Convocatoria do fondo solidario de libros de texto

O mércores 18 de maio publicouse a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas a alumnado matriculado en Educación Primaria, ESO e Educación Especial no próximo curso 2022/23.

O prazo para presentar solicitudes remata o 22 de xuño de 2022.

Poden acceder ao texto da convocatoria na seguinte ligazón: Orde 29 de abril de 2022

No documento poden acceder aos aspectos máis relevantes da convocatoria. Acceso ao documento resumo

Enderezo Electrónico de Contacto

Por se nalgún momento precisades poñervos en contacto coa Xunta Diretiva do ANPA este é o noso enderezo electrónico de contacto. Non dubidedes en utilizalo.

anpa.iesfene.eb@gmail.com

Enderezo Electrónico de Contacto