Prochains évènements

Échangeons la Bretagne et la Galice!

O próximo mércores recibiremos o alumnado du Lycée Thépot de Quimper (Bretagne), co que levamos a cabo dende varios meses unha correspondencia por carta.

No mes de abril seremos nós os que visitaremos o seu instituto e seguramente nos teñen preparadas tamén varias actividades.

REUNIÓN INFORMATIVA VIAXE CULTURAL A PARÍS

11/02/2016 14:17

Lembráse as familias do alumnado que vaia a participar na viaxe cultural a París que a reunión informativa terá lugar o vindeiro LUNS 15 DE FEBREIRO ÁS 18:15 na biblioteca do instituto.

Théâtre en français!

13/11/2015 11:21

Dende a sección de Ribeira da EOI  convidannos ao profesorado e alumnado do IES Leliadoura interesado na lingua francesa a asistir á obra de teatro Petite pension à Paris que nos trae o grupo de teatro da EOI de Vilagarcía.
  A representación será o martes día 24 de novembro ás 19.30 no Salón de Actos do IES Número 1 e durará aproxidamente 1 hora. Entrada de balde.