Actividades escolares

Está mañá, dentro do Plan Proxecta 2021-2022: Por 365 días de respecto e igualdade, subvencionada pola Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia, representouse no salón de actos para o alumnado de 4º da ESO a peza Teatral "Golpes", coa actriz Estíbaliz Veiga.

Esta obra, encadrada na Semana en contra das violencias do IES Johan Carballeira, visibiliza a escaleira de violencia que se pode crear a partir dunha relación desigual, representando a Pamela, unha muller que sobrevive ás violencias machistas e que conta a súa historia. Faino dun xeito directo, sen retoques, para facer reflexionar ao alumnado sobre a realidade vivida na súa pel e na de moitas.

Grazas, grazas e mil veces grazas.

Grazas a todas as persoas que hoxe acudistes connosco a reivindicar que a roupa non ten xénero, a loitar contra os estereotipos, a encher as rúas de cores e de liberdade.

Grazas aos medios de comunicación, ao concello, ao equipo de igualdade, pero sobre todo, grazas a todas as persoas que edición tras edición apoiades esta iniciativa. Sen vós, nada disto sería posible.

Sigamos enchendo o mundo de cores, de respecto e tolerancia. Sigamos loitando por un mundo mellor. Sigamos loitando porque todas podamos ser simplemente como queiramos ser.

Nesta ligazón poderás atopar todas as noticias de prensa, radio e televisión que fixeron eco do proxecto: https://wke.lt/w/s/jM7VvX

Magnífica formación con Paola Guimeráns! Videoxogos, tecidos electrónicos, pensamento  computacional, todo!

Un millón de grazas!

Máis información no menú STEMbach da dereita.

Arrincamos co proxecto "Coñecendo as neuronas con anticorpos" no  STEMBach.

Achegámonos ata a Facultade de Bioloxía na UVigo para coñecer aos investigadores da universidade e planificar o proxecto.

Máis información no menú STEMbach da dereita.

Arrincamos co proxecto sobre astrobioloxía e habitabilidade explanetaria! Equipo  tardígrado!

Achegámonos ata a Facultade de Bioloxía onde empezamos a deseñar, xunto coa nosa titora, os primeiros experimentos que faremos con tardígrados para sometelos ás condicións ambientais de Marte.

Máis información no menú STEMbach da dereita.

O pasado 2020 celebrouse o centenario da publicación do primeiro número da revista Nós. Por este motivo, dende o Departamento de Lingua e Literatura Galega e o EDLG, propuxemos a recreación da icónica portada da revista.

Para crear a nosa versión, a profesora de Debuxo, Mª Xosé Ares, dividiu a portada orixinal en cadros, que se repartiron nos diferentes cursos. Tras unha posta en común, o alumnado substituíu a profesión ou símbolo da capa orixinal por outro representativo do noso mundo e da nosa vida, un século máis tarde.

En 1º ESO A Fabiola Castro deseñou unha mariñeira; en 1º ESO B, Alejandra Gómez e María Otero crearon unha astronauta; mentres que en 2º ESO B se decidiron polo coronavirus e a aula virtual como os novos monstros que nos ameazan, deseñados por Miguel Martínez, Diego Pastoriza e Andrea Rial.

En 3º ESO, Helena Rosas, Adrik Blanco, Zaira Dios, Xiana Pastoriza e Miguel Peixoto modernizaron os músicos da parte inferior e na FPB de Peiteado Mohamed Belhadj fíxolle unha homenaxe ao persoal sanitario.

Raquel Martínez (4º ESO A) foi a encargada de debuxar unha mariscadora mentres que Iria Estévez e Lía Menduíña (1º Bacharelato) substituíron o cáliz orixinal por unha icona feminista que pinta o mundo de cores.

Este é o resultado, un gran traballo feito por un gran equipo. Parabéns!

E o 27 de xaneiro, nós tamén saímos en nòs

Entrega de premios aos dous equipos gañadores: "Roma" e "Catamaranes en acción".

A entrega do cheque polo presidente da nosa ANPA á asociación ADICAM.