Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

MATRÍCULA CURSO 2024/2025

Última oportunidade de matrícula: o 5 de agosto a partir das 09:00 horas adxudicaremos as prazas libres dos cursos ordinarios. Podes ver aquí toda a información.

Se non te matriculaches no curso 23/24 e precisas refrescar coñecementos, podes facer unha matrícula de actualización.

ABERTA ATA O 19 DE XULLO SÓ PARA O ALUMNADO PREINSCRITO ADMITIDO
ABERTA ABERTA

MATRÍCULA THAT'S ENGLISH!

prazo para matricularse en inglés polo programa oficial de That's English! para o curso 2024-2025 será do 2 de setembro ao 30 de outubro (as súas clases na EOI comenzarán a mediados de setembro).
Durante este periodo estará aberta tamén a posibilidade de facer una proba de nivel (V.I.A) gratuíta e voluntaria para acceder a un nivel superior ao básico.
Para facer calquera consulta escribe a infothatsenglish@gmail.com  xa que a secretaría de That's English! permanecerá pechada ata a última semana de agosto.
Consulta aquí os horarios dos grupos de clase segundo o nivel na EOI (Os horarios de clase en Verín, O Barco e Viana publicaranse en setembro na sección de That's English!, na columna á dereita desta páxina).

Cursos CELGA e LAG. curso 24/25

CURSOS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA GALEGA NIVEL MEDIO E CELGA 2, 3 e 4 (1º CUADRIMESTRE)

MATRÍCULA: dende o 01/07/2024 ata o 12/07/2024

No enderezo: www.eoidigital.com/preinslinguagalega

Data adxudicación de prazas: 15/07/24. Consulta no mesmo enderezo: 16/07/24

Presentación da documentación en liña no mesmo enderezo ata o 19/07/24. Resolución no DOG

VER  HORARIO DOS CURSOS

Viaxe Cultural da EOI Ourense

VIAXE A CHIPRE ORGANIZADA POLA ESCOLA. CURSO 24/25

Probas Clasificación curso 24/25

Información para matricularse nestas probas. Preme nos elementos interactivos.