Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Dpto de Portugués: Actividade.

Esta actividade terá lugar o mercores 27 de febreiro.

Dpto de inglés. Oscars nominations: Who will win?

Contest organized by the English department: Guess the winners of this year’s  ceremony and  win  a  movie night  for  two. You  only  have to  make your bet and put it into the box at the school entrance . February 22 is the last day! The name of the winner will be announced on February 27. Mark with an X the nominees in the main categories . Put this page into the box at “conserxería” and win a prize. Good luck!!!

Dpto de Chinés: Celebración Ano Novo Chinés

Multitude de actividades culturais e conferencias

Ademais das actividades, todas gratuitas, temos interesantes conferencias abertas a todo o que queira vir.
3-Houbo festa o 5 de febreiro. Link para ver a festa.

Non te perdas este bonito video onde participa a comunidade educativa .

7- O venres 15 no Cercano ás 20:30 celebrarase unha conferencia sobre o ano novo chinés.
8- O sábado 16 de 18 a 20 horas no Centro Comercial Pontevella organizamos un obradoiro de caligrafía chinesa e papel recortado aberto a todos os públicos a partir de 10 anos.
9- O luns 18 ás 20:30 no Liceo de Ourense haberá outra conferencia sobre o ano novo chinés.
10- O broche final deste mes cultural será o martes 19 coa celebración da festa dos farois na entrada da escola e o venres 22 coa conferencia de clausura do mes cultural de China en Ourense, que terá lugar no Centro Cultural Marcos Valcárcel ás 20 horas.

Matrícula Cursos Integrados 2º Cuadrimestre

• Ofértase curso oficial integrado de Portugués Nivel Intermedio B1,  para o segundo cuadrimestre.
  • A matrícula realizarase na secretaría da EOI de Ourense, en horario de 09.00 a 14.00.
  • Prazo de martrícula: do 07 ao 13 febreiro. As clases comezarán o día 11 de febreiro. Ler máis

Viaxe a Marruecos

Viaxe cultural a Marruecos na semana do entroido: ÚLTIMAS PRAZAS!!!!! As persoas interesadas poden solicitar información enviando un correo a: eoi.marruecos@gmail.com

Viaxe Berlín

CLUB DE LECTURA DA EOI ORGANIZA VIAXE A BERLIN. Datas: 16-19 Maio 2019 (3 noites/ 4 días).  Prezo: 725 Euros. O prezo inclúe todos os traslados, billete de avión en línea regular, excursións e aloxamento nun hotel de 4 estrelas, con almorzo. As persoas interesadas poden mandar un correo a: clublectura.viaxes.eoi@gmail.com

Oferta educativa 2018/19

Horarios de clases na EOI e seccións: nivel, grupo e aulas.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

Calendario exames 1ª avaliación

CURSOS ANUAIS. PROBA PARCIAL DE PROGRESO: 21 de XANEIRO ó 01 de FEBREIRO 2019

CALENDARIO NA EOI OURENSE. Para ver as datas pinchar no idioma correspondente e descargarase o pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS   ELE
 FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

CALENDARIO NAS SECCIÓNS. Para ver as datas pinchar na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA VERÍN

VER EXAMES THAT´S ENGLISH_OURENSE

That's English curso 2018-19

Ver calendario de exames. A información irase completando a medida que avance o curso.

EXAMES E RECUPERACIÓNS NA EOI OURENSE E CENTROS ASOCIADOS.
    EOI OURENSE O BARCO
 VERÍN           VIANA
  XINZO

CAMBIO DE GRUPO: cando o alumnado o precise

PARA EOI DE OURENSE E SECCIÓNS DA PONTE, CELANOVA E RIBADAVIA:

A partir do 05/11/2018, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento, coa excepción de algún período concreto. Ler as instrucións

PARA AS SECCIÓNS DO BARCO DE VALDEORRAS, O CARBALLIÑO E VERÍN :
As datas son as mesmas, pero o alumnado deberá dirixirse ás xefaturas das seccións correspondentes e cubrir manualmente a solicitude.