Escola de San Paio

SUPERANDO OS RETOS !!! PRIMEIRA PARTE

ESTAS SON AS ACTIVIDADES E RETOS SUPERADOS POLOS NENOS E NENAS  A TRAVÉS DO CLASS DOJO DA AULA, QUE SERÁ O MEDIO QUE EMPREGUEMOS PARA COMUNICARNOS DURANTE O ESTADO DE ALARMA.

MOITO ÁNIMO PARA TOD@S E MOITAS GRAZAS POLA PARTICIPACIÓN DAS FAMILIAS.

VÉMONOS Á VOLTA DAS VACACIÓNS DE SEMANA SANTA, QUE AINDA SENDO ESPECIAIS SEGURO QUE IMOS DISFRUTAR EN CASA COAS NOSAS FAMILIAS.

#EUQUEDONACASA: ACTIVIDADES XERAIS PARA ESTES DÍAS DE CONFINAMENTO

PREME NO ARCHIVO ADXUNTO

UN MECÁNICO NA ESCOLA

A TEACHER MÓNICA ESTRAGOUSELLE UNHA RODA .... MENOS MAL QUE O PAPÁ DE GAIA A ARRANXOU MOI MOI RAPIDIÑO. ESTIVEMOS BOTANDO UNHA OLLADA MENTRAS NOS EXPLICABA COMO FACÍA O SEU TRABALLO. FIXEMOS UNHA CHEA DE PREGUNTAS.

CONTACONTOS SABELA: " NOA E O ESPELLO".

O 10 DE MARZO VEU SABELA VISITARNOS PARA CONTARNOS O CONTO " NOA NO ESPELLO".

A obra, conta as historias de tres personaxes, que defenden a idea de que, facer o que un quere e o que máis lle gusta, é o mellor para ser feliz. Sabela durante os 45 minutos que dura a representación pretende ensinarnos cómo enfrentarnos as críticas e como vencer os medos e inseguridades ( deixándoos na persoa que vemos reflexada no espello ).

AS NOSAS MULLERES

AGASALLO PARA AS MULLERES IMPORTANTES NAS NOSAS VIDAS.

8 DE MARZO DÍA DA MULLER

ESTES SON OS TRABALLOS QUE FIXEMOS PARA CELEBRAR O 8 DE MARZO DIA INTERNACIONAL DA MULLER.

SAÍDA A OURENSE

O 4 DE MARZO FIXEMOS UNHA SAÍDA AO AUDITORIO DE OURENSE PARA VER A OBRA DE TEATRO " O LOBO E A LÚA" . DESPOIS MERENDAMOS E ANTÓN CONVIDOUNOS A DAR UNHA VOLTA POLO INTERIOR DA NOVA BIBLIOTECA MUNICIPAL.

HOXE DE MERENDA: PAN CON MEL.

O PAPÁ DE MARTIÑO TROUXO Á ESCOLA ESTE PAN QUE UNTAMOS CON UN CHISQUIÑO DE MEL.... ALGÚNS SÓ FAI FALTA VELOS.

PARABÉNS ARI !!!!

VIVA O ENTROIDO!