That's English Curso 2020-21

•  Ante a incertidumbre sobre a evolución da pandemia pola COVID19, lembramos ao noso alumnado de inglés que existe a posibilidade de cursar ata C1 na modalidade a distancia.
  • Son cursos totalmente oficiais e equivalentes aos presenciais.
  • Coa matrícula entrégase todo o material didáctico necesario para seguir o curso, así como acceso á plataforma online na que se poden atopar todos os materiais dixitalizados.
  • Tamén conta cunha titoría voluntaria presencial semanal, que se realizará telemáticamente se as condicións sanitarias non permiten a presencialidade.

CURSOS DE INGLÉS A DISTANCIA

ABERTO PRAZO MATRÍCULA

• Son cursos totalmente oficiais e equivalentes aos presenciais.
  • Máis información: 988 36 62 45   eoi.ourense@thatsenglish.com  www.thatsenglish.com

INFORMACIÓN XERAL CURSO 2020/21

ACTUALIZARASE ESTA INFORMACIÓN O ANTES POSIBLE.

HORARIO ATENCIÓN AO PÚBLICO

EOI OURENSE - CURSO 2020/21:

Luns a venres de 8:00h a 13h

Excepcionalmente 27,28 e 29 outubro 2020  atención de tarde en horario de 16 a 20h.