Taboleiro

1º Bach: Xoves 8 de setembro ás 17:00, aula 2
2º Bach: Xoves 8 de setembro ás 17:45, aula 2
ESA: Xoves 8 de setembro ás 17:45, aula 5

As clases comezarán o xoves 8 de setembro en horario normal, de 08:50 h a 14:25 h.
A tarde do xoves, terán clase, en horario de 16:00 h a 18:30 h, os seguintes grupos:
1º CM Estética
2º CM Peiteado
2º CM Soldadura

O alumnado de ESO que solicitou transporte xa o pode empregar dende o día 8 de setembro. O resto do alumnado terá que agardar ata que avisen polas aulas.

O día 1 de agosto publicouse no DOG a RESOLUCIÓN do 18 de xullo de 2022, da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento das ensinanzas básicas de educación para persoas adultas, bacharelato para persoas adultas e ensinanzas non regradas no curso académico 2022/23.

Poderán matricularse nas ensinanzas para persoas adultas todas as persoas maiores de dezaoito anos, ou que os fagan no ano 2022.

Tamén poderán matricularse aquelas persoas maiores de dezaseis anos, ou que os fagan no ano 2022, que teñan un contrato laboral en vigor ou sexan deportistas de alto nivel. Calquera destas circunstancias deberá ser acreditada documentalmente á hora de formalizar a matrícula.

Prazo de matriculación:

• Educación secundaria para persoas adultas: entre o 1 e o 8 de setembro