Escola de San Paio

MOITAS GRAZAS

Foi estupendo compartir este curso con vós. Moitas grazas!!!

XA TOCA DESCANSAR!!!!

Despois de tanto traballo chega a hora de descansar e disfrutar do verán.

CELEBRAMOS OS CUMPLES DE YULISA E YAIZSA

Hoxe celebramos os cumples e a despedida das maiores da escola.  Yulisa e Yaizsa que vos vaia moi ben nesta nova etapa. Botarémosvos de menos.

Terceira emisión da Radio Xoaniña Rosalía

Aqui vos traemos a 3ª emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía. Desta vez feita polos nenos da escola de San Paio, un programa moi divertido. Agardamos que vos guste!!

ANIVERSARIO DE ALMA

Hoxe, 4 de xuño, Alma cumpliu 4 anos. Parabens Alma!!!! Non deixes de sorrir nunca.

A FESTA DE VOZ NATURA

Este fin de semana celebrouse en Culleredo a festa de voz natura. Algún d@s nos@s alumn@s foron a pasar o día e disfrutaron moito; como podedes comprobar nas seguintes fotos.

FABIO CUMPLIU 4 ANOS

Este mes de maio Fabio cumpliu 4 anos. Parabens Fabio!!!!!

PROXECTO PEIXES

Este curso na escola de San Paio seguimos sendo a clase dos Peixes porque así o decidiron @s nen@s e como este ano traballamos un Proxecto de Pesca, na nosa escola decidimos estudiar os animais do mar máis a fondo Guiño Aquí vos deixo un video para que vexades algunha das actividades feitas (contos, poemas, xogos, ...)

RADIO XOANIÑA ROSALÍA

Este venres fixemos o noso primeiro programa de radio. Foi unha experiencia única, xa que vimos como os locutores de radio ten que prepararse para entreter todos os días os seus ointes.

Aquí vos deixo as imaxes da gravación e darlle as grazas a Álvaro, o mestre de música, que sin el isto non sería posible.

ANIVERSARIO DE MARCO

Hoxe foi un día moi especial para Marco, xa que cumpliu 4 anos, e viña moi ilusionado á escola. Parabens Marco!!!! Eres un moi bo compañeiro!!!