Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Probas Certificación e Promoción. Alumnado Oficial e Libre

PROBAS MAIO/XUÑO EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO O_CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

Guías para as persoas candidatas. Conteñen información sobre requisitos para presentarse ás probas, número de convocatorias, dereitos e obrigas, estrutura, distribución e características das probas, contidos, temas e recomendacións, entre outros aspectos.

Nivel BásicoA2 Nivel Intermedio B1 Nivel Intermedio B2 Nivel Avanzado C1 Nivel Avanzado C2

Dpto Inglés: Actividade Cultural

POSTER Wednesday, April 24th at 4:00pm. Conference Room.
If you want to see your poems, short stories or articles published don’t miss this presentation by Sophie Bush. Learn how to participate in the new anthology "The Good Life in Galicia" for 2019.

"Os libros preferidos dos docentes da EOI de Ourense".

Adiviña cales son os libros favoritos dos profes da escola. Na conserxería atoparás grellas cos nomes dos profes que participan e os títulos dos libros. Busca as pistas. O concurso durará todo o mes de abril. Haberá recompensa. Non esquezas participar tamén en Twitter.

Convocatoria probas CELGA

Ver RESOLUCIÓN do 20 de marzo de 2019, da Secretaría Xeral de Política Lingüística, pola que se convocan as probas para a obtención dos certificados de lingua galega, niveis Celga 1, 2, 3 e 4, no ano 2019 (código de procedemento PL500C).

Video Viaxe Marrocos Entroido_2019

A EOI de Ourense ven de disfrutar dunha visita cultural a Marrocos percorrendo Casablanca, Rabat, Fez, Ouarzazate e Marrakech, cruzando a cordilleira do Atlas e realizando  unha incursión no deserto do Sahara. O grupo estivo composto por 40 membros da comunidade educativa. Unha viaxe marabillosa !!!!!!

Viaxe Berlín

CLUB DE LECTURA DA EOI ORGANIZA VIAXE A BERLIN. Datas: 16-19 Maio 2019 (3 noites/ 4 días).  Prezo: 725 Euros. O prezo inclúe todos os traslados, billete de avión en línea regular, excursións e aloxamento nun hotel de 4 estrelas, con almorzo. As persoas interesadas poden mandar un correo a: clublectura.viaxes.eoi@gmail.com

Oferta educativa 2018/19

Horarios de clases na EOI e seccións: nivel, grupo e aulas.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

That's English curso 2018-19

Ver calendario de exames (última actualización 20/03/2019). A información irase completando a medida que avance o curso.

EXAMES E RECUPERACIÓNS NA EOI OURENSE E CENTROS ASOCIADOS.
   EOI OURENSE O BARCO
 VERÍN           VIANA
  XINZO

CAMBIO DE GRUPO: cando o alumnado o precise

PARA EOI DE OURENSE E SECCIÓNS DA PONTE, CELANOVA E RIBADAVIA:

A partir do 05/11/2018, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento, coa excepción de algún período concreto. Ler as instrucións

PARA AS SECCIÓNS DO BARCO DE VALDEORRAS, O CARBALLIÑO E VERÍN :
As datas son as mesmas, pero o alumnado deberá dirixirse ás xefaturas das seccións correspondentes e cubrir manualmente a solicitude.