Oferta: Alemán, Chinés, Español para estranxeiros, Francés, Galego, Inglés, Italiano e Portugués. ¿Queres aprender ou perfeccionar un idioma?

CALENDARIOS EXAMES FINAIS MAIO/XUÑO CURSO 23-24

CONVOCATORIA ORDINARIA. CERTIFICACIÓN E PROMOCIÓN: MAIO/XUÑO

LER INFORMACIÓN fin de curso, publicación de notas, revisións e reclamacións AQUÍ

Para ver as datas prema no idioma correspondente e descargarase un PDF coa información de probas escritas. A distribución de alumnado nas probas orais publicarase mais adiante.

CONVOCATORIA ORDINARIA  EXAMES NA EOI OURENSE
 ALEMÁN  CHINÉS  ELE
 FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

CONVOCATORIA ORDINARIA. EXAMES NAS SECCIÓNS
A_PONTE CELANOVA O_BARCO O_CARBALLIÑO RIBADAVIA VERÍN

Guías do candidato   A2   B1   B2   C1   C2 .  Ver modelos de exame  e  rúbricas de avaliación.

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA. CERTIFICACIÓN E PROMOCIÓN:   A partir do 17 XUÑO

Información moi importante

CALENDARIO EOI OURENSE. Para ver as datas prema no idioma correspondente e descargarase o pdf.

ALEMÁN
 CHINÉS  ELE
FRANCÉS GALEGO INGLÉS ITALIANO PORTUGUÉS

CALENDARIO  SECCIÓNS. Para ver as datas prema na sección correspondente.

A  PONTE   CELANOVA    O_BARCO O_CARBALLIÑO  RIBADAVIA  VERÍN

Biblioteca: Escape Room.

ACTIVIDADES DÍA DO LIBRO

PISTAS DOS DIFERENTES DÍAS: DIA 22  DIA 23   DÍA 24  DÍA 25

Dpto ELE: Actividade.

UNA SOLA SALUD, LA SALUD DE TODO(S)

Como aportación do departamento de español aos obxectivos da nosa Acreditación Erasmus+, más concretamente ao obxectivo de converternos nunha escola máis ecolóxica, organízase unha conferencia a cargo do Dr. Javier Pato, alumno da escola. Data: 8 maio Hora: 19:00.  Máis información sobre a actividade e a temática neste enlace

eTwinning: Celebración Día do Libro.

Nube de palabras - proxecto eTwinning

O grupo de profesoras que participan no proxecto Hadrian's Legacy ao abeiro do plan Proxecta+ da Xunta de Galicia, quere animar ao alumnado e profesorado da EOI a colaborar na creación dunha nube de palabras sobre o cómic co gallo da celebración do día do libro (23 de abril). Fai clic na imaxe e participa:

PREM NA IMAXE E ESCRIBE.

EDLG: Actividade.

Os EDLG da EOI e do CIFP A Farixa propoñen un concurso de coplas para celebrar a Festa dos Maios. Trátase de escribir coplas orixinais en galego, nas que se empreguen o humor e a ironía para criticar calquera aspecto da actualidade política, social... ou académica! As coplas deberán ter rima e estar compostas dun mínimo de 12 versos. Enviar ao correo do EDLG (edlg.eoiou@gmail.com) antes do 1 de maio.
Haberá 2 premios:  un vale de 50€ para a mellor copla cantada, recitada ou rapeada (enviada en formato mp.4)e outro vale de 25 € para a mellor copla escrita. Ver cartel

Club de Lectura: Roteiro.

O Club de Lectura da EOI organiza un roteiro pola Ribeira Sacra baseado na novela Izan o da saca, de Xabier Quiroga. Data: sábado, 4 de maio. O desprazamento será en autobús con guía oficial. Se estades interesados/as, enviade unha mensaxe cos vosos datos a este correo antes do día 19 de abril: edlg.eoiou@gmail.com . VER CARTEL

Aberto a toda a comunidade educativa.

Actividade: Día do Libro.

MERCADO SOLIDARIO DE LIBROS

A EOI de Ourense e o Equipo de Actividades Culturais está a organizar un mercado solidario de libros de segunda man. Se tes algún libro na casa que queras doar ponlle un prezo solidario (a lápiz dentro do libro) e dallo a túa profe. Non se recollen enciclopedias. O mercado organizarase os días 24, 25 e 26 de abril. O recadado entregarase ao Banco de Alimentos de Ourense. Agradecemos a túa participación !!! VER cartel

Mobilidade en Italia.

PROXECTOS EUROPEOS ERASMUS +: DIARIO DA ESTANCIA.

Compartimos convosco este DIARIO da alumna Asunción Lorenzo Domínguez que está a realizar unha estancia de larga duración en Padua (Italia) desde o 8 de febreiro hasta o 25 de maio de 2024, enmarcada no proxecto acreditado Erasmus 2023-1-ES01-KA121_ADU-000120322. O diario irase actualizando durante toda a estancia.

MONOGRÁFICOS.

MONOGRÁFICOS 2º CUADRIMESTRE. Oferta de cursos

Comezo de clases a partir do 29 de xaneiro. Ver datas concretas nesta táboa.

Organización do Curso 23/24

ADAPTACIÓN DE PROBAS: No caso de discapacidade, de non telo feito no momento da matrícula ou en cursos anteriores, deberá facelo coa maior brevidade posible e, en todo caso, antes do 29/09. Ler máis info.

REASIGNACIÓN DE NIVEL. Ao longo do mes de setembro e durante a primeira semana do mes de outubro, as escolas poderán realizar modificacións na adscrición inicial do alumnado. Ler máis info

CAMBIOS DE GRUPO: Cando o alumnado o precise. Prema AQUÍ para ver as instrucións.

RENUNCIA Á MATRÍCULA: Ata o 23 de abril. A renuncia por primeira vez non computará para os efectos de permanencia no curso e nivel. As posteriores, si se terán en conta, agás casos excepcionais.

AVALIACIÓNS: Prema  AQUÍ.

BIBLIOTECA. Como participar