Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Calendario exames 1ª avaliación

CURSOS ANUAIS. PROBA PARCIAL DE PROGRESO: 21 de XANEIRO ó 01 de FEBREIRO 2019

CALENDARIO NA EOI OURENSE. Para ver as datas pinchar no idioma correspondente e descargarase o pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS   ELE
 FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

CALENDARIO NAS SECCIÓNS. Para ver as datas pinchar na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA VERÍN

VER EXAMES THAT´S ENGLISH_OURENSE

Curso Integrado A2 Portugués. Exame final

2ª AVALIACIÓN do 28 de xaneiro ó 01 de febreiro de 2019. Ver datas do exame.

Dpto de Italiano: Actividade

SEMINARIO SOBRE A XESTUALIDADE ITALIANA.  Presentado por Simone Negrín.

Xoves 17 de xaneiro ás 19h. no Salón de Actos. Será moi interesante e divertido.

Quedades convidados a participar !!!!

Matrícula Cursos Monográficos 2º Cuadrimestre: do 14 ao 31 xaneiro

• Son cursos de de 30 horas dirixidos ó público en xeral, estea ou non matriculado nun curso ordinario na EOI. A escola poderá certificarlle ao alumnado que así o solicite as horas cursadas e o seu aproveitamento. Ver oferta de francés e inglés.
  • DURACIÓN: 30 HORAS. PREZO: 45 EUROS.
  • MATRÍCULA PRESENCIAL NA EOI DO 14 AO 31 XANEIRO. Horario de secretaría: 09:00 A 14:00. Documentación: Fotocopia do  DNI ou NIE.

Matrícula Cursos Integrados 2º Cuadrimestre

• Ofértase curso oficial integrado de Portugués Nivel Intermedio B1,  para o segundo cuadrimestre.
  • A matrícula realizarase na secretaría da EOI de Ourense, en horario de 09.00 a 14.00.
  • Prazo de martrícula: do 07 ao 13 febreiro. As clases comezarán o día 11 de febreiro. Ler máis

Viaxe a Marruecos

Viaxe cultural a Marruecos na semana do entroido: ÚLTIMAS PRAZAS!!!!! As persoas interesadas poden solicitar información enviando un correo a: eoi.marruecos@gmail.com

Cursos linguaxe adimistrativa e CELGAS.

Cursos de linguaxe admin e CELGA 3 e 4 (2º CUADRIMESTRE)
MATRÍCULA: dende o 02/01/2019 ata o 11/01Información sobre horarios e datas de inicio dos cursos.

Viaxe Berlín

CLUB DE LECTURA DA EOI ORGANIZA VIAXE A BERLIN. Datas: 16-19 Maio 2019 (3 noites/ 4 días).  Prezo: 725 Euros. O prezo inclúe todos os traslados, billete de avión en línea regular, excursións e aloxamento nun hotel de 4 estrelas, con almorzo. As persoas interesadas poden mandar un correo a: clublectura.viaxes.eoi@gmail.com

Oferta educativa 2018/19

Horarios de clases na EOI e seccións: nivel, grupo e aulas.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

Cursos Linguaxe administrativa Galega e Celga. Datas exames

Cursos de linguaxe admin e celga no 1º cuadrimestre. Información sobre matrícula, horarios e datas das probas.
Datas probas de Linguaxe Adimistrativa Superior | Oral: 22/01/2019  ás 09.00(Aula 14) | Escrita: 29/01/2019 ás 12.00 (Aula 14)