titores poderán solicitar por escrito á Dirección, no prazo de dous días a partir da última comunicación do centro, que eleve a reclamación a instancias superiores.

Convocatoria para o fondo solidario de libros de texto 2020-21

Achegamos a seguinte información referente á convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar para o curso 2020-21.

O prazo para a presentación das solicitudes inicia o 20/maio e remata o 19/xuño 2020, incluído.

 

Información relativa o Fin de curso 19/20

Debido as numerosas solicitudes de información que recibimos no centro respecto a varias cuestión deste fin de curso, a dirección do IES de Pastoriza quere facer as seguintes aclaracións.

1 A AVALIACIÓN ORDINARIA DE XUÑO mantense nas datas previstas de finais de xuño, cando teñamos aprobado o calendario de fin de curso se notificara as datas concretas, tamen se notificara vía mail, tokapp e publicación na páxina web como sera a entrega de boletíns, sobre de matricula 20/21 e entrega dos libros do Fondo de libros.

2 AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL 20/21: Estas dependen da Xunta e solicítanse no centro ou electrónicamente. A convocatoria todavía non está publicada. Agardamos que sexa a partir de mediados de maio. Se informara na paxina web da apertura da convocatoria.

 

Indicacións e materiais para o traballo durante o periodo de ALARMA

Achegamos indicacións por niveis para todas as materias: 

En caso de necesidade, solicitar informaciòn por correo electrónico, ao centro (ies.pastoriza@edu.xunta.gal) ou ao profesorado.

Permanencia do persoal nos centros educativos durante o periodo de ALARMA

Diante das modificacións derivadas da declaración do estado de alarma, acláranse as últimas instrucións remitidas pola Consellería de Educación:

Nos centros educativos de todos os niveis de ensino non universitario de mais de seis unidades solo permanecerá en réxime de quendas unha persoa do equipo directivo do centro de 10 a 13 horas.

Ao longo dos próximos días, publicaremos información na páxina web do centro respecto das tarefas e dos materiais para o traballo do alumnado durante o tempo de suspensión das clases.

No caso de necesidade, contactar ao teléfono do centro (de 10 a 13h) ou preferiblemente por correo electrónico (ies.pastoriza@edu.xunta.gal).

 

Celebración do Entroido

O pasado venres celebramos o Entroido no centro, achegamos un recordo visual:

Grazas a Pablo Añón polo traballo realizado. 

Exposición de Cacharrófonos (Instrumentos musicais caseiros)

Un curso máis o alumnado de 2º ESO, convertidos en luthiers, realizaron unha morea de instrumentos musicais caseiros aproveitando materiais diversos baixo a batuta do departamento de Música.

Como pode apreciarse na exposición que durante estes días ten lugar no propio centro educativo a creatividade e a imaxinación dos alumnos e alumnas é mais que evidente. 

Achegamos unhas fotos

 

VISITA O PAZO DA ÓPERA E CONCERTO.

Este mes o alumnado de 2º da ESO acudiu a ver unha obra didáctica de hip-hop. Felicitar a estes dous raperos Tazz Yeah y Zerpa pois disfrutamos moito coa súa capacidade de rimar e improvisar.

Achego unhas fotos.

Distribuir contido


by Dr. Radut