Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Normas para volver ás aulas con seguridade

Benvidas/os ao novo curso!

Prema aquí para lembrar as normas que hai que seguir para ter unha volta segura ás aulas.

Novo Calendario Probas Libres de Galego

AVISO MOI IMPORTANTE: PROBAS LIBRES DE GALEGO DOS NIVEIS B2 E C1

• Debido á falta de profesorado para administrar e avaliar as probas libres de galego, esta EOI vese obrigada, unha vez máis,  a modificar os días e datas da PROBAS ORAIS establecidas para o mes de novembro.
  • Haberá quendas de mañá e de tarde. Mantéñense as datas e horarios da PARTE ESCRITA. Consulten novamente a distribución do alumnado por AULA , que puido variar. (Última actualización 29/10).
  • O alumnado afectado que non poida realizar as probas nas novas datas establecidas poderá renunciar á matrícula e solicitar a devolución das taxas aboadas.Lamentamos profundamente as molestias ocasionadas.
  • Consultar Guías do candidato AQUÍ.

Información de Inicio de Curso

CAMBIOS DE GRUPO:  O alumnado que o precise pode solicitar cambios de grupo segundo as instrucións que pode atopar neste enlace. A primeira quenda será en liña o 12 de novembro.

REASIGNACIÓN DE NIVEL: Poderá ser tanto pata alumnado de novo acceso como para antigo alumnado. Ler as instrucións.

RENUNCIA Á MATRÍCULA: Grupos integrados do 1º cuadrimestre: ata  o 30 de decembro de 2020, inclusive. Resto de grupos: Ata o 30 de abril inclusive
A renuncia por primeira vez non computará para os efectos de permanencia no curso e nivel. As posteriores, si se terán en conta, agás casos excepcionais.

AVALIACIÓNS: Ler documento
ADAPTACIÓN DE PROBAS. No caso de discapacidade, deberase achegar, no momento da matrícula,  a documentación acreditativa da minusvalidez e, se solicita adaptacións, cubrir o documento que pode atopar aquí. A EOI poñerá esta circunstancia en coñecemento dos equipos de orientación específicos dependentes da xefatura territorial respectiva para que se determinen as adaptacións pertinentes.

COMEZO DO CURSO 2020-21

As clases de todos os grupos (coa excepción dos mencionados no aviso*) e modalidades comezarán a partir do día 26 de outubro, segundo os horarios semanais establecidos en cada grupo. (Ver  "Oferta educativa", "Monográficos",  " Cursos de Linguaxe administrativa galega e Celga" e "That's English").

*AVISO: O grupo de inglés IN-B2.2-4 horario Ma-Xo de 16:00-18:00 comezarán na primeira semana de novembro. Actualizado 25/10)

*Os grupos de inglés  IN-C1.2-1 e IN-C1.2-2 comezarán as clases o xoves, día 29 de outubro.
*Os grupos de Francés FR-A1-1, FR-B1-1 e FR-B2.1-1 non comezarán ata novo aviso. Estean atentos a esta páxina, por favor.

That's English Curso 2020-21

•  PROBA DE VALORACIÓN INICIAL DO ALUMNADO.

Matrícula: ata 21 outubro ás 12:00
Data da proba: 21 outubro ás 17:00

•  Ante a incertidumbre sobre a evolución da pandemia pola COVID19, lembramos ao noso alumnado de inglés que existe a posibilidade de cursar ata C1 na modalidade a distancia.
  • Son cursos totalmente oficiais e equivalentes aos presenciais.
  • Coa matrícula entrégase todo o material didáctico necesario para seguir o curso, así como acceso á plataforma online na que se poden atopar todos os materiais dixitalizados.
  • Tamén conta cunha titoría voluntaria presencial semanal, que se realizará telemáticamente se as condicións sanitarias non permiten a presencialidade.

Cursos Linguaxe Admin Galega e Celga

Matrícula cursos monográficos

A PARTIR DO 20 DE XULLO

Prema aquí para acceder á información

Para quen desexa estudar ou practicar un idioma sen a presión dun exame nin a necesidade de certificar un nivel.

Oferta educativa curso 2020/2021

Prema no Idioma ou Sección correspondente para ver as listaxes de grupos nos distintos nivéis.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS - CURSO 20/21
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS