Plan proxecta: Clases sen fume

Durante este curso, o alumnado de 2ºESO participarán no programa "Clases se fume" organizado pola Consellería de Educación.

É un concurso educativo para a prevención do tabaquismo, dirixido a escolares de primeiro ciclo de ESO, é dicir de 12 a 14 anos, idade na que se dan os primeiros contactos co tabaco, tendo ás comunidades educativas como instrumento indispensable para a execución do proxecto.

Baséase no compromiso individual e colectivo (de toda a aula) de non fumar durante alomenos 6 meses, reforza o carácter voluntario da decisión de non fumar, facilita a presión de grupo positiva xerada pola complicidade dun grupo de adolescentes e un adulto (titor/a), e reforza a confianza nun mesmo e nos demais, ao tempo que utiliza a recompensa - premio como incentivo.

Este programa forma parte do "Plan Proxecta" da Consellería de Educación.

Samaín 2021

O alumnado de 4º de ESO encorgouse da organización do festival de Samaín 21.

Inauguraron a xornada cunha breve representación, posteriormente un desfile de disfraces monstruosos para rematar con xogos tradicionais nos que participou todo o alumando de ESO, moi ben organizado.

Noraboa rapazas e rapaces!!

Horario de atención a familias

Podedes consultar o horario de atención no ficheiro adxunto.

18 de outubro, Día das escritoras.

Hoxe aprendimos un pouco máis sobre escritoras xogando co Genially. Que ben o pasamos con parte do alumnado de 1º e de 3º.  Saben moitísimo!! Sorriso

OUTUBRO, mes de LEDICIA COSTAS.

Calendario escolar: Curso 2021/2022

HORA DE LER 21-22

Inicio do curso 2021-2022.

15 de setembro presentación do curso.

11:00 - 1º e 2º de E.S.O.

11:30 - 3º e 4º de E.S.O.

12:00 - S.M.E.R. (Informática)

16:30 - P.P.M.M.P. (Mecanizado e polímeros)

16 de setembro. Inicio das clases co horario normal.

Aviso: Alumnado que ten materias para examinar en setembro

De cara ós exames extraordinarios de setembro, que se celebrarán os días 1 e 2, advirtese ás familias e ó alumnado corentenado que deben poñerse en contacto co centro o antes posible para acrodar o xeito de facer os exames.

De non presentárense ós exames levarán a nota que tiñan en xuño.

Recordamos que a entrega de notas será o luns día 6 ás 10:00 nas aulas correspondentes.