Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Probas de Certificación 2020

ligazóns GUÍAS DO CANDIDATO*
  NIVEL A2 NIVEL B1
 NIVEL B2
NIVEL C1
NIVEL C2
  • *Guías do curso 2019/20 para as persoas candidatas.  Conteñen información sobre requisitos para presentarse ás probas, número de convocatorias, dereitos e obrigas, estrutura, distribución e características das probas, contidos, temas e recomendacións, entre outros aspectos.

Anuncio

Vacacións do 24 ó 26 de febreiro. Os días 24 e 26/02, a EOI permanecerá aberta en horario de 09.00 a 14.00

Dpto Italiano: Actividade cultural.

Luns 9 Marzo de 19 a 20.30 no Salón de Actos da EOI.
A actividade consiste na presentación da novela Tutto in una Valigia por
parte do seu autor Antonio Carlucci.
O evento organizámolo en colaboración con La Dante Vigo, o Comité que a Sociedade Dante Alighieri ven de abrir recentemente en Vigo co apoio directo do Departamento de Italiano da EOI de Vigo. Ver cartel

Organización do curso 2019/20

CAMBIOS DE GRUPO: A partir do 04/11, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento. Ler toda a información aquí.

ALUMNADO DE CURSOS INTEGRADOS. Ler información para Portugués Integrado aquí

REASIGNACIÓN DE NIVEL: Tivo lugar no mes de outubro. Ler info aquí

Oferta educativa curso 2019/2020

Oferta educativa na EOI e Seccións: nivel, grupo, horario e aulas. Premer no Idioma ou Sección correspondente.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

VER OFERTA DE CURSOS MONOGRÁFICOS .Son cursos dunha duración de 30 ou 60 horas (cuadrimestrais ou anuais) dirixidos ó público en xeral, estea ou non matriculado nun curso ordinario na EOI.

Calendario exames 1ª avaliación

CURSOS ANUAIS. PROBA PARCIAL DE PROGRESO: 27 de XANEIRO ó 07 de FEBREIRO 2020

CALENDARIO NA EOI OURENSE. Para ver as datas pinchar no idioma correspondente e descargarase o pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS   ELE
 FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

CALENDARIO NAS SECCIÓNS. Para ver as datas pinchar na sección correspondente.

A PONTE  CELANOVA  O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA VERÍN

VER EXAMES THAT´S ENGLISH_OURENSE

That's English Calendario Exames curso 2019-20

EXAMES E RECUPERACIÓNS NA EOI OURENSE E CENTROS ASOCIADOS.
   EOI OURENSE O BARCO
 VERÍN          VIANA