Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Calendario exames 1ª avaliación

CURSOS ANUAIS. PROBA PARCIAL DE PROGRESO: 27 de XANEIRO ó 07 de FEBREIRO 2020

CALENDARIO NA EOI OURENSE. Para ver as datas pinchar no idioma correspondente e descargarase o pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS   ELE
 FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

CALENDARIO NAS SECCIÓNS. Para ver as datas pinchar na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA VERÍN

VER EXAMES THAT´S ENGLISH_OURENSE

Celebración do Ano Novo Chinés

O Departamento de Chinés organiza varias actividades para a celebración do Novo Ano.

1_ Xoves 30 de xaneiro ás 20:00 na aula 22. Ven facer o teu faroliño chinés.Ver cartel.
2_ Concurso dos farois. Deixa o teu faroliño na Conserxería da Escola ou no Depto e poderás obter un agasallo. Data límite: ata 6 febreiro. Aberto a toda a comunidade educativa.Ver cartel

3_ Mércores 5 a partir das 18:00 na cociña da Escola. Aprende e cociña empanadillas e quedate á cea (aportación 3 e). Confirmar asistencia ata o 4 en Conserxería. Ver cartel.
4_ Xoves 6  ás 20:00 diante de Conserxería. Celebración da Fin do Ano Novo. Ver cartel.
     Concurso "PHOTOCALL" na entrada da escola cuns guerreiros de Terracota. O guerreiro central non terá cara e así o alumnado pode facerse unha foto como se fose un guerreiro. O concurso consistirá en que adxunten a foto ás súas redes sociais, e o día 6 o que máis Me Gusta teña, e que etiquetase a EOI na foto, recibirá un pequeno agasallo.

Viaxe a Porto

VIAXE A PORTO. ORGANIZA: CLUB DE LECTURA EOI – OURENSE
13-14 XUÑO Habitación dobre: 220 / Individual: 270 e. Estancia unha noite/ dous días nun hotel 4*.Dúas visitas guiadas. Cea-espectáculo con Fados.

Ver cartel. Máis información: clublectura.viaxes.eoi@gmail.com

Percorrido a través do desenvolvemento urbanístico de Ourense

VISITA GUIADA AO PARQUE AVILÉS DE TARAMANCOS. CANCELADO

Venres,24 de xaneiro ás 16.30 no parque.

ESTA ACTIVIDADE QUEDA POSTPOSTA PARA MÁIS ADIANTE

Curso Integrado Portugués

CURSOS INTEGRADOS. PROBA FINAL DE CERTIFICACIÓN: 2ª AVALIACIÓN. Nivel Básico A2.

Do 23 ao 31 de XANEIRO de 2020. VER DATAS E LISTAXES.

Linguaxe Administrativa Galega

EXAME FINAL DO CURSO CMLA 1º CUADRIMESTRE. Data, lugar ,aula, listaxe e características das probas escrita e oral. VER LIGAZÓN.

Matrícula Monográficos 2º Cuadrimestre

Ligazón. Só se ofertan monográficos de francés. Prazo do 2 ao 28 de xaneiro.

Proxecto Club de Lectura

Xa están publicadas todas as actividades previstas para o curso 2019/20 ( Ruta literaria por Oporto, libros de lectura e sesións de debate). Ver toda a información AQUÍ

Organización do curso 2019/20

CAMBIOS DE GRUPO: A partir do 04/11, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento. Ler toda a información aquí.

ALUMNADO DE CURSOS INTEGRADOS. Ler información para Portugués Integrado aquí

REASIGNACIÓN DE NIVEL: Tivo lugar no mes de outubro. Ler info aquí

Viaxe a Rusia Entroido 2020

Rusia

Viaxe cultural a Rusia na semana do entroido. Queres máis información?