Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Fin de curso: información importante

Último día de clase: para inglés o 24 de maio, para o resto dos idiomas o 25 de maio.

Datas de publicación de notas e revisión das probas, prazos de reclamación ver aquí

Calendario exames finais maio/xuño 2022

CONVOCATORIA ORDINARIA (ALUMNADO OFICIAL, CALC, CFP, CUALE) - PROBAS CERTIFICACIÓN E PROMOCIÓN

EXAMES NA EOI OURENSE. Para ver as datas prema no idioma correspondente e descargarase un pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS   ELE
 FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

EXAMES NAS SECCIÓNS. Para ver as datas prema na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA   VERÍN

A convocatoria extraordinaria será a partir do 15 de xuño para orais e a partir do 20 para escritos. Ver calendario da Consellería AQUÍ.

Vexa a información sobre as probas de certificación e guías do candidato  AQUÍ

Consulte os instrumentos de avaliación por niveis:

A2    B1   B2   C1   C2

Consulte outra información importante para o alumnado AQUÍ

Proxecto Auf dem Weg der Traditionen

Colaboran neste proxecto "Auf dem Weg der Traditionen" as profesoras e o alumnado de nivel C1 do departamento de alemán das Escolas Oficiais de Idiomas de Almansa, Lugo e Ourense. A través dos ollos dunha escritora imaxinaria mostran as tradicións das súas provincias nun percorrido cheo de cor.

Proxectos de Escuelas Amigas

Colaboran neste proxecto profesorado e alumnado las Escolas Oficiais de Idiomas de Ourense, LLanes (Asturias) e Villacarrillo (Jaén). A temática elixida é O Camiño de Santiago. Ver infografía premendo na imaxe.

Concurso Literario. Día das Letras Galegas.

Galicia Infinda é o poema (un canto á emigración) que abre e dá título á obra máis coñecida de Florencio Delgado Gurriarán, o autor homenaxeado no Día das Letras Galegas de 2022.

O Departamento de Galego e o EDLG convídante a enviar o teu relato da emigración.  Gardas algún obxecto que che lembre esa persoa que emigrou? Pode ser unha fotografía, unha carta, un agasallo, algo que trouxo … Escribe un texto breve (máx. 250 palabras), en galego.
Envíao ao correo electrónico do EDLG (edlg.eoiou@gmail.com) antes do 24 de maio. A persoa gañadora recibirá un agasallo. VER POSTER COA INFORMACIÓN.
                                                              Grazas pola vosa colaboración!

Remate de Empréstitos na Biblioteca.

• A última data para levar material emprestado a domicilio é a SEMANA do 9 ao 16 de MAIO
  • Do 18 de MAIO ata o 24 de MAIO deben entrega-lo material emprestado.
  • O día 24 de MAIO é o último día que funciona a biblioteca. Por favor, sexan puntuais na devolución dos libros e m.a.

Deseño dun logo propio do EDLG da nosa escola.

O Xurado encargado de valorar as propostas para o deseño do logo de Equipo de Dinamización da Lingua Galega da Escola Oficial de Idiomas de Ourense decidiu declarar o premio deserto e establecer unha ampliación do prazo para presentar propostas ata o día 20 de maio.
O Xurado agradece profundamente o traballo de todas as persoas participantes e convídaas a volver presentar as súas propostas. Faise fincapé na importancia de respectar o primeiro punto das bases do concurso:
1.  Obxecto do concurso
Deseñar un logotipo destinado a ser a imaxe institucional do Equipo de Dinamización da Lingua Galega da Escola OficiaI de Idiomas de Ourense, en toda a difusión de información sobre o mesmo a través da páxina web e doutros documentos.

Non se trata de deseñar o logo da Escola nin o logo do conxunto dos Equipos de Dinamización, senón de crear un logo propio que represente especificamente ao EDLG da nosa Escola. LER TODA A INFORMACIÓN.

Cursos Linguaxe Administrativa e CELGA - 2º Cuadrimestre

MATRÍCULA: dende o 04/01/2022 ata o 14/01/2022 no enderezo www.eoidigital.com/preinslinguagalega
Data adxudicación de prazas: 17 xaneiro   Lean atentamente as instrucións no DOG
 Ver desenvolvemento dos cursos.

PROBAS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA GALEGA DO  2º CUADRIMESTRE (actualizado 20/04):

• PROBA ORAL: 18 de maio de 2022 no salón de actos. Quendas de 10 minutos.
    Hora de comezo: 9.00 h (quenda de mañá) 16.20 h (quenda de tarde).
    Hora de remate: 11.30 h (quenda de mañá)  17.50 h (quenda de tarde).
  • PROBA ESCRITA: 18 de maio 2022, ás 12.00 no salón de actos. Duración máxima:2 horas.

THAT'S ENGLISH CALENDARIO EXAMES 21/22

EXAMES E RECUPERACIÓNS NA EOI OURENSE E CENTROS ASOCIADOS.
     EOI OURENSE          O BARCO
        VERÍN          VIANA

(Última actualización 28 abril)