Bolsas do MEFPD para o curso 2024/2025

jlmartinez

O 19 de marzo comezou o prazo para solicitar bolsas do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes para ensinanzas postobrigatorias.

Estudos para os que se pode solicitar:

Para aqueles alumnos que no curso 2024/25 estean matriculados en:

• Bacharelato.

• Ciclos formativos de grao básico.

• Formación Profesional de grao medio e grao superior.

• Ensinanzas Deportivas.

• Ensinanzas Artísticas profesionais e superiores.

• Ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade a distancia.

• Cursos de grao medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados.

• Ensinanzas universitarias de grao ou máster.

Se aínda non se ten claro o que se vai a cursar no próximo curso, a solicitude entrégase coa opción mais probable.

Prazo:

Do 19 de marzo ao 10 de maio de 2024 ás 15:00.

Como solicitala bolsa:

1. Entrar na Sede Electrónica. Todo o proceso de solicitude realízase a través da sede electrónica do Ministerio de Educación.

2. Rexistrarse.

Para rexistrarse necesítase un usuario e unha contrasinal:

• Se xa se está rexistrado, pódese seguir usando esa conta.

• Se nunca se estivo rexistrado, hai que pinchar en “Regístrese” e seguir os pasos para crear a conta.

Para acceder ás solicitude da bolsa, pódese usar un dos seguintes métodos:

• Con Cl@ve ou certificado electrónico.

• Mediante o usuario e contrasinal cos que se rexistrou na sede electrónica.

Ante calquera dúbida pódese chamar os teléfonos habilitados de bolsas: 910 837 937 ou 986 80 59 55.

Cuantía das bolsas:

Cantidade fixa e cantidade variable para FP, Bacharelato e outros estudos non universitarios.

Cantidade fixa e cantidade variable para estudos universitarios de grao e máster.

Requisitos:

Obrigas:

O alumnado está obrigado a destinar a bolsa á finalidade para a que se concede.

Entenderase que non cumpre este requisito cando se produza algunha das seguintes circunstancias:

• Haber causado baixa de feito no centro durante o curso.

• Non haber asistido a unha porcentaxe mínima de horas lectivas, salvo dispensa de escolarización (80% das clases en estudos postobrigatorios).

• Non haber superado o 50% das asignaturas ou créditos nois que se está matriculado, na convocatoria ordinaria nin na extraordinarias (40% na rama de ensinanzas técnicas e científicas).

• Obrigas de estudos non universitarios.

• Obrigas de estudos universitarios.

Nestes supostos, o alumnado deberá reintegrar o importe da beca percibida.