Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Matrícula cursos monográficos

Para quen desexa estudar, repasar ou practicar un idioma sen a presión dun exame nin a necesidade de certificar un nivel.

Calendario Exames Finais 2020 e Probas de Clasificación

ALUMNADO OFICIAL e LIBRE. A PARTIR DO DÍA 1 DE SETEMBRO

Para ver as datas prema no idioma ou sección correspondente e se descargará un PDF onde se especifica día e hora do exame, así como a distribución do alumnado en tramos horarios e aulas concretas para facer a proba oral. En algúns idiomas tamén hai distribución para a proba escrita. Recoméndase consultar este calendario nos días previos ao exame.

PROBAS CONVOCATORIA ORDINARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO O_CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

*Guías do curso 2019/20 para as persoas candidatas.  Conteñen información sobre requisitos para presentarse ás probas, número de convocatorias, dereitos e obrigas, estrutura, distribución e características das probas, contidos, temas e recomendacións, entre outros aspectos.

ligazóns GUÍAS DO CANDIDATO*
  NIVEL A2 NIVEL B1
 NIVEL B2
NIVEL C1
NIVEL C2

Oferta educativa curso 2020/2021

Prema no Idioma ou Sección correspondente para ver as listaxes de grupos nos distintos nivéis.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS - CURSO 20/21
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

LIGAZÓN PARA VER CONSULTAS SOBRE AS ENSINANZAS DAS EOI

Documento dirixido ao alumnado para solventar dúbidas tales como cando rematan as clases telemáticas, como é a avaliación de cursos de promoción e certificación, cando se publican as notas, cando é a recuperación, novos prazos de matrícula para alumnado libre e cuestións semellantes.

Medidas para a Finalización do Curso 2019/20

Intruccións da Dirección Xeral de Educación para as Escolas Oficiais de Galicia referente a:

Cursos de Promoción, Cursos de Certificación, Matrícula de Alumnado Libre,

Renuncia de Matrícula, That's English, Cursos para Colectivos Profesionais e Público en Xeral,

CELGA e LAG, Matrícula de Alumnado de Cursos CALC e CUALE.

LER TODA A INFORMACIÓN

That's English Calendario Exames Convocatoria Setembro 2020

EXAMES E RECUPERACIÓNS NA EOI OURENSE E CENTROS ASOCIADOS.
   EOI OURENSE O BARCO
 VERÍN          VIANA