Biblioteca: Escape Room.

- Sostiene Pereira, de Antonio Tabucchi

- Adiós, Señor Chips, de James Hilton

Actividades previstas:

No segundo cuadrimestre prevese unha lectura compartida da novela As alumnas, de Paula Carballeira. Esta lectura realizarase na biblioteca da escola. Ao longo do curso organizaranse dous roteiros literarios, a fin de visitar os lugares descritos nas novelas Azucre, de Bibiana Candia, e Izan o da saca, de Xabier Quiroga. A primeira levaríanos a Viana do Bolo e a segunda á Ribeira Sacra. En maio, coincidindo coa data de celebración das Letras Galegas, haberá unha viaxe con destino a Lisboa, para percorrer as rúas das que fala Antonio Tabucchi na súa obra Sostiene Pereira. Esta viaxe está suxeita ao orzamento facilitado pola axencia de viaxes. Finalmente, tamén se propoñerá a visualización de dúas películas; unha baseada na novela Adiós, señor Chips; e unha adaptación de Sostiene Pereira.

LER PROXECTO COMPLETO COA TEMPORALIZACIÓN

Club de Lectura: Roteiro.

O Club de Lectura da EOI organiza un roteiro pola Ribeira Sacra baseado na novela Izan o da saca, de Xabier Quiroga. Data: sábado, 4 de maio. O desprazamento será en autobús con guía oficial. Se estades interesados/as, enviade unha mensaxe cos vosos datos a este correo antes do día 19 de abril: edlg.eoiou@gmail.com . VER CARTEL

Aberto a toda a comunidade educativa.

Actividade: 6 de marzo

Presentación do libro: El león de la rosa

Dende o Club de lectura lembrámosvos que o próximo mércores 6 de marzo a alumna da EOI de Ourense e escritora novel Martina García Garriga virá a EOI a presentar a súa primeira novela publicada, El león de la rosa. Será na biblioteca ás 17.00.

Actividade cultural realizada o 3 de novembro 2018

Visita á Cidade dos Muchachos

• Organizado polo Club de Lectura e o Equipo de Dinamización Lingüística.
  • Con motivo da lectura no noso club da obra “O trapecista da malla de rombos, fíxose unha visita o día  3 de novembro á  Cidade dos Muchachos  co autor da novela, Alberto Canal.
  • Ver FOTOS DA VISITA

ARQUIVO DE ACTIVIDADES FEITAS

RESUMO DE ROTEIROS

ROTEIRO LITERARIO DO LIBRO "O SOUTO DOS CATRO VENTOS" DA ESCRITORA MARÍA ORUÑA. XUÑO2022.

ENTREVISTA Á ESCRITORA MARÍA ORUÑA

ROTEIRO LITERARIO POR BERLÍN - MAIO 2019

| Viaxe cultural |

ROTEIRO LITERARIO POR ESTOCOLMO. 13-18 feb 2015