Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Concurso de Nadal

Organiza: Equipo de Actividades Culturais. Tema:O Nadal.
Trátase de presentar unha fotografía con esceas, adornos, paisaxes, comidas, ....de Nadal e que se lle engada un título no idioma que a persoa estea estudiando. Ler máis
Unha vez recibidas, exporanse na EOI, e a mellor fotografía recibirá un cheque regalo dunha librería/papelería.

Percorrido Literario.

O Club de lectura e o EDLG da escola organizan este percorrido por Ourense. Participa!!!!!!!

ATENCIÓN: DEBIDO A CONDICIÓNS METEOROLÓXICAS ADVERSAS O ROTEIRO QUEDA APRAZADO PARA  O SÁBADO 14 DE DECEMBRO ÁS 11:00. ENCONTRO NA METADE DA PONTE VELLA.

THAT'S ENGLISH.

COMEZO DAS CLASES: 7 OUTUBRO

PRAZO DE MATRÍCULA PARA THAT´S  ENGLISH:

Organización do curso 2019/20

CAMBIOS DE GRUPO: A partir do 04/11, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento. Ler toda a información aquí.

ALUMNADO DE CURSOS INTEGRADOS. Ler información para Portugués Integrado aquí

REASIGNACIÓN DE NIVEL: Tivo lugar no mes de outubro. Ler info aquí

Oferta educativa curso 2019/2020

Oferta educativa na EOI e Seccións: nivel, grupo, horario e aulas. Premer no Idioma ou Sección correspondente.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

VER OFERTA DE CURSOS MONOGRÁFICOS .Son cursos dunha duración de 30 ou 60 horas (cuadrimestrais ou anuais) dirixidos ó público en xeral, estea ou non matriculado nun curso ordinario na EOI.

Proxecto Club de Lectura

Xa están publicadas todas as actividades previstas para o curso 2019/20 ( Ruta literaria por Oporto, libros de lectura e sesións de debate). Ver toda a información AQUÍ

Viaxe a Rusia Entroido 2020

Rusia

Viaxe cultural a Rusia na semana do entroido. Queres máis información?

That's English Calendario Exames curso 2019-20

EXAMES E RECUPERACIÓNS NA EOI OURENSE E CENTROS ASOCIADOS.
   EOI OURENSE O BARCO
 VERÍN          VIANA