Difusión Escuelas Amigas

Escuelas Amigas: Proxecto de Colaboración.

“Liebe, Romantik, Werther”  “Bitten by the Travel Bug”
As nosas compañeiras Carmen Rodríguez e Alba Ramos xa remataron os proxectos que realizaron en colaboración coas Escolas Amigas do curso 22/23 : @eoimonforte , @eoizafra e @eoiandujar.

Noraboa a todo o alumnado e profesorado participante!

Proxecto EOIs Ourense e Salamanca

WEG NACH OURENSE UND SALAMANCA

Colaboran neste proxecto o profesorado e o alumnado de nivel B2 do departamento de alemán das Escolas Oficiais de Idiomas de Salamanca e Ourense.

Proxecto Auf dem Weg der Traditionen

Colaboran neste proxecto "Auf dem Weg der Traditionen" as profesoras e o alumnado de nivel C1 do departamento de alemán das Escolas Oficiais de Idiomas de Almansa, Lugo e Ourense. A través dos ollos dunha escritora imaxinaria mostran as tradicións das súas provincias nun percorrido cheo de cor.

Primeiras xornadas de Escuelas Amigas

MOITAS GRAZAS A ORGANIZADOR@S E RELATORES!!!

Proxectos de Escuelas Amigas

Colaboran neste proxecto profesorado e alumnado las Escolas Oficiais de Idiomas de Ourense, LLanes (Asturias) e Villacarrillo (Jaén). A temática elixida é O Camiño de Santiago. Ver infografía premendo na imaxe.

Escuelas Amigas

INFORMACIÓN XERAL e OBXECTIVOS. Prema na imaxe.