Calendario exames

EXAMES CURSOS ANUAIS.

PROBA PARCIAL DE PROGRESO: 1ª AVALIACIÓN. Do 22 de XANEIRO ó 02 de FEBREIRO 2018

CALENDARIO NA EOI OURENSE. Para ver as datas de exames pinchar no idioma correspondente e descargarase o pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS  FRANCÉS GALEGO
 INGLÉS  ITALIANO  PORTUGUÉS

CALENDARIO NAS SECCIÓNS. Para ver as datas de exames pinchar na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO
O_CARBALLIÑO
 RIBADAVIA  VERÍN

EXAMES CURSOS INTENSIVOS.

CURSOS INTENSIVOS. PROBA FINAL DE PROMOCIÓN: 2ª AVALIACIÓN. do 18 ó 24 de XANEIRO de 2018.
VER CALENDARIO DE EXAMES
As notas publicaranse en “Acceso Usuarios” o día 26/01 ás 22.00
O alumnado que supere as probas deste curso, terá praza reservada para poder matricularse, os días 29 e 30 de xaneiro no seguinte, que comezará o día 31 de xaneiro. Dende o día 31 de xaneiro ata o 02 de febreiro ás 14.00 horas poderá inscribirse nos cursos que comezan novo alumnado ou aquel que continúa e non o fixo durante a reserva de praza. En ambos casos, a matrícula formalizarase na secretaría da EOI de Ourense, seguindo as instrucións que se publicarán na web.

CALENDARIO XERAL

CURSOS ANUAIS:
- 1ª AVALIACIÓN: do 22 de xaneiro ó 02 de febreiro para tódolos  cursos anuais. A publicación de notas será o día 16 de febreiro.
- 2ª AVALIACIÓN:  Aterémonos ó ditado pola Consellería.

CURSOS INTENSIVOS:
1º CUADRIMESTRE:
•    1ª AVALIACIÓN: do 09 ó 15 de novembro . Publicación de notas: 30 de novembro
•    2ª AVALIACIÓN: do 18 ó 24 de xaneiro. Publicación de notas: 26 de xaneiro ás 22.00

Prazos de matrícula para o 2º cuadrimestre:
         - Días 29 e 30 de xaneiro, para o alumnado do 1º cuadrimestre que continúa.
        - Do 31 de xaneiro a 02 de febreiro, para todo o alumnado.

2º CUADRIMESTRE:
-Comezo das clases: 31 de xaneiro
•    1ª AVALIACIÓN: do 03 ó 09 de abril. Publicación de notas: 23 de abril
•    2ª AVALIACIÓN: no mes de xuño, nas datas indicadas pola Consellería.

CURSOS INTENSIVOS 1ª AVALIACIÓN

A proba parcial de progreso será do 9 ao 15 NOVEMBRO  para os  nivéis  Básico1 e Intermedio1 de inglés. Ver calendario de exames.

Guías do candidato_2017.Probas niveis A2, B1, B2 e C1

TODAS A GUÍAS CONTEÑEN A SEGUINTE INFORMACIÓN:| Información xeral | Convocatorias | Dereitos e obrigas | Estrutura e distribución da proba | Contidos, temas, características | Resultados | Recomendacións | MODELOS de PROBAS |

GUÍA DO CANDIDATO NIVEL BÁSICO A2

GUÍA DO CANDIDATO NIVEL INTERMEDIO B1