Novidades Edixgal

  • SERVIZOS DIXITAIS EDUCATIVOS 

Neste espazo recóllense os principais servizos dixitais educativos que se poñen a disposición da comunidade educativa, xunto co seu procedemento de solicitude e acceso, así como manuais, e canles de comunicación para consultas, comentarios...

   Páxinas web dos centros en Webs dinámicas

   Aulas virtuais dos centros en Webs dinámicas

   App de comunicación abalarMóbil para familias

   Servizo de comunicación espazoAbalar para profesorado e centros

   Servizo de videoconferencia

   Ferramenta de portfolio Agueiro

   Rede social do profesorado Redeiras

   Libro dixital E-Dixgal

   Escolas Na Nube

  • PROCEDEMENTO PARA DAR DE ALTA AO ALUMNADO NO E.V.A (Titores e profesores)           

            Acceder á plataforma Edixgal (https://eva.edu.xunta.es/login/index.php) co usuario e contrasinal corporativas. No apartado “O MEU ESCRITORIO”, clica en “Xestión de credenciais”.  Aparece unha pantalla coa listaxe do alumnado do grupo correspondente mostrando os seguintes campos:

 Nome e apelidos do alumno - Usuario - Acción(Restaurar credenciais) -Histórico

Clicamos en Restaurar credenciais (ao alumnado asígnaselle un nome de usuario e un contrasinal igual ao nome do usuario). Gardamos as modificacións. Pódese imprimir a listaxe.

 Acceso do alumnado.

 Darlle  a cada alumno o número de usuario e o contrasinal (iguais). Cando o alumno inicia a sesión por primeira vez na plataforma (https://eva.edu.xunta.es/login/index.php), pediráselle que actualice a contrasinal. O propio pode voltar a cambiar o contrasinal cando o desexe.

Dende  os equipos Abalar das aulas (ou dende calquera equipo persoal nos seus domicilios) xa poden acceder aos libros dixitais que previamente o profesorado fixera accesibles para o alumnado.

  •  ACESIBILDADE DAS MATERIAS EDIXGAL AO ALUMNADO

Unha vez que o alumnada está dado de alta na plataforma, é preciso que o profesorado faga accesible ao alumnado os temas que desexe das súas materias, segundo o seguinte procedemento:

Entrar na plataforma: https://eva.edu.xunta.es/login/index.php co usuario e contrasinal corporativos e seguir estes pasos:

- "As miñas materias"

- Escoller materia

- Activar edición (parte superior da barra lateral dereita)

- Escoller Editorial e tema

- Clicamos no "ollo" do título do tema que queiramos facer visible ao alumnado.

Dentro de cada tema: clicamos "Editar" - "Mostrar" en cada un dos subapartados que queiramos facer visibles.

Coordinación Abalar/Edixgal 2017

 

  • PROCEDEMENTO PARA A DESCARGA DE CONTIDOS (EVA OFFLINE)

    Para que o alumnado poida descargar contidos das diferentes materias e poder traballar sin conexión a internet, o profesorado ten que definir previamente que contidos son descargables polo alumnado.

    1.- Profesorado: definir contidos descargables polo alumnado.

    Accedemos á plataforma e clicamos sobre a nosa materia; activamos edición; seleccionamos o tema/contidodescargable; clicamos en “Editar” e seleccionamos no campo “Offline”a opción “Sí”. Gardamos os cambios no botón “Gardar e volver ao curso”.

    Lembrade que só se poden descargar os contidos Web e os paquetes Scorm .

    2.- Descarga de contidos polo alumnado.

    No escritorio, clicar en “Educación”, EVA Offline (debe ter conexión a internet)

    Identificarse: usuario e contrasinal; “Engadir”

    No panel esquerdo aparecen as materias ás que pode acceder

    Clicar sobre unha materia; clicar en “Contidos”; aparecen as unidades descargables; clicando sobre elas aparecen os contidos descargables, cunha frecha a súa dereita para descárgalo.    

Coordinación Abalar/Edixgal 2017

 

  • SOFTWARE NOTEBOOKS EDIXGAL ALUMNADO

 

  1. - ACCESORIOS

Shutteer. capturador de pantalla

KMag: ampliar visión

Xournal: block de notas para escribir a man

xvkbd: teclado virtual.

 

     2.- CIENCIAS

Avogadro: editor molecular

GPeriodic: tabla periódica

Calcium: tabla periódica.

 

    3.- EDUCACIÓN

Anki: construir tarxetas de memoria

Dr Geo: Xeometria interactiva

Kalgebra: xerador de funcións matemáticas

Kbruch. cálculo con fraccións

Kgeography: xogo de xeografia (paises, capitais…)

Kletters: escoita/escribe; francés e inglés

Ktouch: mecanografía

Kturtel: programación

KwordQuiz: vocabulario

Lybniz Graph Plotter: representacion funcións

Marble: globo terrestre virtual

Omnitux: xogo de memoria

GComprisQT: xogos

Step: figuras en 2D

Tux Math: xogo de operacioóns  matematicas

Tuz Paint: deduxo

TuxTyping: xogo de letras en inglés (vocabulario)

Visualino: xogo de programación basado en Arduino.

 

4.- FERRAMENTAS AUTOR

Malted: ferramenta de autor para crear actividades, sobre todo de idiomas

Free Mind: mapa mental

 

5.- GRÁFICOS

Blender: gráficos tridimensional

Dia (diagrama): elaboración de diagramas

Image Magick: editor imaxes.

