Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Calendario exames 1ª avaliación

CURSOS ANUAIS. PROBA PARCIAL DE PROGRESO: 27 de XANEIRO ó 07 de FEBREIRO 2020

CALENDARIO NA EOI OURENSE. Para ver as datas pinchar no idioma correspondente e descargarase o pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS   ELE
 FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

CALENDARIO NAS SECCIÓNS. Para ver as datas pinchar na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA VERÍN

VER EXAMES THAT´S ENGLISH_OURENSE

Celebración do Ano Novo Chinés

O Departamento de Chinés organiza varias actividades para a celebración do Novo Ano.

1_ Xoves 30 de xaneiro ás 20:00 na aula 22. Ven facer o teu faroliño chinés.Ver cartel.
2_ Concurso dos farois. Deixa o teu faroliño na Conserxería da Escola ou no Depto e poderás obter un agasallo. Data límite: ata 6 febreiro. Aberto a toda a comunidade educativa.Ver cartel

3_ Mércores 5 a partir das 18:00 na cociña da Escola. Aprende e cociña empanadillas e quedate á festa. Confirma a túa asistencia ata o 4 en Conserxería. Ver cartel.
4_ Xoves 6  ás 20:00 diante de Conserxería. Celebración da Fin do Ano Novo. Ver cartel.
     Concurso "PHOTOCALL" na entrada da escola cuns guerreiros de Terracota. O guerreiro central non terá cara e así o alumnado pode facerse unha foto como se fose un guerreiro. O concurso consistirá en que adxunten a foto ás súas redes sociais, e o día 6 o que máis Me Gusta teña, e que etiquetase a EOI na foto, recibirá un pequeno agasallo.

Viaxe a Porto

VIAXE A PORTO. ORGANIZA: CLUB DE LECTURA EOI – OURENSE
13-14 XUÑO Habitación dobre: 220 / Individual: 270 e. Estancia unha noite/ dous días nun hotel 4*.Dúas visitas guiadas. Cea-espectáculo con Fados.

Ver cartel. Máis información: clublectura.viaxes.eoi@gmail.com

Percorrido a través do desenvolvemento urbanístico de Ourense

VISITA GUIADA AO PARQUE AVILÉS DE TARAMANCOS.

Venres,24 de xaneiro ás 16.30 no parque.
Actividade aberta a toda a EOI e de balde. Inscrición na consexería.
Carlos Javier Cárcamo González, enxeñeiro agrícola e paisaxista municipal que deseñou este e moitos parques e rotondas, fará in situ a súa interpretación.

Curso Integrado Portugués

CURSOS INTEGRADOS. PROBA FINAL DE CERTIFICACIÓN: 2ª AVALIACIÓN. Nivel Básico A2.

Do 23 ao 31 de XANEIRO de 2020. VER DATAS E LISTAXES.

Linguaxe Administrativa Galega

EXAME FINAL DO CURSO CMLA 1º CUADRIMESTRE. Data, lugar ,aula, listaxe e características das probas escrita e oral. VER LIGAZÓN.

Matrícula Monográficos 2º Cuadrimestre

Ligazón. Só se ofertan monográficos de francés. Prazo do 2 ao 28 de xaneiro.

Proxecto Club de Lectura

Xa están publicadas todas as actividades previstas para o curso 2019/20 ( Ruta literaria por Oporto, libros de lectura e sesións de debate). Ver toda a información AQUÍ

Organización do curso 2019/20

CAMBIOS DE GRUPO: A partir do 04/11, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento. Ler toda a información aquí.

ALUMNADO DE CURSOS INTEGRADOS. Ler información para Portugués Integrado aquí

REASIGNACIÓN DE NIVEL: Tivo lugar no mes de outubro. Ler info aquí

Viaxe a Rusia Entroido 2020

Rusia

Viaxe cultural a Rusia na semana do entroido. Queres máis información?