Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

CALENDARIO EXAMES FINAIS (maio/xuño/xullo)

ALUMNADO OFICIAL E LIBRE - PROBAS DE CERTIFICACIÓN E PROMOCIÓN - TODOS OS NIVEIS

EXAMES NA EOI OURENSE. Para ver as datas prema no idioma correspondente e descargarase o pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS   ELE
 FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

EXAMES NAS SECCIÓNS.Para ver as datas prema na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA   VERÍN

CARACTERÍSTICAS DAS PROBAS DE CERTIFICACIÓN

GUÍAS PARA O ALUMNADO

MODELOS DE PROBAS

TÁBOAS DE AVALIACIÓN*

* Correspondentes ao curso anterior. As deste ano publicaranse próximamente neste mesmo espazo.

Cursos Integrados de Portugués

CUADRIMESTRE PROBA PARCIAL DE PROGRESO: 1ª Avaliación do12 ao 20 de ABRIL 2021. Ver datas de exames Nivel B1

Actividade do Dpto de Inglés

Choose your favourite Easter dessert and write the recipe in English. Take a photo. Send the pdf to departamentodeingleseoiou@gmail.com before the 9th of april.

You can win a 30 euro voucher. Don't miss the opportunity. Good Luck. More info.

Actividade organizada polo EDLG.

CONCURSO DE REDACCIÓN. VER BASES. Queremos lembrar as mulleres que marcaron as nosas vidas escribindo sobre elas dende os sentidos. Escribe os teus recordos en prosa ou en verso, cunha extensión máxima de 150 palabras, e envía o texto ao correo do EDLG: edlg.eoiou@gmail.com . O noso equipo de redactoras axudarache a editalo para publicalo . Participa! Ampliamos o prazo ata o 9 de abril. Podes gañar un vale de 30 €.

Títulos de A2 e B1

Xa están dispoñibles na secretaría os títulos de A2 e B1 correspondentes ao curso 2019/2020

Oferta educativa curso 2020/2021

Prema no Idioma ou Sección correspondente para ver as listaxes de grupos nos distintos nivéis. HORARIO DE CLASES