Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

That's English Curso 2020-21

PRAZO DE MATRÍCULA: aberto ata 30 outubro.  Ver información completa

PROBA DE VALORACIÓN INICIAL DO ALUMNADO. matrícula: ata 21 outubro ás 12:00
proba: 21 outubro ás 17:00

VER OFERTA HORARIA

Convocatoria Extraordinaria de Certificación

COMEZO DAS PROBAS: A PARTIR DO 1 OUTUBRO

Para ver o calendario de exames escritos prema no idioma ou sección correspondente e se descargará un PDF. Proximamente actualizarase este calendario con ligazóns para ver as convocatorias de exames orais nos idiomas que o precisen. O alumnado será distribuído por aula, hora e día concreto para facer a proba oral.

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
CELANOVA O_BARCO O_CARBALLIÑO RIBADAVIA

CURSOS DE INGLÉS A DISTANCIA

ABERTO PRAZO MATRÍCULA

•  Ante a incertidumbre sobre a evolución da pandemia pola COVID19, lembramos ao noso alumnado de inglés que existe a posibilidade de cursar ata C1 na modalidade a distancia.
  • Son cursos totalmente oficiais e equivalentes aos presenciais.
  • Coa matrícula entrégase todo o material didáctico necesario para seguir o curso, así como acceso á plataforma online na que se poden atopar todos os materiais dixitalizados.
  • Tamén conta cunha titoría voluntaria presencial semanal, que se realizará telemáticamente se as condicións sanitarias non permiten a presencialidade.
  • Máis información: 988 36 62 45   eoi.ourense@thatsenglish.com  www.thatsenglish.com

Declaración responsable

AVISO PARA O ALUMNADO XA MATRICULADO:

As persoas que xa están matriculadas deben descargar esta declaracion responsable e entregala na escola debidamente cuberta e asinada. Grazas pola colaboración.

Descargue aquí o modelo para alumnado menor ou alumnado adulto, segundo corresponda.

Revisión de Probas de Certificación, consulta de cualificacións e reclamacións.

A publicación de notas será o día 21 ás 14 horas. Consúlteas no enlace superior esquerdo Acceso usuarios premendo na EOI ou Sección correspondente. Cada departamento ten organizada a revisión nun día, hora e aula concretos segundo os distintos nivéis.

VER CALENDARIO DE REVISIÓN DE EXAMES

VER PROCEDEMENTO DE RECLAMACIÓN CONTRA AS CUALIFICACIÓNS

Compendio de Medidas

Medidas hixiénico sanitarias para o alumnado na casa e na escola.
Prema no recadro para ler a infografía con enlaces a información específica e un  enlace final con información completa.

Matrícula cursos monográficos

A PARTIR DO 20 DE XULLO

Prema aquí para acceder á información

Para quen desexa estudar ou practicar un idioma sen a presión dun exame nin a necesidade de certificar un nivel.

Calendario Exames Finais 2020 e Probas de Clasificación

ALUMNADO OFICIAL e LIBRE. A PARTIR DO DÍA 1 DE SETEMBRO

Para ver as datas prema no idioma ou sección correspondente e se descargará un PDF onde se especifica día e hora do exame, así como a distribución do alumnado en tramos horarios e aulas concretas para facer a proba oral. En algúns idiomas tamén hai distribución para a proba escrita. Recoméndase consultar este calendario nos días previos ao exame.

PROBAS CONVOCATORIA ORDINARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
CELANOVA O_BARCO O_CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

*Guías do curso 2019/20 para as persoas candidatas.  Conteñen información sobre requisitos para presentarse ás probas, número de convocatorias, dereitos e obrigas, estrutura, distribución e características das probas, contidos, temas e recomendacións, entre outros aspectos.

ligazóns GUÍAS DO CANDIDATO*
  NIVEL A2 NIVEL B1
 NIVEL B2
NIVEL C1
NIVEL C2

Oferta educativa curso 2020/2021

Prema no Idioma ou Sección correspondente para ver as listaxes de grupos nos distintos nivéis.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS - CURSO 20/21
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA