Oferta: Alemán, Chinés, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Calendario exames finais MAIO/XUÑO e guías do candidato

CALENDARIO NA EOI OURENSE. Para ver as datas de exames pinchar no idioma correspondente e descargarase o pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS  FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

CALENDARIO NAS SECCIÓNS. Para ver as datas de exames pinchar na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA VERÍN
  •  GUÍAS DO CANDIDATO.Enlaces:  BÁSICO A2, INTERMEDIO B1, AVANZADO B2, NIVEL C1. Conteñen a seguinte información: | Introdución | Convocatorias | Dereitos e obrigas | Estrutura e distribución da proba | Contidos, temas, características de cada parte da proba | Resultados | Recomendacións |
  • Enlace para ler a Circular pola que se regulan as probas de certificación curso 2017-18. CIRCULAR 1-2018

Calendario probas Linguaxe Administrativa e CELGAS

Publicadas as datas de exames escritos e orais dos cursos LAM e LAS. Ver calendario

Probas Celga: As datas das probas foron modificadas no DOG do 9 de maio. Ver enlace

Aviso usuarios biblioteca

logo biblio

A última data para levar material emprestado a domicilio é a  SEMANA do 14 ao 21 de MAIO

A partir do 22 de MAIO ata o 28 de MAIO deben entrega-lo material  emprestado.

O día 28 de MAIO é o último día que funciona a biblioteca

EDL organiza 1º Concurso "Xente Viaxeira"

• Consistirá na gravación de vídeos de curta duración en que persoas que estiveron vivindo fóra de Galicia nos conten a súa experiencia: como ven o uso do galego, se se senten na necesidade de usalo e en que situacións.
  • Haberá 3 premios. Prazo de entrega ata 20 abril. O  gañador  será  seleccionado  a  través  das  adhesións  que  reciba o vídeo en  Facebook. Ler toda a info e bases do concurso
  • PREMIOS DO PRIMEIRO CONCURSO
    “XENTE VIAXEIRA”

1º premio: Pilar Aurora Araujo Araujo
    2º premio: Elsa Borbujo Marín
    3º premio: José Viso Cacheiro

Os premios entregaranse na aula 14 o día 23 de maio ás 13.00 h.

VIDEO VIAXE A INDIA

Agarimoso recordo da viaxe cultural á INDIA que tivo lugar na semana do Entroido (10-17 febreiro)

CAMBIO DE GRUPO- CANDO O ALUMNADO O PRECISE.

PARA A EOI DE OURENSE E AS SECCIÓNS DA PONTE, CELANOVA E RIBADAVIA:
Poderá facerse en calquera momento, coa excepción de algún período concreto. Ler as instrucións.

A partir do 02/11/2017, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento, directamente na secretaría da EOI de Ourense (para a sede central de Ourense e a Sección da Ponte). Achegará, debidamente cuberto, en horario de 09.00 a 14.00, o impreso de solicitude que pode pedir na conserxería ou imprimir aquí. No caso das Seccións de Celanova e Ribadavia, dirixirase directamente á Xefa de Estudos da sección.

PARA AS SECCIÓNS DO BARCO DE VALDEORRAS, O CARBALLIÑO E VERÍN :
O alumnado deberá dirixirse ás xefaturas das seccións correspondentes para cubrir manualmente a súa solicitude.