Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

NORMAS BÁSICAS DE SEGURIDADE DURANTE AS PROBAS

POLA SEGURIDADE DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA, LEMBRE AS TRES MEDIDAS BÁSICAS DE PROTECCIÓN:

DISTANCIA                MÁSCARA              HIXIENE DE MANS

Se ten que saír da aula durante as pausas das probas, saia do edificio. Non está permitido permanecer nos corredores, relanzos ou outras dependencias nin formar grupos.

Garde silencio á entrada e á saída e siga en todo momento as indicacións do profesorado.

Se precisa máis información sobre as medidas hixiénico-sanitarias consulte o PLAN DE CONTINXENCIA.

Exames libres B2 e C1 galego e inglés

EXAMES ALUMNADO LIBRE XUÑO/XULLO
 EOI GALEGO    EOI INGLÉS O BARCO
 O CARBALLIÑO
  VERÍN

ESTA INFORMACIÓN SÓ AFECTA AO ALUMNADO LIBRE DE B2 E C1 DE GALEGO E INGLÉS. Nestes enlaces poderá consultar ás datas das probas orais e escritas, así como a distribución do alumnado en aulas e franxas horarias e tamén a data de publicación/revisión das probas.

VER PRAZOS E PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓN

CALENDARIO EXAMES FINAIS (maio/xuño/xullo)

ALUMNADO OFICIAL E LIBRE - PROBAS DE CERTIFICACIÓN E PROMOCIÓN - TODOS OS NIVEIS

EXAMES NA EOI OURENSE. Para ver as datas prema no idioma correspondente e descargarase un PDF indicando día, hora e aulas dos exames escritos. Prema nos enlaces dese mesmo PDF para ver a distribución do alumnado para as probas orais.

ALEMÁN
 CHINÉS   ELE
 FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

EXAMES NAS SECCIÓNS.Para ver as datas prema na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA   VERÍN

Data de publicación das notas: día 22 de xuño ás 14.00. VER CALENDARIO DE REVISIÓN  de exames.

VER PROCEDEMENTO E PRAZOS DE RECLAMACIÓN

Títulos de A2 e B1

Xa están dispoñibles na secretaría os títulos de A2 e B1 correspondentes ao curso 2019/2020

That's English Calendario Exames Curso 2020/ 2021

EXAMES E RECUPERACIÓNS NA EOI OURENSE E CENTROS ASOCIADOS.
   EOI OURENSE O BARCO
   VERÍN       VIANA