Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Normas para volver ás aulas con seguridade

Benvidas/os ao novo curso!

Prema aquí para lembrar as normas que hai que seguir para ter unha volta segura ás aulas.

Actividade Cultural da Escola

TARXETAS DE NADAL VIRTUAIS

Ata o 11 de decembro podedes mandarnos tarxetas de Nadal en formato .png ó correo:  fotografiaeoiourense@gmail.com
Coas tarxetas recibidas faremos unha presentación para subir á páxina w
eb da EOI. Anímate e participa ! Ver cartel.

Portugués Integrado: 1ª avaliación.

Probas da primeira avaliación do grupo integrado de A2 de Portugués. Ver calendario

That's English Curso 2020-21

•  Ante a incertidumbre sobre a evolución da pandemia pola COVID19, lembramos ao noso alumnado de inglés que existe a posibilidade de cursar ata C1 na modalidade a distancia.
  • Son cursos totalmente oficiais e equivalentes aos presenciais.
  • Coa matrícula entrégase todo o material didáctico necesario para seguir o curso, así como acceso á plataforma online na que se poden atopar todos os materiais dixitalizados.
  • Tamén conta cunha titoría voluntaria presencial semanal, que se realizará telemáticamente se as condicións sanitarias non permiten a presencialidade.

Actividade do Dpto Alemán

O departamento organiza un concurso de panxoliñas que podedes enviar ao seguinte correo:  departamentoalemaneoiourense@gmail.com

Data límite:11 decembro. Ver info completa.

Comezo das clases nestes grupos

O día 25 novembro incorporouse unha docente substituta e xa comezaron as clases de francés dos grupos seguintes: FR-A1-1, FR-B1-1 e FR-B2.1-1

Actividade organizada polo Dpto Alemán.

CALENDARIO DE ADVENTO DIXITAL

Ler aquí para consultar a información e enviar as vosas aportacións ao calendario.  Moitas Grazas pola vosa colaboración !!!!!!!!!

Elección Representantes do Alumnado

Os días 26, 27 e 30 de novembro terán lugar as eleccións dos representantes do alumnado nas aulas. Ver convocatoria e normativa.

Actividade de Dinamización do Galego

CONCURSO DE FRASEOLOXÍA E IMAXE DE OUTONO

1.Escolle un refrán ou un dito en galego relacionado coas castañas, o magosto ou  o outono en xeral.

2.Ilustra a frase cun debuxo, unha fotografía ou unha imaxe dixital orixinal.
3.Investiga se hai unha expresión equivalente ou similar noutra lingua que estudes na EOI. Se a atopas, inclúea!
4.Envíanos o teu traballo a este enderezo: edlg.eoiou@gmail.com
Tes ata o 1 de decembro. Hai 3 premios.  Ver cartel.

Biblioteca no curso 2020-21

Actualizada toda a información sobre Horario de Empréstito, Funcionamento e Cómo Apuntarse ao Club de Lectura. O prazo para apuntarse remata o 15 novembro.