PROXECTO CURSO 2018/19

Actividades específicas de impulso á lectura en galego:

● Durante este curso haberá unha colaboración entre o club de lectura e o equipo de dinamización da lingua galega para realizar unha serie de actividades de impulso á lectura en galego. Leremos a  novela O trapecista da malla de rombos.

Outras actividades lúdicas relacionadas coas lecturas tratadas ao longo do curso. Xuntaranse os dous grupos  e organizaranse saídas comúns:

• A principios de Novembro unha ruta literaria por “A cidade dos muchachos”.
  • A mediados de xuño, unha ruta literaria por Galicia.
  • No mes de maio, na ponte das letras galegas, unha ruta literaria a Berlín,onde percorreremos lugares onde están ambientadas as novelas seleccionadas.

Ler o proxecto completo.

Video da visita á Cidade dos Muchachos - novembro 2018

Actividade cultural realizada o 3 de novembro

Visita á Cidade dos Muchachos

• Organizado polo Club de Lectura e o Equipo de Dinamización Lingüística.
  • Con motivo da lectura no noso club da obra “O trapecista da malla de rombos, fíxose unha visita o día  3 de novembro á  Cidade dos Muchachos  co autor da novela, Alberto Canal.

PERCORRIDO POR MONTEFURADO 4 NOVEMBRO 2017

O Club de lectura da biblioteca e o EDNL da EOI de Ourense organizan un percorrido por Montefurado, as minas romanas de Margaride, Campodola e o museo etnográfico de Quiroga.
Iremos acompañados por Celia Díaz Núñez, autora do libro A Boca do Monte, que nos levará polos espazos en que se desenvolve a novela e nos engaiolará cos seus comentarios.Esta actividade está destinada a todo o persoal e alumnado da EOI.
Sairemos o sábado 4 de novembro ás 9.00h e regresaremos sobre as 20.00h a Ourense.
Na conserxería da escola podemos ir apuntándonos pero a reserva de praza farase cando se pague.

ARQUIVO DE ACTIVIDADES FEITAS

RESUMO DE ROTEIROS

ROTEIRO LITERARIO POR ESTOCOLMO. 13-18 feb 2015

|Viaxe cultural | Millenium tour |