Prácticas Física e Química

Resumo da PRÁCTICA FÍSICA E QUÍMICA 2º ESO: DETERMINACIÓN DA VELOCIDADE E ACELERACIÓN

Nesta práctica os alumnos de Física e Química de 2º ESO procederon ao cálculo da velocidade e aceleración dunha boliña empregando ramplas con diferente pendente. Contouse coa colaboración dos Departamentos de Tecnoloxía e de CCNN (Curso 2016-2017).

Cálculo de velocidade e aceleración dunha boliña empregando rampas con diferente  pendente.

Resumo da PRÁCTICA FÍSICA E QUÍMICA 2º ESO: DETERMINACIÓN DO PUNTO DE FUSIÓN E EBULLICIÓN DA AUGA

Amósanse imaxes dos alumnos de Física e Química de 2º ESO determinando experimentalmente os puntos de fusión e ebullición da auga. Contouse coa colaboración dos Departamentos de Tecnoloxía e de CCNN (Curso 2016-2017).

Resumo da PRÁCTICA QUÍMICA 2º BACH: DISOLUCIÓN DO PRECIPITADO DE CROMATO DE PRATA

O ión cromato (base moderadamente forte) reacciona co ácido sulfúrico (ácido forte) procedéndose á disolución do precipitado de cromato de prata. (Curso 2016- 2017).

Resumo da PRÁCTICA QUÍMICA 2º BACH: FORMACIÓN DO CROMATO DE PRATA

Visualízanse os pasos a seguir para a obtención do precipitado de cromato de prata, realizada polo alumnado de Química de 2º de BACH (Curso 2016- 2017).

CHARLA TEMÁTICA: NANOTECNOLGÍA, ¿REALIDADE OU FICCIÓN?

Móstranse imaxes da charla impartida polo profesor da Universidade de Santiago de Compostela, Francisco Fraga López.

Estivo dirixida ó alumnado de Física e Química dos cursos 1º e 2º de BACH (Curso 2016- 2017).

Resumo da PRÁCTICA QUÍMICA 2º BACH: CONSTRUCCIÓN DUNHA PILA DANIELL

Descríbese o funcionamento dunha Pila Daniell realizada polos alumnos de Química 2º BACH (Curso 2016- 2017).

Resumo da PRÁCTICA FÍSICA E QUÍMICA 3º E 4º ESO: DESTILACIÓN DUNHA DISOLUCIÓN DE SULFATO CÚPRICO

Móstranse imaxes do proceso de destilación dunha disolución de Sulfato Cúprico. Mediante este proceso sepárase a auga da sal.

Realizado polo alumnado de 4º e 3º ESO (Curso 2016-2017).

4º ESO. CLUB DE LECTURA "¿QUE PASARÍA SI...?"

Imaxes do club de lectura “¿Que pasaría si…?” do autor Randall Munroe. Os participantes foron os alumnos de Física e Química de 4º ESO (Curso 2016- 2017).

Resumo da PRÁCTICA FÍSICA E QUÍMICA 1º BACH: FORMACIÓN DO PRECIPITADO IODURO DE CHUMBO (II)

Formación do precipitado Ioduro de Chumbo (II) realizado polos alumnos de Física e Química de 1º BACH (Curso 2016- 2017).

Resumo da PRÁCTICA QUÍMICA 2º BACH: VALORACIÓN ÁCIDO- BASE

Nesta práctica preténdese procurar a concentración dunha disolución problema (Ácido sulfúrico) mediante valoración ácido- base cunha concentración patrón de Hidróxido sódico de concentración perfectamente coñecida. Realizada polo alumnado de Química 2º de BACH (Curso 2016- 2017).

4º ESO. CLUB DE LECTURA "EL ARBOL DE LA CIENCIA"

Imaxes do club de lectura “El árbol de la ciencia” do autor Pío Baroja. Os participantes foron os alumnos de Física e Química de 4º ESO (Curso 2016- 2017).

Resumo da PRÁCTICA FÍSICA e QUÍMICA 3º ESO: RAIOS CATÓDICOS

Procédese a explicar o funcionamento básico dos “Raios Catódicos” ao alumnado de 3º ESO (Curso 2016-2017).

Resumo da PRÁCTICA QUÍMICA 1º BACH: VALORACIÓN ÁCIDO- BASE

Resumo da PRÁCTICA FÍSICA E QUÍMICA 3º ESO: XERADOR DE VAN DER GRAAFF

Realízanse experiencias de laboratorio básicas co “Xerador de Van der Graaff” por parte do alumnado de 3º ESO (Curso 2016-2017).

1º BACH. CLUB DE LECTURA "LA CUCHARA MENGUANTE"

Imaxes do club de lectura “La cuchara menguante” do autor Sam Kean. Os participantes foron os alumnos de Física e Química de 1º BACH (Curso 2016-2017).

4º ESO E 1º BACH: VISITA A ENDESA E ALCOA

Móstranse imaxes da visita realizada polos estudantes da materia de Física e Química dos cursos 4º ESO e 1º BACH ás empresas ENDESA (As Pontes) e ALCOA (San Cibrao).

Resumo da PRÁCTICA 4º ESO: PREPARACIÓN DE DISOLUCIÓNS

Nesta práctica os alumnos de Física e Química de 4º ESO realizaron unha disolución de Hidróxido Sódico 0,5 M e outra de Ácido Sulfúrico 0,5 M.