Inhscape: editor de vectores gráficos

Libre CAD: diseño 2D

My Paint: debuxar e pintar

Shotwell: visor de imaxes

Synfid: animación en 2D

 

6.- INTERNET

Epoptes: compartir pantalla do docente; ver pantallas dos alumn@s

Samba: compartir pantallas.

 

7.- SISTEMA

AranD: configuración de 2 monitores

 

8.- SON E VIDEO

Avidemus jobs: editor de video

Avidemus Qt: editor de video

Guvcview: cámara web

Handbrake: conversor de audio e video  

Imagination: presentaciones fotográficas con música ( DVD)   

MuseScore: crea partituras

OpenShot: editor de video

Winff: conversor de video

Xfburn: grabación de Cd´s

                                                                                       

Coordinación Abalar Edixgal 2018

 

  • SOFTWARE NOTEBOOKS EDIXGAL ALUMNADO POR MATERIAS

 

  MATERIA                                   APLICACIÓN                                            UBICACIÓN                        
LENGUA CASTELLANA

KwordQuiz: vocabulario

Diccionario

Educación

Ofimática

MATEMÁTICAS

Dr Geo: geometria interactiva

Kalgebra: xerador de funcións matemáticas

Kbruch. cálculo con fraccións

Lybniz Graph Plotter: representacion funcións

Tux Math: xogo de operacións matematicas

Educación
FISICA Y QUÍMICA

Avogadro: editor molecular

GPeriodic: tabla periódica

kalzium: tabla periódica.

Ciencias
INGLÉS/FRANCÉS

Kletters: escoita/escribe ; francés e inglés

TuxTyping: xogo de vocabulario/letras en ingés (vocabulario)

Malted: ferramenta de autor para crear actividades, sobre todo de idiomas

Educación

Ferramentas de autor

XEOGRAFÍA E HISTORIA

Kgeography: xogo de xeografia (paises, capitais…)

Marble: globo terrestre virtual

Stelarium

Educación

Ciencias

TECNOLOXÍA

Kturtel: programación

Visualino: xogo  de programación basado en Arduino

Educación
EPV

Tuz Paint: deduxo

Image Magick: editor imágenes.

Inhscape: editor de vectores gráficos

Libre CAD: deseño 2D

My Paint: debuxar e pintar

Shotwell: visor de imaxes

Synfid: animación en 2D

Educación

Ferramentas de autor

MÚSICA MuseScore: crea partituras Son e video
MULTIDISCIPLINAR

Calibrar pantalla

guvcview: cámara

xvkbd: teclado virtual

Capturador de pantalla

Shutteer.:capturador de pantalla

Free Mind: mapa mental

Image Magick: editor imaxes.

Dia (diagrama): elaboración de diagramas

Sistema

Son e video

Accesorios

 

Ferramentas Autor

Gráficos

Son e video

 

Coordinación Abalar Edixgal 2018

    • AVALIACIÓN POR RÚBRICAS (Tarefas e cuestionarios).
      • Procedemos do seguinte xeito: entramos na nosa materia/curso; activamos edición; clicamos en "engadir actividade ou recurso: escollemos tarefa ou cuestionario. No apartado "Cualificación/Métodos de cualificación", escollemos "Rúbrica". Gardamos e voltamos a materia. Entramos na Tarefa/Cuestiionario: na marxe dereita selecionamos "Administración de tarefas/cuestionario"; seleccionamos "Cualificación avanzada" e "Definir rúbrica" Clicamos en "Definir un novo formulario de cualificacións dende cero". Cubrimos nome e descrición da rúbrica. Cubrimos os criterios e os niveis coas puntuacións correspondentes. Gardamos a Rúbrica; podemos voltar utilizala para outra tarefa/cuestionario.

 

  •  EPOPTES: XESTIÓN REMOTA DOS ORDENADORES DO ALUMNADO NA AULA ABALAR

O software EPOPTES,  instalado no equipo do profesor e do alumno, permitenos previsualizar todos os escritorios dos equipos do alumnado, podendo realizar sobre eles accións coma:

·         bloquear os equipos, mostrando nas pantallas afectadas un cadeado o cal non permite o uso do equipo

·         enviar unha mensaxe  aos alumnos

·         opcións de control de enerxía (apagar, reiniciar)

·         visualizar a actividade dun alumno nun momento dado, así como tomar o control do mesmo, movendo o rato e escribindo no equipo remoto.

ACTIVACIÓN

a)    No equipo do profesor: menú de aplicativos -> Internet -> Epoptes

Para saber a IP do noso equipo: sistema -> acerca da maqueta Abalar -> IP

b)    No equipo do alumno: menú de aplicativos -> Internet -> Aula Epoptes.

O alumno debe introducir os dous últimos díxitos mostrados entre puntos da dirección IP do noso equipo do docente (Ex: da IP 192.168.201.143 debe anotar 200. 143)

FUNCIONAMENTO

         No noso equipo: : menú de aplicativos -> Internet -> Epoptes. Apareceranos a pantalla dividida en : menú de ferramentas (arriba),  equipos do alumnado (centro)

         e grupos (columna esquerda).

 

Temos que crear os grupos: clicamos no signo + da marxe esquerda e poñémoslle un nome ao grupo. A continuación arrastramos os equipos do alumnado ao grupo creado; unha vez feito isto, podemos darlle nome a cada equipo: botón dto -> información -> editar -> darlle nome.

Sobre cada  equipo do alumnado podemos :  botón dto sobre o equipo: ->accións:

      

 

VIDEOTITORIAIS

    

     

        

 

 

      

Powered by Drupal - Design by artinet