Información dos nosos ciclos

CALENDARIO DE EXAMES DE XUÑO 2023

INFORMACIÓN DO CALENDARIO, HORA E AULA DOS  EXAMES FINAIS DO DEPARTAMENTO DE ADMINISTRATIVO, CARA A AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA DE XUÑO (para alumnado con materia suspensa e para alumnado con perda do dereito de  avaliación conatínua).

O pasado 15 de abril, presentáronse dous proxectos emprendedores por parte de alumnos de 2º de ciclo superior de admón e finanzas, ao concurso que todos os anos convoca a Deputación de Pontevedra. Esta iniciativa, na que levamos traballando últimamente, supón unha experiencia moi positiva permitindo dar publicidade a plans de negocio sostibles elaborados polo alumnado durante todo o curso, ademáis da posta en escea dos mesmos diante dun xurado que constitúe un reto para eles.

Vídeo completo da presentación dos proxectos.

Na prensa:

Pontevedra viva.