Magnífica formación con Paola Guimeráns! Videoxogos, tecidos electrónicos, pensamento  computacional, todo!

Un millón de grazas!

Máis información no menú STEMbach da dereita.

VENRES 7 DE MAIO (18.30 a 20.00)

ÁMBITO SOCIAL

LUNS 10 DE MAIO (18.30 a 21.00)

ÁMBITO LINGÜÍSTICO

MARTES 11 DE MAIO (19.15 a 20.45)

ÁMBITO CIENTÍFICO-TECNOLÓXICO

Publicada a resolución provisional do alumnado que solicitou praza para o noso centro no curso 21/22. Todo o alumnado que presentou solicitude en prazo está admitido.

As listaxes están expostas na secretaría do centro.

Tras dúas semanas intensas, hoxe finalizamos a parte experimental do noso proxecto estudando neuronas con anticorpos no StemBach.

Realizamos diferentes técnicas experimentais, tincións e inmunocitoquímicas para poder analizar neuronas no encéfalo de ratos.

Sen dúbida, unha experiencia magnífica.

Máis información no menú STEMbach da dereita

Esta avaliación, seguindo as recomendacións do Protocolo COVID, as notas non se entregarán en papel, publicaranse unicamente no espazoAbalar e na aplicación abalarMóvil.

As notas publicaranse escalonadamente o venres 26 segundo o seguinte horario:

1º e 2º de ESO, ás 10:00

3º e 4º de ESO, ás 11:00

1º e 2º de BACH, ás 12:00

Ciclos, medios e superiores, ás 12:00

FP Básica, ás 13:00

ESA e BACH Adultos, ás 17:00

A aplicación abalarMóvil, se non se ten instalada, pódese descargar dos seguintes enlaces:

Guía abalarMóvil

Ademais da aplicación abalarMóvil, pódense consultar as notas da avaliación a través da páxina web do espazoAbalar, identificándose como usuario Xunta ou a través da Chave365.

Está aberto o período de inscrición para probas de acceso a ciclos formativos de grao medio, do 15 de marzo ao 26 de marzo de 2021, ambos incluídos.

Pódese consultar a Orde do 21 de xaneiro de 2021 pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2021 (códigos de procedemento ED312C e ED312D) na seguinte ligazón:

Orde do 21 de xaneiro de 2021

Tamén se pode consultar o calendario das probas de acceso na seguinte ligazón:

Calendario de probas de acceso

Máis información na Secretaría do Centro ou na seguinte ligazón:

Información xeral de probas de acceso. Convocatoria 2021

"Visibilizando as mulleres", actividade comezada o curso pasado e que xa forma parte do Proxecto da Biblioteca, celebrouse este ano cos grupos de 1º ESO e coa colaboración do Voluntariado de 1º de bacharelato. Como é habitual o alumnado xogou a adiviñar quen estaba debaixo da manta a través dunha batería de preguntas con cuxa resposta lograron visibilizar a mulleres de distintas épocas e lugares: Mary Shelley, Ágatha Christie, Almudena Grandes e Irena Sendler.

Queremos destacar o valioso labor do Voluntariado que axudou a xente miúda a coñecer catro figuras claves do feminismo e da literatura universal.

Máis información, fotos e vídeos en Bibliocarballeira.

Arrincamos co proxecto "Coñecendo as neuronas con anticorpos" no  STEMBach.

Achegámonos ata a Facultade de Bioloxía na UVigo para coñecer aos investigadores da universidade e planificar o proxecto.

Máis información no menú STEMbach da dereita.