Proxectos

Proxectos do Centro

PROXECTOS NOS QUE PARTICIPA O CENTRO

O IES Monte Carrasco ven participando dende hai varios cursos, en diversos proxectos educativos, buscando sempre a mellora da calidade do ensino no noso centro, para acadar cada curso uns mellores resultados académicos:

• Contratos-Programa: o centro participa cada ano en diferentes modalidades dos contratos-programa desenvolvidos pola Consellería de Educación. Neste curso 2020-2021 participa nas modalidades: Iguala-T e Eduemociona. A finalidade é a mellora da calidade educativa coa  participación do alumnado a fin de promover a formación integral do alumnado. Esta iniciativa está cofinanciada polo Fondo Social Europeo. Este programa está coordinado pola orientadora do centro Begoña Otero Riobó.
  • Arco: o centro participa na liña II do programa Arco, que ten a finalidade de apoiar e reforzar ao alumnado de 1º da ESO no desenvolvemento das competencias clave e mellora do seu rendemento escolar. Esta iniciativa está cofinanciada polo Fondo Social Europeo. Este programa está coordinado pola xefa de estudos do centro Carmen de las Casas Henríquez.
  • Plan de Seccións Bilingües nas materias de Música e Bioloxía e Xeoloxía: A materia de Música impártese en inglés dende o curso 2003-2004 nos cursos 2º, 3º e 4º ESO e a materia de Bioloxía e Xeoloxía en 1º e 3º e 4º ESO dende o curso 2014-2015 para o alumnado que voluntariamente escolle esa opción. A coordinación deste programa está a cargo dos profesores Carmen Amado Fuentes e Carlos Camaño Rial.
  • Plan de Mellora de Biblioteca Escolares:  dende o curso 2009-2010, o centro está acaollido ao Plan de mellora de bibliotecas escolares. O coordinador deste Plan é o profesor Carlos Camaño Rial.
  • Proxecto Abalar: o centro está adscrito ao Proxecto Abalar dende o curso 2010-2011 e conta con aulas equipadas co software e hardware informáticos precisos para integrar as novas tecnoloxías na práctica educativa. O profesorado do centro realiza cada ano Proxectos de formación (PFAC) para desenvolver as metodoloxías precisas para garantir un proceso de ensino e aprendizaxe axeitado ás necesidades de formación dos nosos alumnos e alumnas. As aulas de 1º e 2º ESO son aulas E-Dixgal, o alumnado disón de ordenador portátil de uso individual. A coordianadora E-Dixgal é a profesora Raquel González Seoane.