Contratos Programa Innova

Os virus non só afectan ó ser humano!

Micólogos expertos

O pasado venres o alumnado de 1° da ESO analizou os principais fungos presentes nas zonas verdes do centro. Son micólogos expertos!

Palitroques

O pasado 1 de febreiro o alumnado do IES Illa de Sarón tiveron a visita do arquitecto Víctor González, creador do recurso Palitroques un taller de aruqitectura e xeometría aplicada baseado nun sistema de constructiva de barras e unións para crear estruturas.

Palitroques

CP Innova

Para celebrar o fin de curso cun 100% de aprobados en mates sin facer ningunha recuperación, o alumnado de 2° ESO está a disfrutar dun taller de papiroflexia no que todo o alumnado participou de moi boa gana.

A papiroflexia fomenta a imaxinación, a visión espacial e a motricidade fina, ademáis das ganas de xogar e de compartir ideas cos compañeiros e compañeiras.

Aquí vos deixamos algunhas das súas creacións!!

CP Innova: Concurso fotográfico "As mates están aí!"

Un ano máis, o departamento de matemáticas organizou o concurso fotográfico As Mates Están Aí. Realizamos unha exposición cos traballos recibidos. Aquí vos deixamos unha mostra das fotos entregadas.

Temos que felicitar aos gañadores desta edición do concurso fotográfico.

Na categoría de 1° e 2° ESO:
       Samuel Cociña

Na categoría de 3° e 4° ESO:
       Enma Buján

Parabéns aos gañadores!!

CP Innova: Cidade xeométrica

Nesta avaliación, o alumnado de 1° ESO estivo a traballar os corpos xeométricos, os seus nomes, compoñentes e desenvolvementos planos. Como resultado deste proxecto, construiron unha cidade empregando figuras xeométricas.

Aquí tedes algunhas fotiños.

CP Innova: Día de Pi

CP Innova: Concurso de Sudokus