ALUMNOS E ALUMNAS DE ECONOMÍA, NO VI EMPRENDE XOVE MINIMARKET

PRESENTACIÓN DOS PROXECTOS EMPRESARIAIS DO ALUMNADO DE ECONOMÍA, NO VI EMPRENDE XOVE MINIMARKET, ORGANIZADO POLA ASOCIACIÓN DE XÓVENES EMPRESARIOS DE FERROLTERRA.

Os nosos alumnos e alumnas elaboraron distintos proxectos empresariais que presentaron nunha gala final, na que tamén participaron outros 13 centros educativos da zona de Ferrolterra. De entre os 50 proxectos presentados, os equipos do IES de Fene recibiron o premio ao MELLOR PROXECTO DE RESPONSABILIDADE SOCIAL EMPRESARIAL, dotado con 250 €, para o proxecto ECOCLOTHES, e tamén o premio ao MELLOR PROXECTO OU IDEA EMPRESARIAL da ESO e BACHARELATO, dotado con 500 €, para o proxecto O NOSO FOGAR.

Noraboa ao noso alumnado!!!!

Enlaces á noticia en Diario de Ferrol  --  Galica Ártabra Dixital

Neste vídeo podedes ver un pequeno resume da presentación que fixeron dos seus proxectos.