Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Calendario Libres

EXAMES ALUMNADO LIBRE FEBREIRO 2023  EOI OURENSE
ALEMÁN ELE FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

Prema no idioma correspondente e descargarase un PDF coa información referente ao día, hora e aulas. A distribución do alumnado das convocatorias orais está dispoñible en ITALIANO, FRANCÉS, GALEGO e INGLÉS.

Vexa aquí modelos das probas. Vexa aquí as rúbricas de avaliación. Facilitamos plano de aulas

Consulte a continuación as guías informativas e de especificacións:   GUÍA A2     GUÍA B1      GUÍA B2     GUÍA C1

PUBLICACIÓN DE NOTAS: Día 13/02, ás 22.00: Todos os idiomas, agás Galego.  Día 17/02 ás 14.00: Galego. VER DATAS DE REVISIÓN

VEXA AQUÍ O PROCEDEMENTO PARA RECLAMAR CONTRA AS CUALIFICACIÓNS

Aviso Biblioteca

SUSPENSIÓN DE EMPRÉSTITOS

Debido á administración das probas libres na primeira quincena de febreiro, non haberá empréstamos na biblioteca os seguintes días ás horas indicadas neste documento.

Dpto Chinés: Actividade Cultural.

大家好! dàjiā hǎo!  Co gallo de celebración do aninovo chinés, o Departamento de Chinés vai celebrar, desde o 19 de xaneiro ata o 6 de febreiro, unha serie de actividades culturais de divulgación dos costumes propios destas datas e a cultura chinesa. Están abertas a toda a comunidade. Preme na imaxe para velas.

Actividade EDLG

Ata o 30 de xaneiro temos nos corredores da EOI a exposición CantáMOLA en galego. É unha mostra da enorme variedade de música que se está a crear en galego no século XXI, organizada polo Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Pontevedra entrevista con Pepe Cunha.
Ademais dos 14 paneis sobre distintos artistas e estilos musicais, a exposición ofrece recursos multimedia moi atractivos nestas ligazóns:- Spotify - videos de Youtube - Catálogo e unidade didáctica - Lingoreteira.

Proxecto Europeo DILEMMA. Mobilidades.

Resolución das mobilidades de formación que vai realizar o persoal da EOI dentro do  proxecto europeo DILEMMA, cofinanciado pola Unión Europea a través do Programa Erasmus+.

VER ACTA
Dixitalización da ensinanza de linguas estranxeiras mirando polo medio ambiente

2022-1-ES01-KA122-ADU-000077320

Linguaxe Administrativa e Celga. 2º cuadr.

CURSOS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA GALEGA NIVEL SUPERIOR E CELGA 3 e 4  (2º CUADRIMESTRE)

MATRÍCULA: dende o 03/01/2023 ata o 13/01/2023 no enderezo: www.eoidigital.com/preinslinguagalega. Data adxudicación de prazas: 16 xaneiro
Presentación da documentación en liña no mesmo enderezo ata o 20 xaneiro. Ver Resolución no DOG

VER HORARIOS E DATAS