Curso 2014/2015

Contidos curso 2014/2015

Números premiados nas rifas dos estudantes

Os números premiados nas rifas dos estudantes para a viaxe a Salou son as seguintes:

Primeiro Premio: Unha semana en Canarias 756.331
Segundo Premio: Unha semana no Hotel Costa 28.209
Terceiro Premio: unha fin de semana 540.006

As persoas agrazadas poden canxear os boletos en calquera oficina da axencia de viaxes EROSKI.

Calendario dos Exames de Setembro 2015

O Calendario dos exames de setembro 2015.

O alumnado deberá entregar os libros cedidos en préstamo para a preparación das materias o día do exame.

Exames de pendentes

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio

Proceso de admisión de alumnos curso 2015-16

Prazas ofertadas para o curso 2015-16

1º da ESO- 48

2º da ESO- 40

3º da ESO- 26

4º da ESO- 39

Prazos

1.- Do 1 ao 15 de febreiro de 2015: Reserva de praza no centro de adscrición ( e do alumnado matriculado en cursos anteriores).

2.- O 1 de marzo: Publicación de prazas

3.- Do 1 ao 20 de marzo: Prazo de presentación da solicitude de admisión

• Ten que facerse en impreso orixinal que se facilita en cada centro; podendo relacionarse ata 6 centros por orde de preferencia.

• Presentarase unha única solicitude na secretaría do centro que se solicita en primeiro lugar.

• No caso de que se presente máis dunha solicitude ou fóra de prazo, no se terá en conta ningunha delas, producíndose a escolarización do alumno ao final do proceso pola Comisión de Escolarización.

4.- Do 24 de marzo ao 3 de abril: Presentación da documentación acreditativa dos criterios de admisión (só nos centros nos que exista máis demanda que oferta de postos escolares).

5.- Antes do 25 de abril: Publicación dos listados provisionais de admitidos e excluídos, ordenados por orde de puntuación total obtida e na que consten as puntuacións asinadas por cada criterio.

6.- Antes do 15 de maio : Publicación das listas definitivas de persoas admitidas e non admitidas.

7.- Formalización da matrícula

- Prazo ordinario de matrícula: do 25 de xuño ata 10 de xullo.

- Prazo extraordinario de matrícula: do 1 ao 10 de setembro

Bases da segunda rifa para a viaxe á Francia no curso 2014-2015

Velaquí as bases do sorteo da rifa de febreiro de 2015 para financiar a viaxe a Francia:

1- O premio é unha tarxeta agasallo de El Corte Inglés e comercios dependentes desta marca (Hipercor, Bricor, tendas outlet...) valorada en 200 €.

2- O sorteo será público e terá lugar o xoves 19 de febreiro de 2015 na aula de Usos Múltiples do IES de Pastoriza durante o segundo recreo (12:20-12:40).

3- Quen posúa o boleto gañador deberá presentarse no IES de Pastoriza nun prazo de 7 días desde a realización do sorteo, fixando como data límite o 26 de febreiro de 2015.

4- En caso de non aparecer o boleto gañador, o premio recaerá no alumno ou alumna que teña vendido a rifa premiada.

Feliz Nadal e próspero 2015

A comunidade educativa do IES de Pastoriza deséxalles unhas felices festas e un próspero 2015.

Este traballo foi realizado por diversos alumnos e o profesor de Educación Plástica.

SORTEO DA TARXETA AGASALLO DE EL CORTE INGLÉS

O número gañador da tarxeta agasallo de El Corte Inglés celebrado o 19 de febreiro de 2015 no IES de Pastoriza é o 2812.

Xa apareceu o gañador: Santiago Naya, "Puskas", veciño de Rañobre.

Recollida de alimentos e xoguetes

O IES de Pastoriza está a colaborar coa parroquia de Pastoriza na recollida de alimentos e xoguetes.

Por iso, todos aqueles que desexedes participar nesta iniciativa podedes depositar no IES as bolsas coa comida e xoguetes antes do 19 de decembro.

Delegados 2014-15

DELEGADOS DE AULA – CURSO 2014-15