ENTROIDO 2019

Etiquetas :

Este ano disfrazámonos de xoaniñas, cervos e mouchos, xa que estamos traballando sobre os bosques.

Tivemos un taller de maquillaxe, fixemos un percorrido polas rúas de Francelos e para rematar unha merendola na Fontiña Mariña (antiga escola de Francelos).

No seguinte vídeo podedes ver o ben que o pasamos!!!!!!

Darlle as grazas a todos os pais, nais, avós e avoas que nos acompañaron neste día.

RECOLLIDA DE PILAS

O día 5 de febreiro viñeron a recoller as pilas do concurso Pilabot. Moitas grazas  a todas as familias pola vosa implicación e colaboración. Sen todos vos esto non sería posible.

Xuntamos 8 bidóns cun total de 802,7 Kg

Ademais a nosa alumna Nerea López de Francelos acadou o terceiro premio do Concurso de fotografía creativa  #eusonpilabot.

Pincha na foto para ver todos os gañadores.

CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS

Etiquetas :

Aquí vos quedan as fotos do campionato provincial de campo a través celebrado o pasado 9 de febreiro no complexo deportivo de Monterrei, pertencente ao Concello de Pereiro de Aguiar, no que participou Naiara, da escola de Francelos.

Video Promocional do C.R.A. Amencer

Estas Buscando escola para @s nen@s? mira mais aló e #ELIXEAMENCER

30 XANEIRO: DÍA DA PAZ

Etiquetas :

Este ano desprazámonos ata o CEIP de PUNXIN para celebrar o día da PAZ con todos os alumnos e tamén con Marta, a súa mestra.

Primeiro participamos nas Olimpiadas da Paz, tiñamos que pasar por diferentes probas seguindo unhas ordes. Pasámolo xenial. No seguinte video podedes ver todo o que fixemos.

Tamén fixemos un photocall da paz, no que participamos todos.

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013