Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Calendario Exames Finais 2020 e Probas de Clasificación

ALUMNADO OFICIAL e LIBRE. A PARTIR DO DÍA 1 DE SETEMBRO

Para ver as datas prema no idioma ou sección correspondente e se descargará un PDF. Proximamente actualizarase este calendario para ver a convocatoria das probas orais. O alumnado será distribuído por aula, hora e día concreto para facer a proba oral. En algúns idiomas tamén haberá distribución para a proba escrita.

PROBAS CONVOCATORIA ORDINARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO O_CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

*Guías do curso 2019/20 para as persoas candidatas.  Conteñen información sobre requisitos para presentarse ás probas, número de convocatorias, dereitos e obrigas, estrutura, distribución e características das probas, contidos, temas e recomendacións, entre outros aspectos.

ligazóns GUÍAS DO CANDIDATO*
  NIVEL A2 NIVEL B1
 NIVEL B2
NIVEL C1
NIVEL C2

Oferta educativa curso 2020/2021

Prema no Idioma ou Sección correspondente para ver as listaxes de grupos nos distintos nivéis.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS - CURSO 20/21
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

LIGAZÓN PARA VER CONSULTAS SOBRE AS ENSINANZAS DAS EOI

Documento dirixido ao alumnado para solventar dúbidas tales como cando rematan as clases telemáticas, como é a avaliación de cursos de promoción e certificación, cando se publican as notas, cando é a recuperación, novos prazos de matrícula para alumnado libre e cuestións semellantes.

Medidas para a Finalización do Curso 2019/20

Intruccións da Dirección Xeral de Educación para as Escolas Oficiais de Galicia referente a:

Cursos de Promoción, Cursos de Certificación, Matrícula de Alumnado Libre,

Renuncia de Matrícula, That's English, Cursos para Colectivos Profesionais e Público en Xeral,

CELGA e LAG, Matrícula de Alumnado de Cursos CALC e CUALE.

LER TODA A INFORMACIÓN

That's English Calendario Exames Convocatoria Setembro 2020

EXAMES E RECUPERACIÓNS NA EOI OURENSE E CENTROS ASOCIADOS.
   EOI OURENSE* O BARCO
 VERÍN          VIANA
 XINZO

*Calendario da EOI Ourense actualizado a 08/07/2020

Plan de Difusión de Licenza por formación

Neste curso 2019-20, ISABEL SALANOVA SARMIENTO, profesora de inglés e responsable da bliblioteca realizou un curso de perfeccionamento en linguas estranxeiras, cunha licenza por formación. Ofrecemos un resumo do programa e das distintas actividades levadas a cabo.

VER PLAN DE DIFUSIÓN.

Modificación das Programacións Didácticas. Avaliación.

Instrucións do 27 de abril de 2020 Real decreto 463/2020, de 14 de marzo Instrucións do 27 de abril de 2020
O Real decreto 463/2020, de 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada polo COVID-19, no seu artigo 9.1, establece a suspensión da actividade educativa presencial en todos os centros educativos do Estado.
Así mesmo, establece  que, durante este período de suspensión, manteranse as actividades educativas a distancia e en liña, sempre que resulte posible.
En cumprimento deste Real decreto e das Instrucións do 27 de abril de 2020, o profesorado da Escola Oficial de Idiomas de Galicia, coordinado polas correspondentes xefacturas dos departamentos didácticos, fixo un esforzo durante este período para adaptar a docencia presencial á modalidade telemática, utilizando para isto todos os recursos que tiña a súa disposición, flexibilizando o seu plan de traballo e centrando as actividades lectivas nas aprendizaxes e competencias imprescindibles para o alumnado.
Seguindo o establecido nas devanditas Instrucións, os departamentos didácticos acordaron modificar as programacións didácticas no relativo á avaliación dos cursos de promoción da seguinte forma: VER DOCUMENTO COMPLETO.