FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022-2023

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2022/23.

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H)

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído).

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES PARA O FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022-2023

Non acuda ao centro a buscar a solicitude. Utilice os enlaces que aquí se mostran.

Se vai presentar a documentación persoalmente no propio centro, acuda ao mesmo só cando teña cuberta toda a documentación solicitada (ANEXOS debidamente cubertos, fotocopias requeridas, e calquera outra documentación)  O centro non fai fotocopias.

Enlace ao DOG

Enlace á aplicación Fondolibros      https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/

MODOS DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

1. Se dispón de DNI electrónico, certificado dixital ou CHAVE365, pode tramitar a súa solicitude en liña desde este enlace

2. Se non dispón de ningún medio electrónico para a tramitación da solicitude online, pode facelo de maneira presencial no propio instituto.  Neste caso imprimirán a solicitude e o anexo II e presentaranos no centro debidamente asinados, xunto coa documentación necesaria. Para a comprobación dos datos presentados, é imprescindible a documentación orixinal (libro de familia, DNI), xa que o centro deberá comprobar e completar os datos da solicitude e a documentación presentada. Descargue desde aquí o formulario de solicitude. É un arquivo en formato PDF.

3. Tamén pode presentar a súa solicitude nas oficinas de rexistro da Xunta.