El pasado lunes tuvimos el placer de tener en la Bibliocarballeira a nuestro querido compañero Francisco Gimeno Suances, profesor de Filosofía. Tuvo la gentileza de acercarse al que fue su centro durante tantos años para presentarnos su poemario Beula. Más información en Bibliocarballeira.

Duerme y observa.

Nada se olvida.

Nunca es la vida

culpa de nadie.

No es responsable la semilla, no lo son

el feroz ni el humillado

el cuarzo creciendo insomne

la bruma por el amanecer estrangulada

el aire

el peso

la pupila atrapada en la ceniza.

Despierta y olvida. Todo es murmullo.

O 23 de abril conmemoramos o Día do Libro. É neste día cando demostramos que SÍ existen realidades paralelas, os nosos amados libros. Un libro é moito máis que un conxunto de páxinas con letra. É un universo por descubrir!

Dende a biblioteca do IES Johan Carballeira e o seu voluntariado, quixemos amosar ao resto de alumnado do instituto algúns dos nosos porta-mundos favoritos. Que problema atopamos? Que non somos quen de pórnos de acordo cos mellores! Daquela, convertemos esta actividade nun duelo de libros!

Máis información no menú Biliocarballeira da esquerda.

E esta actividade non sería posible sen o traballo e a colaboración do equipo de VOLUNTARIADO da Biblioteca: Martiño, Xandre, Helena, Carmen, Marina, Cris, Aitor, Hector, Giovanna, Sara, Paula, Iria, Alba e Antía. Grazas.

O pasado 15 de abril, presentáronse dous proxectos emprendedores por parte de alumnos de 2º de ciclo superior de admón e finanzas, ao concurso que todos os anos convoca a Deputación de Pontevedra. Esta iniciativa, na que levamos traballando últimamente, supón unha experiencia moi positiva permitindo dar publicidade a plans de negocio sostibles elaborados polo alumnado durante todo o curso, ademáis da posta en escea dos mesmos diante dun xurado que constitúe un reto para eles.

Vídeo completo da presentación dos proxectos.

Na prensa:

Pontevedra viva.

Comarcas na rede.

Faro de Vigo.

Magnífica formación con Paola Guimeráns! Videoxogos, tecidos electrónicos, pensamento  computacional, todo!

Un millón de grazas!

Máis información no menú STEMbach da dereita.

VENRES 7 DE MAIO (18.30 a 20.00)

ÁMBITO SOCIAL

LUNS 10 DE MAIO (18.30 a 21.00)

ÁMBITO LINGÜÍSTICO

MARTES 11 DE MAIO (19.15 a 20.45)

ÁMBITO CIENTÍFICO-TECNOLÓXICO

Publicada a resolución provisional do alumnado que solicitou praza para o noso centro no curso 21/22. Todo o alumnado que presentou solicitude en prazo está admitido.

As listaxes están expostas na secretaría do centro.

Tras dúas semanas intensas, hoxe finalizamos a parte experimental do noso proxecto estudando neuronas con anticorpos no StemBach.

Realizamos diferentes técnicas experimentais, tincións e inmunocitoquímicas para poder analizar neuronas no encéfalo de ratos.

Sen dúbida, unha experiencia magnífica.

Máis información no menú STEMbach da dereita