Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Eleccións ao Consello Escolar 2018

O 24 outubro terá lugar o sorteo para designa-los membros da Xunta Electoral que organizará e supervisará o procedemento de elección dos membros do Consello Escolar (Decreto 92/1988 e Decreto 324/1996). Ver acta do sorteo.

Ver resolución do 25 de setembro de 2018, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes públicos. Ver Acta sorteo membros da Xunta Electoral (todos os representantes)

Info do 08/11/2018: Ver acta de constitución, modelos para presentación de candidaturas e calendario electoral .

Concurso: A castaña e o magosto.

VER CARTEL DO CONCURSONa EOI están expostos os carteis que explican a festa e historia do magosto. A cartelaría dá pistas para a resolución dun cuestionario arredor dos temas expostos. Na conserxería haberá unha caixa que recollerá estes cuestionarios resoltos e o día 30 de novembro entregarase un premio ao cuestionario que resulte do sorteo dos que están resoltos correctamente. O premio consiste nun lote de produtos elaborados con castañas que estará exposto na conserxería.

Reunión da Xunta de Representantes do Alumnado

A Xunta de representantes do alumnado, na que se elixirá a persoa que a presida, terá lugar o día 13 de novembro ás 19:30 na  Sala de Conferencias da EOI de Ourense.

Curso integrado de portugués

Curso integrado Básico A2. Proba parcial de progreso: 1ª avaliación do 19 ó 23 de novembro de 2018. Ver datas de exames

Actividade dpto chinés

你在哪儿? CHULIÑO, ONDE ESTÁSCHULIÑO ONDE ESTÁS?
Axúdanos a atopar o noso Panda, que se atopa agochado nalgún recuncho ou establecemento da cidade a través das pistas que desde o Departamento de Chinés se anunciarán semanalmente. Ler máis.
PISTA 1: 它离学校很近, 不到三百米。Atópase preto da Escola, a non máis de 300 metros.
你在这里什么饮料都可以喝。Aquí podes beber calqueira bebida.

That's English: matrícula aberta ata 30 novembro

COMEZO DAS CLASES: 5 outubro
NOVO PRAZO DE MATRÍCULA: ata 30 novembro
PROBA DE VALORACIÓN INICIAL DO ALUMNADO: proba vía online dispoñible ata 30 novembro

Actividade cultural realizada o 3 de novembro

Visita á Cidade dos Muchachos

• Organizado polo Club de Lectura e o Equipo de Dinamización Lingüística.
  • Con motivo da lectura no noso club da obra “O trapecista da malla de rombos, fíxose unha visita o día  3 de novembro á  Cidade dos Muchachos  co autor da novela, Alberto Canal.

Oferta educativa 2018/19

Horarios de clases na EOI e seccións: nivel, grupo e aulas.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

CAMBIO DE GRUPO: cando o alumnado o precise

PARA EOI DE OURENSE E SECCIÓNS DA PONTE, CELANOVA E RIBADAVIA:

A partir do 05/11/2018, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento, coa excepción de algún período concreto. Ler as instrucións

PARA AS SECCIÓNS DO BARCO DE VALDEORRAS, O CARBALLIÑO E VERÍN :
As datas son as mesmas, pero o alumnado deberá dirixirse ás xefaturas das seccións correspondentes e cubrir manualmente a solicitude.