Programa de acollida

• Dixitalización do alumnado:

Nas primeiras semanas do curso 2021/2022, o alumnado terá unha hora asignada no seu horario para acceder Á Aula de Informática e familiarizarse coa aula virtual e outras ferramentas empregadas no ensino telemático. As aulas que teñn dificultade para acceder polo número de alumnos/as, recibirán as sesións na súa propia clase.

O centro  organizou sesións co alumnado para que inicien sesión na aula virtual, muden o seu contrasinal, de ser o caso editen o seu perfil para actualizar o seu correo electrónico persoal, ver o xeito de acceder ao curso de cada materia, e dentro de cada materia ver a súa estrutura e practicar a ver as entradas nos foros e incluso crear algunha entrada nova. Caso de non poderen acceder no centro, na aula virtual creáronse cursos para a aprendizaxe destes conceptos e o profesorado atenderá todas as dúbidas que teñan.

Faremos maior fincapé no alumnado novo no centro para asegurármonos que dominan eses coñecementos.

Para máis información, premer aquí

AnexoTamaño
HORARIO AULA INFORMÁTICA.docx_.pdf28.43 KB