Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Actividade cultural: 3 de novembro

Visita á Cidade dos Muchachos

• Organiza: O club de lectura e o Equipo de Dinamización Lingüística.
  • Con motivo da lectura no noso club da obra “O trapecista da malla de rombos, faremos unha visita o día  3 de novembro á  Cidade dos Muchachos  co autor da novela, Alberto Canal.
  • Sairemos ás 10:15 da EOI en autobús. Regresaremos ás 13:30
  • Prezo: 7€. Apúntate na conserxería. Ver cartel

Eleccións ao Consello Escolar 2018

O 24 outubro terá lugar o sorteo para designa-los membros da Xunta Electoral que organizará e supervisará o procedemento de elección dos membros do Consello Escolar (Decreto 92/1988 e Decreto 324/1996). Ver acta do sorteo.

Ver resolución do 25 de setembro de 2018, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes públicos.

Iremos ampliando información.

Cursos monográficos. Matrícula aberta ata 22 outubro

• MONOGRÁFICOS NA EOI OURENSE E SECCIÓNS. Idiomas: francés, alemán e inglés. VER INFORMACIÓN E OFERTA.
  • A matrícula amplíase ata o 22 de outubro, inclusive. Será de forma presencial na EOI Ourense.
  • Comezo das clases: 17 outubro.

Cursos de español como lingua estranxeira

Novo Departamento de Español como Lingua Estranxeira

COMEZO DAS CLASES: 17 OUTUBRO

Ofértanse cursos de nivel A2 e B1. Haberá proba de clasificación.As persoas  interesadas poden anotarse na conserxería da escola. Ver oferta de grupos. Para máis información enviar correo a: eoiou.ele@gmail.com

Oferta educativa 2018/19

Horarios de clases na EOI e seccións: nivel, grupo e aulas.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

CAMBIO DE GRUPO- 1ª quenda: 19 outubro

PARA EOI DE OURENSE E SECCIÓNS DA PONTE, CELANOVA E RIBADAVIA:

1ª Quenda  (A través do programa informático): 19 de outubro de 2018. Resolución e incorporación: recibirá unha mensaxe no seu correo electrónico. A partir do 05/11/2018, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento, coa excepción de algún período concreto. Ler as instrucións

PARA AS SECCIÓNS DO BARCO DE VALDEORRAS, O CARBALLIÑO E VERÍN :
As datas son as mesmas, pero o alumnado deberá dirixirse ás xefaturas das seccións correspondentes e cubrir manualmente a solicitude.

Cursos Linguaxe administrativa Galega e Celga

Cursos de linguaxe admin e celga no 1º cuadrimestre. MATRÍCULA: dende o 03/09/2018 ata o 12/09/2018 . Ler mais.