Novidades Edixgal

 

  •  PROCEDEMENTO PARA DAR DE ALTA AO ALUMNADO NO E.V.A (Titores e profesores)           

            Acceder á plataforma Edixgal (https://eva.edu.xunta.es/login/index.php) co usuario e contrasinal corporativas. No apartado “O MEU ESCRITORIO”, clica en “Xestión de credenciais”.  Aparece unha pantalla coa listaxe do alumnado do grupo correspondente mostrando os seguintes campos:

 Nome e apelidos do alumno - Usuario - Acción(Restaurar credenciais) -Histórico

Clicamos en Restaurar credenciais (ao alumnado asígnaselle un nome de usuario e un contrasinal igual ao nome do usuario). Gardamos as modificacións. Pódese imprimir a listaxe.

 Acceso do alumnado.

 Darlle  a cada alumno o número de usuario e o contrasinal (iguais). Cando o alumno inicia a sesión por primeira vez na plataforma (https://eva.edu.xunta.es/login/index.php), pediráselle que actualice a contrasinal. O propio pode voltar a cambiar o contrasinal cando o desexe.

Dende  os equipos Abalar das aulas (ou dende calquera equipo persoal nos seus domicilios) xa poden acceder aos libros dixitais que previamente o profesorado fixera accesibles para o alumnado.

  •  ACESIBILDADE DAS MATERIAS EDIXGAL AO ALUMNADO

Unha vez que o alumnada está dado de alta na plataforma, é preciso que o profesorado faga accesible ao alumnado os temas que desexe das súas materias, segundo o seguinte procedemento:

Entrar na plataforma: https://eva.edu.xunta.es/login/index.php co usuario e contrasinal corporativos e seguir estes pasos:

- "As miñas materias"

- Escoller materia

- Activar edición (parte superior da barra lateral dereita)

- Escoller Editorial e tema

- Clicamos no "ollo" do título do tema que queiramos facer visible ao alumnado.

Dentro de cada tema: clicamos "Editar" - "Mostrar" en cada un dos subapartados que queiramos facer visibles.

Coordinación Abalar/Edixgal 2017

 

  • PROCEDEMENTO PARA A DESCARGA DE CONTIDOS (EVA OFFLINE)

    Para que o alumnado poida descargar contidos das diferentes materias e poder traballar sin conexión a internet, o profesorado ten que definir previamente que contidos son descargables polo alumnado.

    1.- Profesorado: definir contidos descargables polo alumnado.

    Accedemos á plataforma e clicamos sobre a nosa materia; activamos edición; seleccionamos o tema/contidodescargable; clicamos en “Editar” e seleccionamos no campo “Offline”a opción “Sí”. Gardamos os cambios no botón “Gardar e volver ao curso”.

    Lembrade que só se poden descargar os contidos Web e os paquetes Scorm .

    2.- Descarga de contidos polo alumnado.

    No escritorio, clicar en “Educación”, EVA Offline (debe ter conexión a internet)

    Identificarse: usuario e contrasinal; “Engadir”

    No panel esquerdo aparecen as materias ás que pode acceder

    Clicar sobre unha materia; clicar en “Contidos”; aparecen as unidades descargables; clicando sobre elas aparecen os contidos descargables, cunha frecha a súa dereita para descárgalo.    

Coordinación Abalar/Edixgal 2017

 

  • SOFTWARE NOTEBOOKS EDIXGAL ALUMNADO

 

  1. - ACCESORIOS

Shutteer. capturador de pantalla

KMag: ampliar visión

Xournal: block de notas para escribir a man

xvkbd: teclado virtual.

 

     2.- CIENCIAS

Avogadro: editor molecular

GPeriodic: tabla periódica

Calcium: tabla periódica.

 

    3.- EDUCACIÓN

Anki: construir tarxetas de memoria

Dr Geo: Xeometria interactiva

Kalgebra: xerador de funcións matemáticas

Kbruch. cálculo con fraccións

Kgeography: xogo de xeografia (paises, capitais…)

Kletters: escoita/escribe; francés e inglés

Ktouch: mecanografía

Kturtel: programación

KwordQuiz: vocabulario

Lybniz Graph Plotter: representacion funcións

Marble: globo terrestre virtual

Omnitux: xogo de memoria

GComprisQT: xogos

Step: figuras en 2D

Tux Math: xogo de operacioóns  matematicas

Tuz Paint: deduxo

TuxTyping: xogo de letras en inglés (vocabulario)

Visualino: xogo de programación basado en Arduino.

 

4.- FERRAMENTAS AUTOR

Malted: ferramenta de autor para crear actividades, sobre todo de idiomas

Free Mind: mapa mental

 

5.- GRÁFICOS

Blender: gráficos tridimensional

Dia (diagrama): elaboración de diagramas

Image Magick: editor imaxes.

Inhscape: editor de vectores gráficos

Libre CAD: diseño 2D

My Paint: debuxar e pintar

Shotwell: visor de imaxes

Synfid: animación en 2D

 

6.- INTERNET

Epoptes: compartir pantalla do docente; ver pantallas dos alumn@s

Samba: compartir pantallas.

