Oferta: Alemán, Chinés, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

Departamento de chinés: Actividade cultural

Actividade: xogos de mesa chineses.

Lugar: Cociña da Escola de Idiomas de Ourense.
Data e hora: mércores 25 de abril de 16:00 a 18:00

EDL organiza 1º Concurso "Xente Viaxeira"

• Consistirá na gravación de vídeos de curta duración en que persoas que estiveron vivindo fóra de Galicia nos conten a súa experiencia: como ven o uso do galego, se se senten na necesidade de usalo e en que situacións.
  • Haberá 3 premios. Prazo de entrega ata 20 abril.

VIDEO VIAXE A INDIA

Agarimoso recordo da viaxe cultural á INDIA que tivo lugar na semana do Entroido (10-17 febreiro)

CAMBIO DE GRUPO- CANDO O ALUMNADO O PRECISE.

PARA A EOI DE OURENSE E AS SECCIÓNS DA PONTE, CELANOVA E RIBADAVIA:
Poderá facerse en calquera momento, coa excepción de algún período concreto. Ler as instrucións.

A partir do 02/11/2017, o alumnado que o precise poderá solicitar cambio de grupo en calquera momento, directamente na secretaría da EOI de Ourense (para a sede central de Ourense e a Sección da Ponte). Achegará, debidamente cuberto, en horario de 09.00 a 14.00, o impreso de solicitude que pode pedir na conserxería ou imprimir aquí. No caso das Seccións de Celanova e Ribadavia, dirixirase directamente á Xefa de Estudos da sección.

PARA AS SECCIÓNS DO BARCO DE VALDEORRAS, O CARBALLIÑO E VERÍN :
O alumnado deberá dirixirse ás xefaturas das seccións correspondentes para cubrir manualmente a súa solicitude.

Oferta educativa EOI OURENSE 2017-18

Dependendo dos idiomas a oferta pode variar:

• grupos de 3 días á semana
  • grupos de 2 días á semana
  • grupos intensivos os 5 días da semana ( 2 cursos nun ano académico divididos en cuadrimestres)
  • grupos integrados 3 días á semana ( 2 niveis nun ano académico)

Ver listaxe de grupos da EOI Ourense:horarios de clases e distribución de aulas.

Ver listaxe de grupos nas SECCIÓNS: A Ponte, Celanova, O Barco, O Carballiño, Ribadavia e Verín