EDLG: Concurso Letras Galegas.

O grupo A2-1 do dpto de alemán resultou gañador do sorteo entre os participantes no cuestionario de Luísa Villalta, organizado polo EDLG polo Día das Letras Galegas. Moitos parabéns ao alumnado e á súa profe, Maribel Iglesias, que recibirán un agasallo do EDLG. E moitas grazas a todo o profesorado que participou cos seus grupos!

Gañadora do concurso dos maios.

A gañadora do Concurso de coplas dos maios de 2024 foi a alumna do departamento de galego Noemi Medela Ojea, que enviou unha copla retranqueira sobre un coñecido político local. Podes lela no blog do EDLG. PARABÉNS!!  Ver cartel.

EDLG: Actividade.

Os EDLG da EOI e do CIFP A Farixa propoñen un concurso de coplas para celebrar a Festa dos Maios. Trátase de escribir coplas orixinais en galego, nas que se empreguen o humor e a ironía para criticar calquera aspecto da actualidade política, social... ou académica! As coplas deberán ter rima e estar compostas dun mínimo de 12 versos. Enviar ao correo do EDLG (edlg.eoiou@gmail.com) antes do 1 de maio.
Haberá 2 premios:  un vale de 50€ para a mellor copla cantada, recitada ou rapeada (enviada en formato mp.4)e outro vale de 25 € para a mellor copla escrita. Ver cartel

EDLG: Gañadoras Concursos.

O equipo EDLG anuncia as gañadoras dos concursos que celebramos recentemente.

No concurso de Rosalía a gañadora foi Carmen Abejón Muñíz. Tamén achegamos o cartel gañador do concurso "8 de Marzo" deseñado por Antía Galindo González, elixido polo xurado do CIFP A Farixa. Todas elas poden recoller os seus agasallos na Conserxería da EOI a partir do martes, 2 de abril. Moitas grazas pola participación!

EDLG: Actividade.

Charla coa ilustradora da exposición.

Luns 11 ás 18.30 na biblioteca teremos a sorte de conversar coa ilustradora da exposición que está agora mesmo nos corredores da EOI: As mulleres que nos levaron á lúa. Falará sobre a xénese da exposición e sobre a súa traxectoria como ilustradora.  Aberta a toda a comunidade educativa. Non perdades a oportunidade de coñecela !!!.

EDLG: Concurso de carteis.

CONCURSO DE CARTEIS PARA CONMEMORAR O 8M

O EDLG, en colaboración co CIFP A Farixa, convoca este concurso. O contido deberá transmitir unha mensaxe positiva sobre a participación activa das mulleres na sociedade, promovendo a igualdade entre mulleres e homes. É moi importante ler atentamente e respetar as bases do concurso, ás que se accede a través do código QR. Data límite: 15 de marzo .   Os carteis enviaranse a: edlg.eoiou@gmail.com. O cartel gañador en cada centro será premiado cun vale de 50 euros. Aberto a toda a comunidade educativa de ambos centros. Ver bases e código QR

Do 04 ao 15 de marzo estará nos corredores da EOI a exposición "As mulleres que nos levaron á Lúa", que nos cedeu a organización eXXperimenta en feminino, formada por profesoras das carreiras STEM do Campus de Ourense da UVIGO. Ver cartel. Pódese consultar máis información sobre esta iniciativa  AQUÍ.

Proxección Documental: Tódalas Mulleres que Coñezo.

Día 6 de marzo ás 19:00 no salón de actos da EOI.

Proxección do filme escrito e dirixido por Xiana do Teixeiro e posterior charla/coloquio. Sinopsis: Un film en tres actos que son, también, tres conversaciones entrelazadas e intergeneracionales entre distintas mujeres que cuentan sus experiencias —de amistad, de miedo, de resistencia— en el espacio público. É aberto a calquera persoa que queira vir. Ver: fotogramas , Trailer , Máis información.

Encontro Literario

ENCONTROS COS AUTORES DO CLUB DE LECTURA (febreiro 2024)

EDLG e Club de Lectura: Actividade.

ENCONTRO LITERARIO

O Club de Lectura e o EDLG organizan un encontro con Paula Carballeira, escritora, narradora oral e actriz, o vindeiro xoves, 22 de febreiro, ás 12.30 horas na biblioteca. Falaremos da obra As Alumnas, pola que recibiu o Premio Nacional de Literatura Dramática 2023, e da súa ampla traxectoria no mundo da cultura galega. Non perdas esta oportunidade! E se queres ler As Alumnas, aínda quedan exemplares dispoñibles na biblioteca da EOI.