AXILIDADE E CONDICIÓN FÍSICA + DEPORTE COLECTIVO

Esta seman temos que incluír nas nosas rutinas, polo tanto nos nosos diarios as seguintes actividades propostas. Cada curso ten unha actividade proposta en base ao deporte colectivo traballado no segundo trimestre.

1º ESO Axilidade e Condición Física + Fútbol

2º ESO Axilidade e Condición Física + Baloncesto

3º ESO Axilidade e Condición Fícica + Balonmán

4º ESO e 1º de Bacharelato Axilidade e Condición Física + Escoller un dos deportes ( Fútbol, Baloncesto e Balonmán)

As actividades propostas está explicadas nos anexos correspondentes a cada nivel.

Lembra incluílas nas rutinas, describilas no diario e enviar o diario da semana ao correo electrónico do profesor que corresponde en cada nivel.

Xa case están as clasificacións das Olimpíadas COVID 19 - publicaremolas en canto poidamos.

MOITAS GRAZAS POLA VOSA PARTICIPACIÓN.

AVISO: Tarefas de recuperación para o alumnado de 1º e 2º ESO coa 1ª avaliación suspensa. Prazo de entrega ata 30 de Maio

4º ESO e 1º BAC.doc28 KB
1º ESO.doc27 KB