Graduación de 2º de bacharelato

O pasado venres 16 tivo lugar no salón de plenos do concello de Fene o acto de graduación do alumnado de 2º de bacharelato que remata os seus estudios no IES. Á cerimonia asistiron autoridades locais, o alcalde Juventino Trigo, pais, nais, avós e avoas, irmáns amizades, etc, así como moitos dos seus profesores e profesoras, incluso algúns que xa non estiveron no centro neste curso

O evento foi presentado por dúas alumnas que narraron a súa estadía e experiencias no centro en 1º e 2º de bacharelato destacando entre outras a participación no proxecto Erasmus+ Action!, agasallaron aos seus profesores cun pequeno trofeo destacando as cualidades de cada un deles/delas, presentaron fotos dos recén graduados dende a súa infancia e por último recibiron a orla do grupo xunto cun boligrafo do centro. Logo fíxéronse fotos no exterior e a foto de grupo de alumnos e profes e finalmente tomáronse uns aperitivos para rematar esta velada.

Acceso á galería de imaxes