Uso da calculadora científica

Tes dúbidas sobre a utilización da túa calculadora científica?

No seguinte enlace podes baixarte uns apuntes do departamento de matemáticas con múltiples exemplos para sacarlle o 100% á túa calculadora.

Entrega de premios do concurso de enigmas 2024

Concurso enigmas

Durante a primeira avaliación deste curso desenvolveuse no centro o VIII Concurso de Enigmas do IES Illa de Sarón. Os gañadores recibiron os seus premios nun acto que se levou a cabo na Bilioteca do centro. Noraboa, non hai enigma que se vos resista!!!!

Concurso de fotografía 2024

Concurso de fotografía

Coma cada ano o IES Illa de Sarón vai levar a cabo o seu concurso de fotografía, este ano adicado ás matemáticas que se esconden na arquitectura.

Está aberto a toda a comunidade educativa, anímate e participa!!!!

BASES:

Pode participar neste concurso toda a comunidade do centro IES Illa de Sarón.

Cada persoa participante poderá presentar un máximo de dúas fotografías que terá como temática: AS MATEMÁTICAS NA ARQUITECTURA.

 As fotografías terán un tamaño mínimo de 2000 KB, a relación entre os lados estará entre 4/3 e 16/9, e terán inserido o título, en galego, que o autor decida.

 Haberá tres categorías: A, alumnado de 1º e 2º de ESO; B, alumnado de 3º e 4º de ESO e C, resto da comunidade.

Prazo e procedemento de entrega dos traballos:

 O prazo de entrega dos traballos será entre os días 3 e 24 de maio .

 O procedemento para entregar os traballos será envialas á dirección de correo electrónico REBECARUBALCANCIO@edu.xunta.es .

 O asunto indicado no correo será: Fotografía – Nome e apelidos do autor/a e o curso ou posto.

Actividades relacionadas co concurso:

 Os traballos fotográficos entregados serán impresos e con eles realizarase unha exposición no centro.

 Organizarase unha votación na que participarán como xurado os membros do departamento de matemáticas e do departamento de educación plástica e visual.

 Haberá un premio dun vale de 20€ para a categoría A e outro para a categoría B. O premio para a categoría C será un diploma.

 O xurado poderá deixar deserto calquera dos premios se así o considera oportuno.

 O fallo do xurado darase a coñecer antes do venres 3 de xuño.

Concurso de Sudokus

Entrega de premios

O pasado 21 de marzo celebrouse no centro IES Illa de Sarón o xa tradicional concurso de Sudokus. O alumnado da ESO debería resolver a maior cantidade de susokus en 50 minutos, aumentando de nivel cada vez que remataban unha das probas. O alumnado francés que se atopaba de intercambio esta semana no noso país participou tamén desta actividade con grande entusiasmo. A vindeira semana procederemos á entrega de premios. Noraboa a tódolos participantes!!!!!

Palitroques

O pasado 1 de febreiro o alumnado do IES Illa de Sarón tiveron a visita do arquitecto Víctor González, creador do recurso Palitroques un taller de aruqitectura e xeometría aplicada baseado nun sistema de constructiva de barras e unións para crear estruturas.

Palitroques

Concurso de fotografía: Premios

Un ano máis, o Departamento de matemáticas organizou o concurso de fotografía "As mates están aí". Con el, queremos que o noso alumnado sexa consciente de que as matemáticas non so se atopan nos libros de texto.

Nesta ocasión os gañadores foron:
                     Categoría A: Samuel Cociña
                     Categoría B: Enma Buján e Noah Posada

Moitas grazas por participar e noraboa aos gañadores!!!!!!!!

Concurso de Sudokus

Un ano máis, celebrouse no IES Illa de Sarón, o Concurso de Sudokus.

Encántanos este xogo xa que é moi beneficioso para o noso alumnado: Mellora a concentración, reduce a ansiedade e o estrés, promove a competencia saudable e mellora a capacidade de resolver problemas.

Este ano os gañadores son:

• Carla Casabella (1ºESO)
  • Iago Rivas (2º ESO)
  • Miguel fra (3ºESO)
  • Xenxo Salgueiro (4ºESO)

Moitas grazas a todos os participantes e noraboa aos gañadores!!!!!

Día de PI

Como xa ven sendo costume, o vindeiro 14 de marzo no IES Illa de Sarón celebramos o día de PI.

Concurso de enigmas matemáticos

Como xa ven sendo habitual o departamento de matemáticas organiza tamén este curso o "Concurso de enigmas matemáticos".

Haberá dúas categorías e dous premios por categoría.

Cada alumno ten na súa aula virtual habitual de matemáticas os enigmas correspondentes a súa categoría.

Debedes descargar o documento, abrilo en Xournal e escribir ao lado de cada enigma a súa solución. Converte de nomo en PDF e realiza a entrega.

Data límite de entrega 16 de decembro ás 16:00.

Concurso de fotografía "As mates están aí"

Un ano máis celebramos o concurso de fotografía matemática desde o departamento de matemáticas.

Queriamos agracelles ao alumnado a súa participación voluntaria e recoñecerlles a creatividade que demostraron unha vez máis coas súas fotografías.

Moitísimas grazas a todos e todas por participar e noraboa aos gañadores!!!!!