25 de novembro

A programación do Día internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres ten como lema Encarar TODAS as formas de violencia de xénero.

Con este lema, a Concellería de Igualdade do Concello de Ourense desenvolverá diferentes propostas, como Escape Room e contacontos para alumnado de Primaria e Secundaria, unha exposición fotográfica e un curso de autodefensa.

Días 20, 21 e 22 de novembro.

· Escape Room contra a Violencia de Xénero: Rexeita o maltrato, nos IES Ferro Couselo, O Couto e Prieto Nespereira. Dinamiza: Territorio Comanche.

Coa axuda do videoclip da canción "PICANME OS OLLOS" da artista galega Guadi Galego & Depedro, o noso alumnado reflexionou sobre a necesidade de actuar ante as situacións de violencia ou inxustizas para construir o futuro que queremos.
Tomando como referencia a letra da canción , uniron todos os espazos do centro educativo, mostrando o seu compromiso en contra da Violencia de Xénero. #25N#aFERRateanOnviolencia

Ligazón ao video