A sociedade da neve

A semana do 4 de marzo do 2024, parte do alumnado de 1º e 2º de ESO do noso centro desfrutaron da experiencia de aprender a esquiar e compartir tempo xuntos no marabilloso entorno natural da estación de San Isidro. Unha aventura que ningún de nós esquecerá.

Así cantaron as súas vivencias.

Nun día de inverno, o vento e a neve convidan,

alumnado do Carrasco, xente atrevida.

Ansiosos agardan, con valentía,

partir cara San Isidro, na mochila unha vida.

Nos Picos de Europa, a estación agarda,

Na brancura da neve, a alma está encantada;

Coas risas e os xogos, a montaña anegada,

o amor pola natureza impregna a alma.

Ladeira abaixo, esquís nos pés,

corazóns novos, tremendo de pracer

a beleza da montaña, que ben se ve!

San Isidro, nos teus camiños explorados,

o grupo unido, os afectos confirmados.

Entre terra e ceo, os soños realizados.

Netiquetas para participar nas redes do Monte Carrasco

Clica na imaxe para acceder ao contido.

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN CURSO 2024/2025

SOLICITUDE DE RESERVA:

Quen debe facela: O alumnado de 4º ESO que vaia cursar o Bacharelato no  IES María Soliño e o alumnado de 6º de EP do CEIP Plurilingüe San Roque de Darbo que vaia cursar a ESO no IES Monte Carrasco.

Prazo: do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro.

PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE RESERVA DE ALUMNADO

Poden consultarse no taboleiro de anuncios do centro e en admisiónalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/)

Todo ao alumnado de 6º de EP do CEIP Plurilingüe de San Roque que fixo a reserva ten praza asignada para 1º de ESO no IES Monte Carrasco.

Todo o alumnado de 4º ESO do IES Monte Carrasco que fixo reserva de praza para 1º de Bacharelato no IES María Soliño está admitido na modalidade elixida.

SOLICITUDE DE ADMISIÓN:

Quen debe facela: O alumnado de centros de Educación Primaria non adscritos e doutros centros de Educación Secundaria.

Prazo: do 1 ao 20 de marzo.

(Máis información na pestaña secretaría)

NADAL 2023/2024

ENTREGA SOLIDARIA AO COMEDOR SOCIAL DE CANGAS

NADAL SOLIDARIO

NADAL 2023/24

SORTEO DE DÚAS CESTAS DE NADAL NO IES MONTE CARRASCO

ENTREGA DAS CESTAS

NÚMEROS PREMIADOS:

Cesta de marisco: 0214

Cesta de Nadal: 3195

1º premio: Cesta de marisco da ría doada por Pescados Ventosinos.

2º premio: Cesta de produtos de Nadal doada polo Froiz e Lote de ibéricos doado por Centro de Estudos Acadinfo e Carnicería Charcutería Martín.

Este sorteo conta tamén co patrocinio de Taller Mecánico Automanía.

Os números premiados sortearanse no centro o martes 19 durante o recreo polo alumnado de 4º ESO coa supervisión do equipo directivo.

Comunicación telefónica se consta no resgardo e publicación dos números gañadores nos taboleiros do centro e a través da páxina WEB:https://www.edu.xunta.gal/centros/iesmontecarrascocangas/

Recollida da cesta de marisco na praza de Abastos de Cangas o sábado 23 no posto de Pescados Ventosinos. Recollida da cesta de Nadal no Instituto Monte Carrasco ata o 21 de decembro. (Tfno. de contacto: 886110160

CHARLA DA CRUZ VERMELLA

MANIFESTO