Complementarias

Viaxe a Rusia Entroido 2020

Rusia

Viaxe cultural a Rusia na semana do entroido. Queres máis información?

Actividade Mindfulness

Esta actividade terá lugar o mércores 22 de maio ás 18.00 no salón de actos da EOI Ourense. Actividade aberta ás familias do noso alumnado.

"Os libros preferidos dos docentes da EOI de Ourense".

Adiviña cales son os libros favoritos dos profes da escola. O concurso durará todo o mes de abril. Haberá recompensa. O premio é un bono para comprar libros nunha das librerias de Ourense.                                                    GAÑADORA DO CONCURSO: CORA TRIGÁS SANTANA

Video Viaxe Marrocos Entroido_2019

A EOI de Ourense ven de disfrutar dunha visita cultural a Marrocos percorrendo Casablanca, Rabat, Fez, Ouarzazate e Marrakech, cruzando a cordilleira do Atlas e realizando  unha incursión no deserto do Sahara. O grupo estivo composto por 40 membros da comunidade educativa. Unha viaxe marabillosa !!!!!!

Libros favoritos dos profes da EOI. CASO RESOLTO.

A gañadora do concurso foi CORA TRIGÁS SANTANA. O premio será entregado o día 6 de maio as 18:00 na entrada da escola. Moitas grazas a toda a comunidade por participar.

Actividades Formativas para o Profesorado: CANADÁ 2018

PLAN DE DIFUSIÓN DO PROGRAMA. PARTICIPANTE NO CURSO: ANA DE LA TORRE RAMOS E BEATRÍZ FERNÁNDEZ

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria vén convocando, nos últimos anos, actividades formativas para o profesorado co obxecto de fomentar a actualización metodolóxica e a mellora do nivel de competencia en comunicación lingüística en linguas estranxeiras.  Este curso tivo lugar en Ottawa, Canadá, coa finalidade de volver ás aulas con novas ideas para afrontar  os retos que presenta a ensinanza de idiomas. VER PLAN DE DIFUSIÓN.

Viaxe a Marruecos

Viaxe cultural a Marruecos na semana do entroido: ÚLTIMAS PRAZAS!!!!! As persoas interesadas poden solicitar información enviando un correo a: eoi.marruecos@gmail.com

Actividade: Sorteo cesta de Nadal

A rifa extraída no sorteo ten o número 74 e é de cor sepia
A persoa gañadora terá que presentar a metade que falta da rifa para poder reclamar o premio. De non aparecer esta ata o xoves 27 de decembro, a cesta será levada o venres 28 ó comedor social de Cáritas.A
cesta está composta por produtos típicos dos países cuxas linguas se estudan na escola. Está exposta en conserxería.

Viaxe cultural a Marrocos no entroido 2019

A vicedirección da EOI de Ourense organiza unha viaxe cultural a  Marrocos durante a semana de Entroido de 2019.

Requisito ineludible para participar é ser alumnado ou persoal da EOI durante o curso 2018/2019.
A viaxe inclúe un percorrido polas capitais máis importantes de do país: Casablanca, Rabat, Fez e Marrakech así como as gargantas do Todra, as dunas de Merzouga, nos límites do Sahara, e a ruta das Kasbahs e Ouarzazate. As persoas interesadas, poden solicitar información complementaria enviando un correo ao seguinte enderezo: eoi.marruecos@gmail.com

Unidades Didácticas e Actividades do Curso Mindfulness_2018

1- Unidade didáctica elaborada por profesoras da EOI no marco do "4º Seminario de Mindfulness para a Convivencia". Consta de varias actividades en inglés, con exercicios para practicar as distintas competencias do idioma. Os audios figuran como adxuntos.Ver documento

2- Activities for English class suggested for upper-intermediate/C1 levels:

• How to deal with speaking anxiety. Link.
  • Why mindfulness is a superpower. Link
  • 7 ways meditation can actually change the brain. Link