Oferta: Alemán, Chinés, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

MATRÍCULA CURSOS INTENSIVOS: ABERTA desde 29 xaneiro.

MATRÍCULA: a partir do 29/01 na secretaría da escola. Ofértanse cursos intensivos de Inglés 2º Nivel Básico e 2º Nivel IntermedioVER DOCUMENTACIÓN QUE HAI QUE PRESENTAR E TAXAS

ACTIVIDADE: VIAXE A VIGO PARA VER O PERGAMIÑO VINDEL. 24 FEBREIRO.

Trátase do manuscrito que contén o cancioneiriño do gran poeta do século XIII Martín Codax. O pergamiño, que  leva o nome do libreiro que o descubriu en 1914, é unha mostra musicada única do cancioneiro galego-portugués. As cantigas de amigo son un dos piares da nosa lingua e unha das claves da nosa historia.
A visita guiada para ver o Pergamiño será o sábado 24 de febreiro ás 17.00 h. E tamén visitaremos o resto do Museo do mar e outros lugares de interese. Organiza: Equipo de Dinamización da Lingua Galega.
Saída ás 10.00 h desde a EOI. Regreso ás 20.30 h. Máis info.

CAMBIO DE GRUPO- CANDO O ALUMNADO O PRECISE.

PARA A EOI DE OURENSE E AS SECCIÓNS DA PONTE, CELANOVA E RIBADAVIA:
Poderá facerse en calquera momento, coa excepción de algún período concreto. Ler as instrucións.

A partir do 02/11/2017, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento, directamente na secretaría da EOI de Ourense (para a sede central de Ourense e a Sección da Ponte). Achegará, debidamente cuberto, en horario de 09.00 a 14.00, o impreso de solicitude que pode pedir na conserxería ou imprimir aquí. No caso das Seccións de Celanova e Ribadavia, dirixirase directamente á Xefa de Estudos da sección.

PARA AS SECCIÓNS DO BARCO DE VALDEORRAS, O CARBALLIÑO E VERÍN :
O alumnado deberá dirixirse ás xefaturas das seccións correspondentes para cubrir manualmente a súa solicitude.

Oferta educativa EOI OURENSE 2017-18

Dependendo dos idiomas a oferta pode variar:

• grupos de 3 días á semana
  • grupos de 2 días á semana
  • grupos intensivos os 5 días da semana ( 2 cursos nun ano académico divididos en cuadrimestres)
  • grupos integrados 3 días á semana ( 2 niveis nun ano académico)

Ver listaxe de grupos da EOI Ourense:horarios de clases e distribución de aulas.

Ver listaxe de grupos nas SECCIÓNS: A Ponte, Celanova, O Barco, O Carballiño, Ribadavia e Verín