Escola de San Paio

POLO SAMAÍN

Así de terroríficos viñemos disfrazados á escola o día de Samaín.

Ademais talamos e decoramos unhas cabazas na casa, coa axuda das familias que nos quedaron así de bonitasssss!!!!

Quixemos facer unha receita de medo, polo que nos puxemos mans á obra para cociñar este moucho que ... tamén estaba... de medo!!!

Recortamos e decoramos mouchos medroñentos que levaban colgada do pico unha pantasma moi especial que fixemos a partires dun chupachup.

Durante algo mais de duas semanas, traballamos un pequeno proxecto sobre " O Medo". A partir do conto dos tres porquiños (que lle tiñan medo ao lobo), falamos sobre aquelo que nos da medo e fixemos un debuxo para plasmar a información.

Como moitos lle temos medo á escuridade, fixemos xogos coas sombras. Foi moi divertido!!!

Aprendemos unha poesía e debuxamos á curuxa Maruxa que quería ser bruxa.

E como vedes, o resultado final foi o mural que decorou a entrada da escola.

O profe Álvaro sorprendeunos cunha aplicación no seu móbil sobre a realidade aumentada. Como vedes quedamos abraiados ao ver que o noso debuxo da cabaza collía vida. Unha cabaza de verdade!!! cos ollos e maila boca que nos debuxamos!!!

Grazas profe .... foi unha experiencia moi emocionanteeee

UN GUIÑO Á PROFE MARÍA

Moitas grazas a profe María por estar con nós durante estes cursos.

Grazas pola túa paciencia e os teus agarimos.

Agardamos novas visitas!!!!

MOITAS GRAZAS

Foi estupendo compartir este curso con vós. Moitas grazas!!!

XA TOCA DESCANSAR!!!!

Despois de tanto traballo chega a hora de descansar e disfrutar do verán.

CELEBRAMOS OS CUMPLES DE YULISA E YAIZSA

Hoxe celebramos os cumples e a despedida das maiores da escola.  Yulisa e Yaizsa que vos vaia moi ben nesta nova etapa. Botarémosvos de menos.

Terceira emisión da Radio Xoaniña Rosalía

Aqui vos traemos a 3ª emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía. Desta vez feita polos nenos da escola de San Paio, un programa moi divertido. Agardamos que vos guste!!

ANIVERSARIO DE ALMA

Hoxe, 4 de xuño, Alma cumpliu 4 anos. Parabens Alma!!!! Non deixes de sorrir nunca.

A FESTA DE VOZ NATURA

Este fin de semana celebrouse en Culleredo a festa de voz natura. Algún d@s nos@s alumn@s foron a pasar o día e disfrutaron moito; como podedes comprobar nas seguintes fotos.

FABIO CUMPLIU 4 ANOS

Este mes de maio Fabio cumpliu 4 anos. Parabens Fabio!!!!!

PROXECTO PEIXES

Este curso na escola de San Paio seguimos sendo a clase dos Peixes porque así o decidiron @s nen@s e como este ano traballamos un Proxecto de Pesca, na nosa escola decidimos estudiar os animais do mar máis a fondo Guiño Aquí vos deixo un video para que vexades algunha das actividades feitas (contos, poemas, xogos, ...)