Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

MATRÍCULA LIBRE

MATRÍCULA LIBRE DO 2 Ó 18 DE NOVEMBRO ÁS 12:00 HORAS

ATENCIÓN: O alumnado inscrito debe acceder á aplicación o día 23/11 para ver que sede de exame se lle adxudicou. Para confirmar a matrícula, debe subir a documentación requirida á aplicación antes do 30 de novembro ás 12:00 horas. Non envíe a documentación por correo electrónico.

ACCEDA AQUÍ Á APLICACIÓN

VEXA AQUÍ COMO MATRICULARSE NAS PROBAS

VEXA AQUÍ A OFERTA DE EXAMES LIBRES DA EOI DE OURENSE

VEXA AQUÍ O CALENDARIO DAS PROBAS DE B2 E C1

VEXA AQUÍ AS DATAS DE TÓDALAS PROBAS ESCRITAS

O calendario das probas orais será publicado próximamente.

Consulte a continuación as guías informativas e de especificacións:

GUÍA A2     GUÍA B1      GUÍA B2     GUÍA C1

Eleccións Consello Escolar 2022

Acta de proclamación de candidaturas elixidas. Vexa a acta

Matrícula aberta para cursos monográficos do 2º cuadrimestre

MATRÍCULA CURSOS MONOGRÁFICOS DO 2º CUADRIMESTRE ABERTA ATA O 20 DE XANEIRO VER INFORMACIÓN

LISTAXE DE MONOGRÁFICOS E TEMPORALIZACIÓN VER AQUÍ

Dpto Chinés: Elaboración e degustación dun naicha.

29/11/2022 19:30
29/11/2022 20:30

CÓMO FACER UN NAICHA NA COCIÑA DA EOI

Aprende a facer e desfruta un naicha con nós. MARTES 29 ás 19:30 na cociña da EOI. Aberta a toda a comunidade educativa. Ás 20h, degustación na entrada da escola de balde!! Ver cartel

That's English.

EXAMES DE RECUPERACIÓN EN NOVEMBRO

O alumnado que teña pendente os módulos pares de 1º curso de A2 e 1º curso de B2 e que desexe promocionar a 2º A2 e 2º B2 respectivamente, poderá presentarse a exame de PROMOCIÓN. VER CONVOCATORIA

Entrega Premio Concurso Erasmus+Dilemma

Celebraremos un pequeno acto de entrega do premio. Así que estades todos convidados a asistir, participantes e demais alumnos e profesores, para coñecer o logo que vai acompañar o noso proxecto Erasmus+ Dilemma. Agardámosvos O XOVES 24 DE NOVEMBRO ÁS 16.00

That's English: Matrícula ampliada ata 30 novembro

PODERASTE SEGUIR  MATRÍCULANDO no programa de ensinanza de inglés THAT´S ENGLISH!!
 durante todo o mes de novembro   para este curso escolar en tódolos niveis, A2, B1, B2 e C1.
Horario de atención ao público no período de matrícula:
             Luns, mércores e venres: de 8:00 a 13:00
             email a: eoi.ourense@thatsenglish.com
Igualmente neste periodo ampliado tamén estará aberta a proba de nivel (VIA). É gratuíta e permíteche acceder a calquera curso sen necesidade de titulación previa, mais info en: https://www.thatsenglish.com/examen-prueba-via/Consulta mais información AQUÍ.

III Concurso Fraseoloxía.

O EDLG convoca o famoso Concurso de Fraseoloxía e Imaxes de Outono "Castaña de Ouro"
    1-Escolle un refrán ou un dito en galego relacionado coas castañas, o magosto, o mes de santos ou o outono en xeral.
    2-Explica brevemente, en galego, o significado da frase.
    3- Achega unha fotografía orixinal e indica por que che parece unha imaxe acaída para ilustrar esa frase.
    Investiga se hai unha expresión similar ou equivalente noutra lingua que se estude na EOI. Se a atopas, inclúea. Se non, atrévete a traducila! Ver cartel
Envía o traballo en formato word antes do 30 novembro a: edlg.eoiou@gmail.com

Cambios na avaliación de progreso. Nota informativa.

Atención:  cambios na avaliación de progreso ao abeiro da Resolución do 25 de maio de 2022, da Secretaría Xeral de Educación e FP, pola que se ditan instrucións para a preinscrición, admisión, matrícula e organización académica nas escolas oficiais de idiomas de Galicia no curso 2022-2023.
      No presente curso, o profesorado levará a cabo a avaliación de progreso mediante a realización de tarefas que lle permitan coñecer o progreso do seu alumnado en cada unha das cinco actividades de lingua. Esta avaliación terá únicamente valor orientativo para o alumnado sobre o seu aproveitamento académico, e serviralle ao profesorado para coñecer o grao de cumprimento no desenvolvemento da programación didáctica.

Linguaxe administrativa e CELGA

CURSOS DE LINGUAXE ADMINISTRATIVA GALEGA NIVEL MEDIO E CELGA 2, 3 e 4  (1º CUADRIMESTRE)

MATRÍCULA: dende o 01/09/2022 ata o 10/09/2022 no enderezo:www.eoidigital.com/preinslinguagalega. Data adxudicación de prazas: 12 setembro.
Presentación da documentación en liña no mesmo enderezo ata o 16 setembro. Ver horarios e datas