Campo a través

Etiquetas :
O 15 de xaneiro participamos na final comarcal do campo a través dentro da modalidade do Xogade. Dúas alumnas acadaron a clasificación para a final provincial que se desenvolverá o próximo 2 de febreiro en Monterey. Deporte e convivenca sempre é unha boa convinacón. Así de ben o pasaron...

FESTIVAL DE NADAL 2018

Etiquetas :

O venres 21 de decembro tivemos o Festival de Nadal de 2018 na Casa da Cultura de Ribadavia. Nos seguintes videos podedes ver todas as actuacións do noso alumnado.

Dende eiquí dar as grazas a toda a comunidade educativa do CRA Amencer, tanto aos mestr@s como a todas as familias e en especial, a todo o alumnado, xa que sen todos vos esto non sería posible.

Darlle as grazas tamén a residencia de maiores de Ribadavia, que quixo compartir connosco unha mañá diferente e viñeron a ver o noso festival de Nadal.

E en especial a todos os empregados da Casa da Cultura de Ribadavia, Fran, Tere, Anita e Bea, pola súa colaboración e dispoñibilidade en todo momento.

E non queremos esquecernos tamén de darlle as grazas a María Lopez Touza, concelleira de Cultura e Educación de Ribadavia.

BO NADAL!!!!!!

DECORACION DAS ESCOLAS

Nas seguintes fotos podedes ver algúns dos traballos que fixeron na semana de Nadal.

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL 2018

Etiquetas :

Todo o claustro de profesores do CRA Amencer quere agradecervos e felicitarvos pola vosa participación no Concurso de Postais de Nadal.

Nas seguintes fotos podedes ver as postais gañadoras deste ano.

LEIRE CASAS MARTINS (INFANTIL)

NEREA LÓPEZ AREDA (PRIMARIA)

PATINANDO NO XEO

Etiquetas :

O mércores 12 de decembro tivemos unha xornada moi axetreada. Primeiro fomos buscar aos alumn@s do CEIP de Punxin e a súa mestra Marta, que compartiron a xornada connosco. E despois desprámonos ata a Ourense, a pista de xeo instalada no Centro Comercial Pontevella.

Como tivemos que facer dous grupos para patinar, mentras uns estaban na pista de xeo, outros fomos ver os adornos de Nadal do centro comercial e tamén merendamos.

Despois fixemos unha visita a plaza de abastos, onde nos ensinaron o peixe, o marisco, as carnes, as froitas e as verduras.

E por último tivemos un obradoiro musical na Casa da Música, onde puidemos facer e escoitar música electrónica.

PASÁMOLO XENIAL !!!!!!

MAGOSTO 2018

Etiquetas :

O venres 9 de novembro celebramos o magosto na escola de San Cristovo. Primeiro tivemos un obradoiro de percusión con materiais de refugallo, despois fixemos unhas cestas para levar as castañas, xogamos cos peóns e xantamos bolos preñados. Pasámolo moi ben.

SAMAÍN 2018

Etiquetas :

Por fin chegou o día do SAMAÍN  e @s nos@s alumn@s viñeron así de guapos ao colexio.

ESCOLA DE SAN PAIO

ESCOLA DE SAN CRISTOVO

ESCOLA DE FRANCELOS

EXPOSICIÓN DE CABAZAS 2018

Etiquetas :

Do 29 ao 31 de outubro tivemos unha exposición de cabazas nas escolas do CRA Amencer. O mércores 31 levámolas a Praza de Abastos de Ribadavia para colaborar coa organización da Noite Meiga  e estarán ata o domingo 4 de novembro.

Nas seguintes fotos podedes ver as cabazas que trouxeron os nos@s alumn@s.

ESCOLA DE FRANCELOS

ESCOLA DE SAN CRISTOVO

ESCOLA DE SAN PAIO

EXPOSICIÓN NA PRAZA DE ABASTOS DE RIBADAVIA

VISITA Á VIÑA COSTEIRA

Etiquetas :

O mércores 24 de outubro fixemos unha visita a adega VIÑA COSTEIRA. Fixemos un percorrido polas instalacións da adega coñecendo os procesos de elaboración dos seus viños e licores. Tamén nos proxectaron un documental sobre a vendima e ata tivemos unha cata de mosto. E para rematar tamén nos deron unha actividade para colorear.

Foi unha mañá diferente na que o pasamos moi ben e dende aquí dar as grazas a todo o persoal da adega.

BENVID@S AO NOVO CURSO 2018-19

BENVID@S AO NOVO CURSO 2018-19

Alumnado e mestres na escola de San Paio

Alumnado e mestras na escola de San Cristovo