Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

ANUNCIO 1

POSIBILIDADE DE ACTUALIZACIÓN PARA ANTIGO ALUMNADO

Todo o alumnado terá a posibilidade de ser recolocado nun curso superior ou inferior*, agás o alumnado oficial de 2018/2019 que non renunciase ou lle fose anulada a matrícula.

*Nese caso, o curso considerarase de actualización e non terá efectos académicos.

ANUNCIO 2

PROBA DE CLASIFICACIÓN: DÍAS 9 E 10 DE SETEMBRO.

Está pensada para aquelas persoas que posúen coñecementos do idioma pero non poden acreditalos mediante título ou certificación recoñecida.Teñen como obxectivo determinar o curso no que resulte máis axeitada a súa incorporación.

Só pode facela quen non estivera matriculado nunca por oficial nunha EOI nese idioma.

PRAZO DE MATRÍCULA DO 2 AO 6 DE SETEMBRO, presencialmente na EOI ou nos IES Lauro Olmo de O Barco e García Barbón de Verín.

Requisitos, taxas e formalización de matrícula: Ler toda a información.

Oferta educativa curso 2019/2020

Oferta educativa na EOI e seccións: nivel, grupo, horario e aulas.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

Calendario exames Setembro e Probas de Clasificación

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA (ALUMNADO PRESENCIAL, CALC, CFP E CUALE). Premer no idioma ou sección correspondente e descargarase un pdf coas datas das probas escritas e orais de setembro. Tamén constan as datas das probas de clasificación por idiomas.

PROBAS SETEMBRO EOI OURENSE E SECCIÓNS E PROBAS DE CLASIFICACIÓN

ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO O_CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

Guías para as persoas candidatas. É moi importante que os candidatos de certificación lean a guía do nivel ao que se presentan. Conteñen información sobre requisitos para presentarse ás probas, número de convocatorias, dereitos e obrigas, estrutura, distribución e características das probas, contidos, temas e recomendacións, entre outros aspectos.

Nivel BásicoA2 Nivel Intermedio B1 Nivel Intermedio B2 Nivel Avanzado C1 Nivel Avanzado C2