Contratos Programa Innova

Entrega de premios do concurso de enigmas 2024

Concurso enigmas

Durante a primeira avaliación deste curso desenvolveuse no centro o VIII Concurso de Enigmas do IES Illa de Sarón. Os gañadores recibiron os seus premios nun acto que se levou a cabo na Bilioteca do centro. Noraboa, non hai enigma que se vos resista!!!!

Concurso de fotografía 2024

Concurso de fotografía

Coma cada ano o IES Illa de Sarón vai levar a cabo o seu concurso de fotografía, este ano adicado ás matemáticas que se esconden na arquitectura.

Está aberto a toda a comunidade educativa, anímate e participa!!!!

BASES:

Pode participar neste concurso toda a comunidade do centro IES Illa de Sarón.

Cada persoa participante poderá presentar un máximo de dúas fotografías que terá como temática: AS MATEMÁTICAS NA ARQUITECTURA.

 As fotografías terán un tamaño mínimo de 2000 KB, a relación entre os lados estará entre 4/3 e 16/9, e terán inserido o título, en galego, que o autor decida.

 Haberá tres categorías: A, alumnado de 1º e 2º de ESO; B, alumnado de 3º e 4º de ESO e C, resto da comunidade.

Prazo e procedemento de entrega dos traballos:

 O prazo de entrega dos traballos será entre os días 3 e 24 de maio .

 O procedemento para entregar os traballos será envialas á dirección de correo electrónico REBECARUBALCANCIO@edu.xunta.es .

 O asunto indicado no correo será: Fotografía – Nome e apelidos do autor/a e o curso ou posto.

Actividades relacionadas co concurso:

 Os traballos fotográficos entregados serán impresos e con eles realizarase unha exposición no centro.

 Organizarase unha votación na que participarán como xurado os membros do departamento de matemáticas e do departamento de educación plástica e visual.

 Haberá un premio dun vale de 20€ para a categoría A e outro para a categoría B. O premio para a categoría C será un diploma.

 O xurado poderá deixar deserto calquera dos premios se así o considera oportuno.

 O fallo do xurado darase a coñecer antes do venres 3 de xuño.

Concurso de Sudokus

Entrega de premios

O pasado 21 de marzo celebrouse no centro IES Illa de Sarón o xa tradicional concurso de Sudokus. O alumnado da ESO debería resolver a maior cantidade de susokus en 50 minutos, aumentando de nivel cada vez que remataban unha das probas. O alumnado francés que se atopaba de intercambio esta semana no noso país participou tamén desta actividade con grande entusiasmo. A vindeira semana procederemos á entrega de premios. Noraboa a tódolos participantes!!!!!

Os virus non só afectan ó ser humano!

Micólogos expertos

O pasado venres o alumnado de 1° da ESO analizou os principais fungos presentes nas zonas verdes do centro. Son micólogos expertos!

Palitroques

O pasado 1 de febreiro o alumnado do IES Illa de Sarón tiveron a visita do arquitecto Víctor González, creador do recurso Palitroques un taller de aruqitectura e xeometría aplicada baseado nun sistema de constructiva de barras e unións para crear estruturas.

Palitroques

CP Innova

Para celebrar o fin de curso cun 100% de aprobados en mates sin facer ningunha recuperación, o alumnado de 2° ESO está a disfrutar dun taller de papiroflexia no que todo o alumnado participou de moi boa gana.

A papiroflexia fomenta a imaxinación, a visión espacial e a motricidade fina, ademáis das ganas de xogar e de compartir ideas cos compañeiros e compañeiras.

Aquí vos deixamos algunhas das súas creacións!!

CP Innova: Concurso fotográfico "As mates están aí!"

Un ano máis, o departamento de matemáticas organizou o concurso fotográfico As Mates Están Aí. Realizamos unha exposición cos traballos recibidos. Aquí vos deixamos unha mostra das fotos entregadas.

Temos que felicitar aos gañadores desta edición do concurso fotográfico.

Na categoría de 1° e 2° ESO:
       Samuel Cociña

Na categoría de 3° e 4° ESO:
       Enma Buján

Parabéns aos gañadores!!

CP Innova: Cidade xeométrica

Nesta avaliación, o alumnado de 1° ESO estivo a traballar os corpos xeométricos, os seus nomes, compoñentes e desenvolvementos planos. Como resultado deste proxecto, construiron unha cidade empregando figuras xeométricas.

Aquí tedes algunhas fotiños.