Convocatoria para familias

Reunión informativa para pais e nais do alumnado de 1º ESO sobre o proxecto E-Dixgal.

O tema principal será a entrega e o uso dos portátiles do alumnado e a firma dos acordos de cesión (permiso para levar a casa).

A reunión terá lugar o día Martes 24 de Setembro ás 19:30 horas.

Presentación do curso 2019-2020

Datas de presentacións do curso 2019/2020.

Fondo Libros

Está publicada a LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES ADMITIDAS DO ALUMNADO DE EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA. Poden vostedes consultala no taboleiro da entrada do centro e na aplicación Fondo Libros.

Saiu a resolución definitiva de E-Dixgal e entramos no programa.

O alumnado de primeiro de ESO deberá mercar (ou solicitar préstamos ó alumnado doutros anos) os libros para as materias de Xeografía e Historia, e Inglés.

PROBAS EXTRAORDINARIAS SETEMBRO 2019

No arquivo adxunto pódese consultar o novo calendario de probas extraordinarias de setembro.

Información de acceso a ciclos de Formación Profesional

PRAZO DE INSCRICIÓN: 24 XUÑO - 2 XULLO 2019

Información xeral de admisión

Calendario de admisión

Folletos informativos

Formación profesional inicial no curso 2019-2020, perfís profesionais (competencia xeral, postos de traballo máis relevantes, módulos, título que se obtén), unidades de competencia que se acreditan por módulo ou módulos superados, módulos profesionais que se validan por unidade ou unidades de competencia acreditadas.

Enlaces aos currículos dos ciclos formativos impartidos no IES Illa de Sarón:

MATRÍCULA ESO CURSO 2019-20 CONVOCATORIA XUÑO

PRAZO DE MATRÍCULA ESO: 3-5 XULLO

Nos documentos anexos incluímos:

• INSTRUCIÓNS MATRÍCULA
  • FORMULARIO MATRÍCULA 1º-2º-3º ESO
  • FORMULARIO MATRÍCULA 4º ESO
  • FORMULARIO AUTORIZACIÓNS INICIO CURSO
  • LISTADO PARADAS TRANSPORTE ESCOLAR

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-20

CONSULTA OS LIBROS DE TEXTO  DO CURSO 2019/20

VISITA DO ALUMNADO DE CICLO SUPERIOR E IAEE Á FÁBRICA DE CERÁMICA SARGADELOS

O alumnado do Ciclo Superior de Programación da produción en moldeamento de metais e polímeros e un grupo de alumnos/as da optativa de 4º de ESO, Iniciativa á actividade empresarial e emprendedora, visitaron a Fábrica de Sargadelos, situada no concello de Cervo (Lugo).

A produción cerámica é a principal actividade de SARGADELOS dende o seu  nacemento no século XIX.

Observar o proceso de moldeo empregado para a fabricación das pezas e o coidado artesán con que se realizan  as produccións de SARGADELOS,  resulta sobresainte e engade valor a esta cerámica.

CALENDARIO FIN DE CURSO 2018-2019

DEVOLUCIÓN LIBROS TEXTO FONDO LIBROS CURSO 2018-19