Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Matrícula Libre 2019

ATENCIÓN: Antes de matricularse, comprobe que non lle coinciden as datas e hora das probas. VER calendario probas escritas certificación EOI OURENSE
VER calendario xeral probas escritas xuño/setembro

Video Viaxe Marrocos Entroido_2019

A EOI de Ourense ven de disfrutar dunha visita cultural a Marrocos percorrendo Casablanca, Rabat, Fez, Ouarzazate e Marrakech, cruzando a cordilleira do Atlas e realizando  unha incursión no deserto do Sahara. O grupo estivo composto por 40 membros da comunidade educativa. Unha viaxe marabillosa !!!!!!

Viaxe Berlín

CLUB DE LECTURA DA EOI ORGANIZA VIAXE A BERLIN. Datas: 16-19 Maio 2019 (3 noites/ 4 días).  Prezo: 725 Euros. O prezo inclúe todos os traslados, billete de avión en línea regular, excursións e aloxamento nun hotel de 4 estrelas, con almorzo. As persoas interesadas poden mandar un correo a: clublectura.viaxes.eoi@gmail.com

Oferta educativa 2018/19

Horarios de clases na EOI e seccións: nivel, grupo e aulas.

OFERTA HORARIA EOI OURENSE E SECCIÓNS
ALEMÁN CHINÉS ESPAÑOL FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS
A_PONTE
CELANOVA O_BARCO CARBALLIÑO RIBADAVIA
VERÍN

That's English curso 2018-19

Ver calendario de exames. A información irase completando a medida que avance o curso.

EXAMES E RECUPERACIÓNS NA EOI OURENSE E CENTROS ASOCIADOS.
    EOI OURENSE O BARCO
 VERÍN           VIANA
  XINZO

CAMBIO DE GRUPO: cando o alumnado o precise

PARA EOI DE OURENSE E SECCIÓNS DA PONTE, CELANOVA E RIBADAVIA:

A partir do 05/11/2018, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento, coa excepción de algún período concreto. Ler as instrucións

PARA AS SECCIÓNS DO BARCO DE VALDEORRAS, O CARBALLIÑO E VERÍN :
As datas son as mesmas, pero o alumnado deberá dirixirse ás xefaturas das seccións correspondentes e cubrir manualmente a solicitude.