Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

MATRÍCULA PRESENCIAL DIRECTA

MATRÍCULA PRESENCIAL DIRECTA DO 1 DE AGOSTO Ó 7 DE SETEMBRO

As prazas libres serán adxudicadas na conserxería por orde de chegada.

As persoas que obteñan unha praza nesta adxudicación teñen prazo ata o 7 de setembro ás 12:00 para pagar as taxas correspondentes e formalizar a súa matrícula na secretaría do centro.

Para as seccións de A Ponte-IES Blanco Amor, Celanova e Ribadavia, a formalización das matrículas farase na secretaría da EOI de Ourense.

Nas seccións da escola en O Barco, O Carballiño e Verín, a formalización da matrícula realizarase a través das secretarías das propias seccións só entre o 1 e o 7 de setembro (non hai matrícula en agosto).

Vexa AQUÍ  o procedemento de matrícula.

Consulte aquí a oferta de grupos

Concurso de Logotipos para Proxecto Europeo.

Durante o curso académico 2021-2022  aprobáronse dous novos proxectos europeos para a EOI de Ourense.
Un destes proxectos é unha asociación de aprendizaxe sobre a metodoloxía da aprendizaxe en familia. A primeira reunión terá lugar en Grecia na segunda semana de setembro. Nesta reunión imos escoller un logotipo para o proxecto, que será utilizado como parte da identidade gráfica do mesmo.
Por este motivo, informamos a toda a comunidade educativa  da posibilidade de achegar unha ou varias propostas de logotipo que serán analizadas en Grecia xunto coas propostas de Grecia, Turquía, Estonia e Italia.
A condición para achegar propostas é pertencer á comunidade educativa da escola no curso 2022-2023 a data 7 de setembro.
O logotipo ten que ter as seguintes características:

1.     Debe estar relacionado coa temática do proxecto.
  2.     Debe achegarse en formato vectorizado.
  3.     Debe ter fondo transparente.

As propostas enviaranse ata o 7 de setembro ao enderezo electrónico da escola: eoi.ourense@edu.xunta.gal co asunto LOGOTIPO APRENDIZAXE EN FAMILIA.

Reunión 7 xullo 2022

VIDEO EXPLICATIVO SOBRE PROXECTOS EUROPEOS DA EOI OURENSE

THAT'S ENGLISH. Horario de verán e prazo matrícula.

Do 15 de xullo ao 29 de Agosto non se prestará o servizo de atención personal na EOI de Ourense. Poden solicitar información no teléfono 91 108 61 01 e a través da web www.thatsenglish.com
O PRAZO DE MATRÍCULA para o curso 22-23 aínda non está aberto. É probable que comece en setembro. Anunciarase  nesta mesma web.