Uso da calculadora científica

Tes dúbidas sobre a utilización da túa calculadora científica?

No seguinte enlace podes baixarte uns apuntes do departamento de matemáticas con múltiples exemplos para sacarlle o 100% á túa calculadora.

Concurso de Sudokus

Un ano máis, celebrouse no IES Illa de Sarón, o Concurso de Sudokus.

Encántanos este xogo xa que é moi beneficioso para o noso alumnado: Mellora a concentración, reduce a ansiedade e o estrés, promove a competencia saudable e mellora a capacidade de resolver problemas.

Este ano os gañadores son:

• Carla Casabella (1ºESO)
  • Iago Rivas (2º ESO)
  • Miguel fra (3ºESO)
  • Xenxo Salgueiro (4ºESO)

Moitas grazas a todos os participantes e noraboa aos gañadores!!!!!

Día de PI

Como xa ven sendo costume, o vindeiro 14 de marzo no IES Illa de Sarón celebramos o día de PI.

Concurso de enigmas matemáticos

Como xa ven sendo habitual o departamento de matemáticas organiza tamén este curso o "Concurso de enigmas matemáticos".

Haberá dúas categorías e dous premios por categoría.

Cada alumno ten na súa aula virtual habitual de matemáticas os enigmas correspondentes a súa categoría.

Debedes descargar o documento, abrilo en Xournal e escribir ao lado de cada enigma a súa solución. Converte de nomo en PDF e realiza a entrega.

Data límite de entrega 16 de decembro ás 16:00.

Concurso de fotografía "As mates están aí"

Un ano máis celebramos o concurso de fotografía matemática desde o departamento de matemáticas.

Queriamos agracelles ao alumnado a súa participación voluntaria e recoñecerlles a creatividade que demostraron unha vez máis coas súas fotografías.

Moitísimas grazas a todos e todas por participar e noraboa aos gañadores!!!!!