Monte Carrasco 10, Darbo Apdo. 185

36940 Cangas, Pontevedra

ies.montecarrasco.cangas@edu.xunta.gal

GPS 42º 16´32,7"N  8º 47´38,4" W

Espazo de axuda ás familias sobre as ferramentas TIC

IES Monte Carrasco en negro

O mércores 25 de novembro conmemórase o Día Internacional contra a Violencia cara á Muller. O noso centro ven traballando para visibilizar e concienciar sobre esta lacra social.

O día 25 invitamos a toda a comunidade educativa a vestir de negro, como un xeito de visibilizar o noso rexeitamento cara este tipo de violencia exercida contra a muller polo mero feito de selo.

Procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado

Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros  docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados  concertados  no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E). Diario Oficial de Galicia nº 230, do 13.11.2020.

DESTINATARIOS:

Alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial:

a)  Non ten que presentar a solicitude:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021.

b)   Ten que presentar a solicitude:

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000€.

Alumnado matriculado en educación especial.

Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

Forma de presentación da solicitude: Unicamente de forma presencial no centro educativo.

Prazo: do 16 ao 27 de novembro de 2020.

SOLICITUDE

CURSO 2020/2021

Dende o equipo docente do IES Monte Carrasco queremos darvos a benvida ao curso 2020-21. Un curso que, sen dúbida, vén marcado polas excepcionais circunstancias sanitarias que estamos vivindo.

Nos documentos adxuntos, que podedes descargar, tedes o Plan de adaptación á situación COVID e plan de Continxencia do IES Monte Carrasco, así como un guía simplificada das principais normas de funcionamento que se recollen nese documento. A súa elaboración é resultado da aplicación do “Protocolo adaptación ao contexto da Covid-19 nos centros de ensino non universitario de Galicia”, do 31 de agosto. A prioridade destas normas é sempre a saúde, a seguridade, pero tamén garantir o dereito a un ensino público de calidade.

Un cordial saúdo

GUÍA RÁPIDA PARA AS FAMILIAS- PROTOCOLO COVID-19

Hecho con Padlet

Exames de setembro

Curso 2019/2020

ENTREGA DE BOLETÍNS:   VENRES 4 DE SETEMBRO ÁS 12:00 H.