PLAN NAVEGA CON RUMBO

Consellería de Educación e Ordenación Universitaria en colaboración co Colexio Profesional de Enxeñaría Informática de Galicia (CPEIG)

Nos fogares e nos centros educativos a Internet converteuse nunha ferramenta imprescindible para o lecer e a aprendizaxe, pero tamén supón unha serie de riscos como contidos inapropiados ou contactar con persoas que non son sempre o que din ser.

Na seguinte páxina www.navegaconrumbo.es pódense descargar unhas guías de boas prácticas dirixidas ao alumnado,  profesorado e familias que ensinan a navegar por Internet dun xeito útil e responsable.

Páxinas web dos alumnos de 2º de SMER

Aquí tedes as páxinas web feitas polos alumnos de 2º do ciclo de informática. Fixémolas no módulo de Aplicacións Web empregando un editor online HTML5. Tamén fixemos outras empregando o xestor de contidos Joomla!, pero non atopamos un servidor gratuíto que soportase a versión 3.x. Se queredes velas teredes que vir á nosa clase.

Álex Bartomeu: Mago de Oz

Damián Fernández: NBA

Martín García: Fotos de deportes

Yaiza Parapar: Cidades do mundo

Cindy Polo: París

Moitas grazas por visitarnos!!!