Préstamos

Préstamo de libros da biblioteca

Neste espazo podes consultar as publicacións e solicitar en prestamo, a través do formulario, os libros da bilioteca do IES Lucus Augusti. Para pedir as publicacións tes que seguir as instrucións:

1- Hai que cubrir o formulario e non deixando en branco os campos obrigatorios.

2- Aqueles alumnos que teñan carné da biblioteca deberán cubrir o campo correspondente ó número.

3- O campo do número do carné vai ser obrigatorio cando todo o alumnado usuario da biblioteca teña o seu carné.

4- A recollida de libros en préstamo serán: xoves e venres (durante o horario do recreo) tanto pola mañá como pola tarde.

5- As devolucións faranse luns e mércores (no horario de mañá) e mércores (no horario de tarde).

6- Os préstamos atenderanse por orde de petición, e sempre que os datos estean ben cumprimentados.

Na seguinte ligazón podes consultar as publicacións dispoñibles na biblioteca do IES Lucus Augusti

FORMULARIO PARA PEDIR EN PRESTAMO: