Versión para impresora

Infórmase ás persoas interesadas en presentarse ás probas de acceso a ciclos, dos prazos indicados para realizar a inscrición das mesmas:

Para os ciclos formativos de grao superior: 31 de xaneiro-11 de febreiro

Para os ciclos formativos de grao medio: 3 ao 16 de marzo

Pódese consultar a orde do 17 de decembro do 2021, pola que se convocan probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e de grao superior de formación profesional do sistema educativo para o ano 2022 (códigos de procedemento ED312C e ED312D) na seguinte ligazón.

Tamén se pode consultar o calendario de ditas probas na seguinte ligazón.

Máis información na Secretaría do centro, e para maior asesoramento no Departamento de Orientación.

Martes 25 de Xaneiro de 2022

Aula: 28

Un ano máis estamos felices de compartir as guías de lectura elaboradas, en equipo, pola coordinadora dos Equipos de Dinamización Lingüística do Morrazo.
O obxectivo é facer suxestións de lecturas, xogos e música en galego para todas as idades. As guías están cheas de novidades e reedicións dos últimos 12 meses. Seguro que aquí atoparedes moitas ideas para mercar agasallos no Nadal, en aniversarios, ou en calquera día especial.
Aquí tendes a guía para estudantes de secundaria e adultos, para que poidades acertar máis cos agasallos e que as casas se enchan de boas lecturas!

O número premiado no sorteo da cesta de Nadal foi o 267.

Publicado o listado do alumnado seleccionado para as mobilidades ERASMUS+ para o curso 2021-2022.

Pódese consultar o listado no seguinte enlace.

Publicación das Fotografías gañadoras no Concurso de Fotografía do Proxecto Océanos de Cultura, Cultura de Océanos (OCCO). Noraboa a todas as persoas participantes e, especialmente, a finalistas e premiadas.

Podes acceder ao Formulario para a votación no QR da última diapositiva ou aquí

Está mañá, dentro do Plan Proxecta 2021-2022: Por 365 días de respecto e igualdade, subvencionada pola Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia, representouse no salón de actos para o alumnado de 4º da ESO a peza Teatral "Golpes", coa actriz Estíbaliz Veiga.

Esta obra, encadrada na Semana en contra das violencias do IES Johan Carballeira, visibiliza a escaleira de violencia que se pode crear a partir dunha relación desigual, representando a Pamela, unha muller que sobrevive ás violencias machistas e que conta a súa historia. Faino dun xeito directo, sen retoques, para facer reflexionar ao alumnado sobre a realidade vivida na súa pel e na de moitas.

Para comezar a elaboración do Plan Dixital do Centro co fin de mellorar a competencia dixital de toda a comunidade educativa e converternos nunha Organización Dixitalmente Competente, necesitamos realizar unha serie de tests para coñecer o noso punto de partida.

Os tests estarán dispoñibles para realizar a partires do 22 de novembro.

Instrucións para cubrir os test

Importante: Por motivos de seguridade, cando se fagan os tests nas aulas de informática, é necesario utilizar o navegador Firefox.

Nos seguintes enlaces están os documentos que dan acceso os test dos diferentes compoñentes da nosa comunidade escolar:

Test equipo directivo

Test profesorado ESO