KA1-DILEMMA

Mobilidade en Italia.

PROXECTOS EUROPEOS ERASMUS +: DIARIO DA ESTANCIA.

Compartimos convosco este DIARIO da alumna Asunción Lorenzo Domínguez que está a realizar unha estancia de larga duración en Padua (Italia) desde o 8 de febreiro hasta o 25 de maio de 2024, enmarcada no proxecto acreditado Erasmus 2023-1-ES01-KA121_ADU-000120322. O diario irase actualizando durante toda a estancia.

Charla: Alimentación e sustentabilidade

DIETA DIETA OMNÍVORA VS DIETA VEXETARIANA. DA TEORÍA Á PRÁCTICA

Un dos obxectivos da nosa Acreditación Erasmus+ é convertirnos nun centro máis ecolóxico. Isto pasa por incorporar a educación medioambiental e a sustentabilidade resposable ás nosas prácticas educativas. É dicir, non é suficiente con reciclar ou realizar outro tipo de prácticas, senón que cómpre EDUCAR sobre esta temática.
O xoves 22 ás 19.00 terá lugar uhna charla na escola. Partiparán 3 nutricionistas e dietistas que falarán en castelán, galego e italiano respectivamente. VER PRESENTACIÓN
A temática é como levar unha alimentación se sexa sanudable e tamén sustentable, porque xa sabedes que as dúas cousas non van sempre da man.

Proxectos Europeos.

Presentación de todas as  mobilidades deste proxecto, así como das reflexións feitas polo profesorado da escola que viaxou aos distintos paises durante o ano 2023.

Proxectos Erasmus+: Resolución definitiva.

PROXECTO ACREDITADO ERAMUS+ 2023-1-ES01-KA121-ADU000120322. ACTA SELECCIÓN DE PARTICIPANTES.
Mobilidade de longa duración do alumnado. (Padua-Italia 2024). Prema
AQUÍ para ver resolución definitiva.

PROXECTO ACREDITADO ERAMUS+  2023-1-ES01-KA121-ADU000120322. ACTA SELECCIÓN DE PARTICIPANTES EN MOBILIDADES ERAMUS+.

MOBILIDADE DO ALUMNADO EN GRUPO (KALAMATA - GRECIA 2024). Prema AQUÍ  para ver resolución definitiva.

Plan de traballo de expertos invitados. Proxectos Europeos.

Durante dúas semanas teremos a visita de dous expertos invitados de Turquía: Ümit Yel e Kezban Uygur, especializados en competencia dixital docente.

Proxectos Europeos. Actividade de aprendizaxe.

Un grupo de profesoras da nosa escola (Nancy Casielles, Ana Rodicio e Alicia Del Río) visitan varios organismos de xestión de Educación na provincia de Balikesir en Turquía (Il Mìlli Egitim Müdürlügü).
Esta actividade de aprendizaxe por observación (Jobshadowing) forma parte do proxecto Erasmus+ Dilemma. Ver difusión .

Actividades para o alumnado.

CONVOCATORIA MOBILIDADES Erasmus+

prazo de solicitude aberto ata 17 novembro.

MOBILIDADE EN GRUPO:  10 membros do alumnado acudirán á Escola de Segunda Oportunidade de Kalamata (Grecia) para realizar unha estadía de 12 días.  Terá lugar fisicamente en maio de 2024, pero comezará con actividades telemáticas á volta do Nadal. Financiada en parte polos fondos da Unión Europea.

MOBILIDADE DE LARGA DURACIÓN: a persoa seleccionada integrarase nun grupo ordinario dunha escola de Educación de Persoas Adultas de Padua (Italia) para realizar estudos de Educación Secundaria durante 3 meses. Tamén financiada en parte.

Prema  AQUÍ  para ler máis información e poder descargar os modelos de solicitude. Unha vez cubertos envieos ao enderezo indicado ou ben presénteos na secretaría.

Actividade Ecolóxica.

PROXECTOS EUROPEOS: ACTIVIDE MEDIOAMBIENTAL ENFOCADA NO MARCO DA ACCIÓN KA1

Animamos ao alumnado a participar na andaina de recollida de plástico que terá lugar nas zonas fluviais de Ourense o día 7 de outubro ás 10.00 con saída do Pavillón dos Remedios.  Na andaina falarase en inglés/portugués/italiano (e noutras linguas se se une o profesorado e alumnado correspondente). Deben traer guantes e unha bolsa para a recollida. Inscrición en conserxería.

Proxectos Europeos. Workshops en Turquía.

KA1 - DILEMMA

Nancy Casielles, Ana Ramos e Matthew Loboy, docentes desta escola, participarán como expertos na formación do profesorado turco invitados pola Dirección Provincial de Educación de Balikesir, coa que a escola mantén unha colaboración intensa dende hai máis dunha década.

Proxecto Europeo DILEMMA. Mobilidades.

Resolución das mobilidades de formación que vai realizar o persoal da EOI dentro do  proxecto europeo DILEMMA, cofinanciado pola Unión Europea a través do Programa Erasmus+.

VER ACTA
Dixitalización da ensinanza de linguas estranxeiras mirando polo medio ambiente

2022-1-ES01-KA122-ADU-000077320