Complementarias

Viaxe Cultural.

VIAXE A EXIPTO COA EOI OURENSE

A dirección da escola organiza unha viaxe cultural aberta a toda a comunidade educativa. A viaxe terá lugar na semana do Entroido. Podedes obter toda a información premendo nesta infografía. As persoas interesadas, poden cubrir os seus datos no formulario da mesma.

VIAXE CULTURAL A EXIPTO.

Actividade da EOI.

AS NOSAS LECTURAS. Preme na imaxe para ver a infografía.

Día 11 maio: Festival de Eurovisión.

Festival de Eurovisión na Escola Oficial de Idiomas de Ourense.
Animamos a toda a comunidade educativa da escola a participar no festival. Para facelo, só tés que pensar nunha canción no idioma estudias e decidir se queres cantala en modo karaoke ou ben acompañado dalgún instrumento. Podes participar en solitario ou en grupo, e tamén incluir ao teu profe.
Deberás cubrir unha folla que estará na túa aula anotando os datos que figuran. Data límite: 5 de maio. As bases atópalas neste código QR. animarvos a participar vos tamén! Animaos a participar!! VER CARTEL.

Seminario Redes Sociais e Seguridade

"Durante o curso 2022-23, dentro do  Plan de Formación Permanente do Profesorado no centro levouse a cabo un Seminario de Comunicación en Redes Sociais e Seguridade. O profesorado participantes neste seminario recibiu charlas presenciais sobre seguridade en Redes Sociais a cargo de Efrén Varón Gil (Experto Guardia Civil en Ciberdelincuencia).
Asimesmo, como produto do curso, o profesorado participante elaborou colaborativamente unha guia con exemplos de actividades de uso das Redes Sociais na aula de linguas que é posible descargar na seguinte LIGAZÓN:".

Cancións de Nadal

Xa podemos disfrutar destes hits navideños que preparou o alumnado nas diferentes linguas que se estudian na escola.
Moitísimas grazas pola vosa participación e felices festas para toda a comunidade educativa!!!
VER VIDEOS NADAL 2022

Actividade Cultural: Canción de Nadal.

O equipo de actividades culturais propón gravar panxoliñas en mp3 ou mp4, pero serán panxoliñas inéditas.
O alumnado terá que escoller un hit do idioma que estuda e inventar unha letra con temática do Nadal. O profesorado poderá proporvos un hit  e tamén podedes consultar co/ca coordinador/a de actividades do voso departamento. A data límite é o 14 de decembro. Tedes as instrucións neste cartaz.

Compartimos este video convosco.

Congreso Nacional de EOIs en Santiago.

Unha nutrida representación da EOI Ourense participou no Congreso    Nacional.

Os Congresos Estatais de Escolas Oficiais de Idiomas retomaron a súa actividade bianual coa celebración do duodécimo evento. Fixérono en Santiago, cunha organización a cargo da Asociación APEOIGA. Ler o artigo de El Correo gallego (30/10).

Actividade cultural: VIAXE NEW YORK.

A EOI de Ourense organiza unha viaxe a New York na semana de Entroido, do 18 ao 26 de febreiro 2023. Información e inscrición: eoi.manhattan@gmail.com  Prema na imaxe para ver a infografía.

VER PLAN DE VIAXE, ALOXAMENTO E PREZOS.

Viaxe realizado a Grecia

Os participantes da Viaxe a Grecia ( Entroido 2022) queren compartir este video connosco, tras ter disfrutado dunha fascinante semana repleta de actividades .