Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

AVISOS IMPORTANTES

ATENCIÓN:

Os grupos CELGA-4 e GA-B2-1 non terán clases ata novo aviso. Permanezan atentos a esta web para os días vindeiros.

Xornadas CFR EOI

O día 24 de febreiro celebraranse na EOI unhas xornadas organizadas polo CFRPrema na imaxe.

Certificación de 8 horas de formación. Faremos unha recapitulación dos resultados obtidos a través dos nosos proxectos europeos. Esta é unha oportunidade para que toda a comunidade educativa se informe sobre aspectos como a incorporación dos recursos dixitais ao ensino, a concienciación medioambiental desde a escola ou a conciliación entre estudos e familia no alumnado adulto. Ofreceremos un xantar na propia escola.

VER PROGRAMA DETALLADO

That's English: Información

Están a programarse as datas dos exames de certificación, se estás matriculado nalgún outro idioma na Escola Oficial de Idiomas alén de inglés por That's English, podes porte en contacto con esta Secretaría para tratar de evitar coincidencias se é posible e poidades presentarvos a todos. Hai un prazo de dez días naturais para elo.

Actividade: Día de Rosalía. 23 febreiro.

"Rosalía sen fronteiras" O dpto de Galego e o EDLG organizan, unha actividade multilingüe   que aproveita a pluralidade lingüística do noso centro para espallar a obra de Rosalía polo mundo. Ao longo desta semana, publicaremos varios poemas de Rosalía traducidos á lingua materna dunha persoa da nosa comunidade educativa. O reto será saber dúas cousiñas:  A que lingua foi traducido o poema de Rosalía? Cal é o título do poema orixinal? Estas son as publicacións:

AUDIO1  AUDIO2  AUDIO3 AUDIO4
 Poema1 Poema2 Poema3 Poema4

Ao remate da actividade proporemos un cuestionario. Haberá un agasallo "rosaliano" para a persoa con maior número de acertos! VER CARTEL

Concurso: deseño dun logo.

Concurso para elexir un logo para o noso proxecto acreditado 2023-1-ES01-KA121-ADU000120322 Erasmus +.

LER AS BASES DO CONCURSO

Dpto ELE: Píldoras de Español

'Píldoras' para aprender todas las variedades del español. Entrevista 02/02/2024

El español es una lengua heterogénea y diversa. Hay palabras que no significan lo mismo en México que en Argentina o en Honduras. Por no hablar de la diferente idiosincrasia de cada país. Este es el punto de partida del libro Píldoras de Español: cultura en la clase de Español en Lengua Extranjera, una guía didáctica pensada para estudiantes de español. Xoán Calviño, profesor de la Escuela Oficial de Idiomas de Ourense es uno de los impulsores de esta herramienta para el aprendizaje del español

En breve habrá ejemplares en la biblioteca de la escuela. Audio: El gallo que no cesa.

Erasmus+ Mobilidade de longa duración.

ERASMUS+: unha alumna da EOI Ourense participa nunha mobilidade de longa duración no CPIA de Padua (Italia).

Do 8 de febrero ao 24 de maio de 2024, a CPIA de Padua acollerá a unha estudiante nosa que realizará una mobilidade ERASMUS+ de longa duración para estudiantes adultos. A alumna María Asunción Lorenzo Domínguez matriculada na Escola Oficial de Idiomas de Ourense, estuda italiano e durante a súa mobilidade en Padua asistirá ás clases na sede “Diego Valeri”. Ler AQUÍ mais información.

Desde a EOI agardamos que a estancia sexa fructífera e estimulante para a nosa alumna.

MONOGRÁFICOS.

MONOGRÁFICOS 2º CUADRIMESTRE. Oferta de cursos

Comezo de clases a partir do 29 de xaneiro. Ver datas concretas nesta táboa.

Organización do Curso 23/24

ADAPTACIÓN DE PROBAS: No caso de discapacidade, de non telo feito no momento da matrícula ou en cursos anteriores, deberá facelo coa maior brevidade posible e, en todo caso, antes do 29/09. Ler máis info.

REASIGNACIÓN DE NIVEL. Ao longo do mes de setembro e durante a primeira semana do mes de outubro, as escolas poderán realizar modificacións na adscrición inicial do alumnado. Ler máis info

CAMBIOS DE GRUPO: Cando o alumnado o precise. Prema AQUÍ para ver as instrucións.

RENUNCIA Á MATRÍCULA: Ata o 23 de abril. A renuncia por primeira vez non computará para os efectos de permanencia no curso e nivel. As posteriores, si se terán en conta, agás casos excepcionais.

AVALIACIÓNS: Prema  AQUÍ.

BIBLIOTECA. Como participar