Nova normativa de avaliación para o curso 2021-2022

Orde do 25 de xaneiro de 2022, pola que se actualiza a normativa de avaliación nas ensinanzas de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato no sistema educativo de Galicia.

Os aspectos máis destacados da orde son:

- Os criterios de promoción e titulación modifícanse, sendo de aplicación os que figuran no arquivo adxunto.

- Desaparece a convocatoria extraordinaria na ESO. O alumnado terá 3 avaliacións e unha avaliación final. Tanto a 3º avaliación como a avaliación final serán no mes de xuño.

- No BAC conservase a proba extraordinaria que será  no mes de xuño.

No período que vai desde a terceira avaliación ou a avaliación ordinaria de BAC ata o fin de curso desenvolveranse actividades de recuperación, reforzo e ampliación para todo o alumnado.  O período lectivo remata o 22 de xuño.

Os documentos de centro que recollen estas modificacións curriculares son:
Criterios de promoción e titulación do centro (no arquivo adxunto)

Adendas nas programacións didácticas dos distintos departamentos onde se recollen as novidades sobre a avaliación (no apartado de departamentos da páxina web)