Bo Nadal

Concurso logo EDLG

Cartel EDLG

INICIO DO CURSO ESCOLAR 2022-2023

Mañá día 8 comezarán as clases no horario habitual dos xoves (08:20 a 14:50h.)

Haberá servizo de bus. Por ser o primeiro día, recomendamos estar na parada sobre as 7:50. O alumnado debe traer máscara no bus e ter outra de reposto. Os buses farán a súa ruta habitual, agás a liña Cruz-Salgueirón que este xoves e venres, polo dispositivo de tráfico organizado co gaio das festas de Darbo, TRASLADA A PARADA DE O PIÑEIRO A CRUZ DE CASTRO.

Ademais das actividades de acollida nas que se explicarán as normas de funcionamento e organización do centro, o alumnado deberá traer un caderno e un bolígrafo xa que o profesorado iniciará a súa actividade lectiva.

Se ao final da xornada o alumnado usuario do transporte escolar vai marchar por outros medios, deberá traer unha autorización asinada pola familia que entregarán na Secretaría do centro ou á persoa titora.