Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Actividade: Sorteo cesta de Nadal

ORGANIZDO POLA EOI OURENSE . A cesta estará composta por produtos típicos dos países cuxas linguas se estudan na escola. As rifas para participar están á venda por 1 euro ata o xoves 13 de decembro. Solicitádellas ó voso docente. Sorteo o día 20 dec. ás 18.00 no Salón de actos. Contamos coa túa participación!!!

Cursos linguaxe adimistrativa e CELGAS.

Cursos de linguaxe admin e CELGA 3 e 4 (2º CUADRIMESTRE)
MATRÍCULA: dende o 02/01/2019 ata o 11/01/2019. Información sobre horarios e datas de inicio dos cursos.

Viaxe Berlín

CLUB DE LECTURA DA EOI ORGANIZA VIAXE A BERLIN. Datas: 16-19 Maio 2019 (3 noites/ 4 días).  Prezo: 725 Euros. O prezo inclúe todos os traslados, billete de avión en línea regular, excursións e aloxamento nun hotel de 4 estrelas, con almorzo. As persoas interesadas poden mandar un correo a: clublectura.viaxes.eoi@gmail.com

Actividade dpto chinés

你在哪儿? CHULIÑO, ONDE ESTÁSCHULIÑO ONDE ESTÁS?
Axúdanos a atopar o noso Panda, que se atopa agochado nalgún recuncho ou establecemento da cidade a través das pistas que desde o Departamento de Chinés se anunciarán semanalmente. Ler máis.
PISTA 1: 它离学校很近, 不到三百米。Atópase preto da Escola, a non máis de 300 metros.
你在这里什么饮料都可以喝。Aquí podes beber calqueira bebida.

Oferta educativa 2018/19

Horarios de clases na EOI e seccións: nivel, grupo e aulas.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

Cursos Linguaxe administrativa Galega e Celga. Datas exames

Cursos de linguaxe admin e celga no 1º cuadrimestre. Información sobre matrícula, horarios e datas das probas.
Datas probas de Linguaxe Adimistrativa Superior | Oral: 22/01/2019  ás 09.00(Aula 14) | Escrita: 29/01/2019 ás 12.00 (Aula 14)

CAMBIO DE GRUPO: cando o alumnado o precise

PARA EOI DE OURENSE E SECCIÓNS DA PONTE, CELANOVA E RIBADAVIA:

A partir do 05/11/2018, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento, coa excepción de algún período concreto. Ler as instrucións

PARA AS SECCIÓNS DO BARCO DE VALDEORRAS, O CARBALLIÑO E VERÍN :
As datas son as mesmas, pero o alumnado deberá dirixirse ás xefaturas das seccións correspondentes e cubrir manualmente a solicitude.