Bo Nadal!

Actividades BiblioSarón

Participa no troco de libros organizado pola biblioteca do IES Illa de Sarón!

Programación Didáctica: Matemáticas

Poñemos a disposición do alumnado e das nais e pais a Programación didáctica da materia Matemáticas en formato PDF.

Programación Didáctica: Valores éticos

Poñemos a disposición do alumnado e dos pais e nais a Programación didáctica da materia Valores Éticos en formato PDF.

Programación Didáctica: Xeografía e Historia

Poñemos a disposición do alumnado e dos pais e nais a Programación didáctica da materia Xeografía e Historia en formato PDF.

Programación Didáctica: Lingua Galega

Poñemos a disposición do alumnado e dos pais e nais a Programación didáctica da materia Linguga Galega en formato PDF.

Convocatoria para familias

Reunión informativa para pais e nais do alumnado de 1º ESO sobre o proxecto E-Dixgal.

O tema principal será a entrega e o uso dos portátiles do alumnado e a firma dos acordos de cesión (permiso para levar a casa).

A reunión terá lugar o día Martes 24 de Setembro ás 19:30 horas.

Presentación do curso 2019-2020

Datas de presentacións do curso 2019/2020.

Fondo Libros

Está publicada a LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES ADMITIDAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA. Poden vostedes consultala no taboleiro da entrada do centro e na aplicación Fondo Libros.

Saiu a resolución definitiva de E-Dixgal e entramos no programa.

O alumnado de primeiro de ESO deberá mercar (ou solicitar préstamos ó alumnado doutros anos) os libros para as materias de Xeografía e Historia, e Inglés.

PROBAS EXTRAORDINARIAS SETEMBRO 2019

No arquivo adxunto pódese consultar o novo calendario de probas extraordinarias de setembro.