luns Abril 29, 2024

Hoxe desfrutamos do grupo Migallas na Sala Ártika.

En Canta connosco! combínanse as cancións do disco do mesmo nome con accións dramáticas. Os temas que se tratan, entre outros, son: o coidado das mascotas; o consumismo na compra de xoguetes; a lectura como pracer e aprendizaxe fronte ao exceso de TV e de videoxogos; a importancia da imaxinación; o xogo do teatro; cancións que axudan a estudar etc.

Os temas do disco que se interpretan neste espectáculo son: “Dime que fixeches”, “O esqueleto”, “O libro máxico” e “Ai, Patín!”. A música está gravada (toca unha banda de pulgas), mais as voces solistas son en vivo.

mércores Maio 01, 2024
luns Maio 06, 2024
martes Maio 07, 2024

ACTIVIDADE EN CONVIVENCIA CO CEP IGREXA-VALADARES

venres Maio 10, 2024

HOXE LEVAMOS O NOSO MAIO  AO CENTRO CULTURAL COMO É A NOSA TRADICIÓN. VIREMOS VESTID@S DE FLORES, CON SOMBREIRO E CESTIÑO CHEO DE PÉTALOS QUE LLE TIRAREMOS AO MAIO DESPOIS DE CANTARLLE AS NOSAS COPLAS. MERENDAREMOS ALÍ AO ESTILO ROMARÍA.

luns Maio 13, 2024
venres Maio 17, 2024

HOXE É UN DÍA DE FESTA NA NOSA TERRA, CELEBRAMOS QUE FOMOS, SOMOS E SEREMOS QUEN DE NOS EXPRESAR NA NOSA PROPIA LINGUA, O GALEGO. DEDICADA ESTE ANO A LUISA VILLALTA.

DÍA FESTIVO EN TODA A COMUNIDADE.

luns Maio 20, 2024

POR DECISIÓN CONSENSUADA NO CONSELLO ESCOLAR DA ESCOLA INFANTIL MONTE DO ALBA HOXE NON TEREMOS ESCOLA.

APROVEITADE PARA GOZAR DA NATUREZA. MAIO ESTÁ NO SEU APOXEO AS FLORES, OS BECHOS, A LUZ,... ESTES DÍAS QUE PARECEN NON REMATAR NUNCA DANNOS MOITO TEMPO PARA COMPARTIR.

martes Maio 21, 2024

HOXE CELEBRAMOS ESTA DATA TAN ESPECIAL

mércores Maio 22, 2024

ASISTIMOS HOXE Á OBRA DE TEATRO EN INGLÉS:

"JACK AND THE GIANT"

A CARGO DE FACE 2 FACE THEATRE COMPANY

Un chico de origen humilde intercambia la vaca de su familia por unas alubias mágicas. Las alubias crecen por la noche y se convierten en un gigantesco árbol. Jack escala el árbol hasta llegar a un palacio en las nubes cuyo inquilino es un gigante feroz y cruel. ¿Conseguirá Jack hacerse amigo del gigante? Canciones, comedia y mucha participación del público en esta versión trepidante del cuento de hadas conocido por todos.

xoves Maio 23, 2024
venres Maio 24, 2024