Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

• Os grupos de That's English de B1 e 1º de B2 non terán clase ata novo aviso.
  • Os grupos de francés FR-B1-1, FR-B2.1-1, FR-B2.1-2 E MONOGRÁFICOS DE B1 E B2 non terán clase ata novo aviso.
  • Monográfico de Inglés de C1 dos xoves (IN-PUB-XER-C1-60C-1) non comezará ata o día 29/09.
  • Os grupos de francés FR-A2-1, FR-A2-2, FR-C1.1-2 e FR-C1.2-1 non terán clase ata novo aviso.
  • A MATRÍCULA DE CURSOS MONOGRÁFICOS SEGUE ABERTA ATA O 3O SETEMBRO.

Organización do curso 22-23

CAMBIOS DE GRUPO: 1ª Quenda, en liña: 30 de setembro.  MODIFICACIÓN DA DATA.  Por imposibilidade de realizar esta xestión na data indicada anteriormente, vémonos obrigados a pospoñer a primeira quenda do cambio de grupo ao día 30 de setembro. Prema AQUÍ para ver as instrucións. A partir do 10 outubro cando o alumnado o precise.

REASIGNACIÓN DE NIVEL: Poderá ser tanto para alumnado de novo acceso como para antigo alumnado. LER as instrucións.

ADAPTACIÓN DE PROBAS: Data límite: 30 setembro. No caso de discapacidade deberase achegar a documentación acreditativa e, se solicita adaptacións cubrir o anexo V. LER máis información.

RENUNCIA Á MATRÍCULA: Ata o 21 de abril
A renuncia por primeira vez non computará para os efectos de permanencia no curso e nivel. As posteriores, si se terán en conta, agás casos excepcionais.

AVALIACIÓNS:  Importante: Para aprobar o curso, terán que superarse todas as actividades de lingua, tanto en promoción, como en certificación. As notas da 1ª avaliación terán carácter unicamente orientador.
A realización das probas non coincidirá necesariamente cos días e horarios das clases.

Comezo dos cursos monográfcos

A matrícula para estes cursos segue aberta ata 30 de setembro.

Family Learning: Primeiro Encontro

Primeira reunión de Coordinación da Asociación Estratéxica KA2 Family Learning. Este Proxecto Europeo, no que participa a EOI de Ourense, tivo lugar en Grecia na segunda semana de setembro 2022.

EDLG REUNIÓN INFORMATIVA

O EDLG organiza unha reunión informativa para dar a coñecer o seu traballo a toda a comunidade educativa.Se queres saber quen somos e que facemos, agardámoste o vindeiro martes, 27 de setembro, ás 20 horas na Aula 18. Non faltes!

Biblioteca e Club de Lectura curso 22/23

Actividade cultural: VIAXE NEW YORK.

A EOI de Ourense organiza unha viaxe a New York na semana de Entroido, do 18 ao 26 de febreiro 2023. Información e inscrición: eoi.manhattan@gmail.com  Prema na imaxe para ver a infografía.

VER PLAN DE VIAXE, ALOXAMENTO E PREZOS.

That's English. Matrícula ABERTA.

CURSO OFICIAL DE INGLÉS A DISTANCIA

Horario de atención ao público no período de matrícula:
                 Luns, mércores e venres: de 8:00 a 13:00
                 Martes e xoves: de 16:00 a 19:30.
MATRÍCULA: Ata o 31 de outubro e farase preferentemente online a traves da plataforma www.thatsenglish.com.

Ver distribución de grupos e titorías na EOI Ourense , O Barco, Verín e Viana. O comenzo das tutorías presenciais será a partir do 26 de setembro.

A proba VIA online seguirá aberta durante o periódo de matrícula. A parte escrita faráse a través da plataforma dixital. É necesario rexistrarse (accedese co DNI/NIE e clave propia).
Para a entrevista oral deberá porse en contacto enviando un correo a seguinte dirección: eoi.ourense@thatsenglish.com para axendar unha data na EOI de Ourense ou nos centros de apoio titorial.
Mais información aquí.

Publicada a Circular 3/2022 pola que se organizan as Ensinanzas do Programa That's English.

Linguaxe administrativa e CELGA

CURSOS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA GALEGA NIVEL MEDIO E CELGA 2, 3 e 4  (1º CUADRIMESTRE)

MATRÍCULA: dende o 01/09/2022 ata o 10/09/2022 no enderezo:www.eoidigital.com/preinslinguagalega. Data adxudicación de prazas: 12 setembro.
Presentación da documentación en liña no mesmo enderezo ata o 16 setembro. Ver horarios e datas