 

7.- SISTEMA

AranD: configuración de 2 monitores

 

8.- SON E VIDEO

Avidemus jobs: editor de video

Avidemus Qt: editor de video

Guvcview: cámara web

Handbrake: conversor de audio e video  

Imagination: presentaciones fotográficas con música ( DVD)   

MuseScore: crea partituras

OpenShot: editor de video

Winff: conversor de video

Xfburn: grabación de Cd´s

                                                                                       

Coordinación Abalar Edixgal 2018

 

  • SOFTWARE NOTEBOOKS EDIXGAL ALUMNADO POR MATERIAS

 

  MATERIA                                   APLICACIÓN                                            UBICACIÓN                        
LENGUA CASTELLANA

KwordQuiz: vocabulario

Diccionario

Educación

Ofimática

MATEMÁTICAS

Dr Geo: geometria interactiva

Kalgebra: xerador de funcións matemáticas

Kbruch. cálculo con fraccións

Lybniz Graph Plotter: representacion funcións

Tux Math: xogo de operacións matematicas

Educación
FISICA Y QUÍMICA

Avogadro: editor molecular

GPeriodic: tabla periódica

kalzium: tabla periódica.

Ciencias
INGLÉS/FRANCÉS

Kletters: escoita/escribe ; francés e inglés

TuxTyping: xogo de vocabulario/letras en ingés (vocabulario)

Malted: ferramenta de autor para crear actividades, sobre todo de idiomas

Educación

Ferramentas de autor

XEOGRAFÍA E HISTORIA

Kgeography: xogo de xeografia (paises, capitais…)

Marble: globo terrestre virtual

Stelarium

Educación

Ciencias

TECNOLOXÍA

Kturtel: programación

Visualino: xogo  de programación basado en Arduino

Educación
EPV

Tuz Paint: deduxo

Image Magick: editor imágenes.

Inhscape: editor de vectores gráficos

Libre CAD: deseño 2D

My Paint: debuxar e pintar

Shotwell: visor de imaxes

Synfid: animación en 2D

Educación

Ferramentas de autor

MÚSICA MuseScore: crea partituras Son e video
MULTIDISCIPLINAR

Calibrar pantalla

guvcview: cámara

xvkbd: teclado virtual

Capturador de pantalla

Shutteer.:capturador de pantalla

Free Mind: mapa mental

Image Magick: editor imaxes.

Dia (diagrama): elaboración de diagramas

Sistema

Son e video

Accesorios

 

Ferramentas Autor

Gráficos

Son e video

 

Coordinación Abalar Edixgal 2018

    • AVALIACIÓN POR RÚBRICAS (Tarefas e cuestionarios).
      • Procedemos do seguinte xeito: entramos na nosa materia/curso; activamos edición; clicamos en "engadir actividade ou recurso: escollemos tarefa ou cuestionario. No apartado "Cualificación/Métodos de cualificación", escollemos "Rúbrica". Gardamos e voltamos a materia. Entramos na Tarefa/Cuestiionario: na marxe dereita selecionamos "Administración de tarefas/cuestionario"; seleccionamos "Cualificación avanzada" e "Definir rúbrica" Clicamos en "Definir un novo formulario de cualificacións dende cero". Cubrimos nome e descrición da rúbrica. Cubrimos os criterios e os niveis coas puntuacións correspondentes. Gardamos a Rúbrica; podemos voltar utilizala para outra tarefa/cuestionario.

 

  •  EPOPTES: XESTIÓN REMOTA DOS ORDENADORES DO ALUMNADO NA AULA ABALAR

O software EPOPTES,  instalado no equipo do profesor e do alumno, permitenos previsualizar todos os escritorios dos equipos do alumnado, podendo realizar sobre eles accións coma:

·         bloquear os equipos, mostrando nas pantallas afectadas un cadeado o cal non permite o uso do equipo

·         enviar unha mensaxe  aos alumnos

·         opcións de control de enerxía (apagar, reiniciar)

·         visualizar a actividade dun alumno nun momento dado, así como tomar o control do mesmo, movendo o rato e escribindo no equipo remoto.

ACTIVACIÓN

a)    No equipo do profesor: menú de aplicativos -> Internet -> Epoptes

Para saber a IP do noso equipo: sistema -> acerca da maqueta Abalar -> IP

b)    No equipo do alumno: menú de aplicativos -> Internet -> Aula Epoptes.

O alumno debe introducir os dous últimos díxitos mostrados entre puntos da dirección IP do noso equipo do docente (Ex: da IP 192.168.201.143 debe anotar 200. 143)

FUNCIONAMENTO

         No noso equipo: : menú de aplicativos -> Internet -> Epoptes. Apareceranos a pantalla dividida en : menú de ferramentas (arriba),  equipos do alumnado (centro)

         e grupos (columna esquerda).

 

Temos que crear os grupos: clicamos no signo + da marxe esquerda e poñémoslle un nome ao grupo. A continuación arrastramos os equipos do alumnado ao grupo creado; unha vez feito isto, podemos darlle nome a cada equipo: botón dto -> información -> editar -> darlle nome.

Sobre cada  equipo do alumnado podemos :  botón dto sobre o equipo: ->accións:

      

 

VIDEOTITORIAIS

    

     

        

 

 

      

Powered by Drupal - Design by artinet