Escola de San Paio

ESQUELETOS, BRUXAS, CABAZAS ... RONDAN POLA ESCOLA DE SAN PAIO

CHEGOU O DÍA DOS DISFRACES.

ACTIVIDADES DE SAMAÍN QUE FIXEMOS COAS FAMILIAS.

GRAZAS AS FAMILIAS POR PARTICIPAR NOS TALLERES DO SAMAÍN.

ASÍ DE BONITO QUEDOU O TALADO DAS CABAZAS

E AS MERENDAS ESTABAN TERRORÍFICAMENTE SABROSAS.

ACTIVIDADES QUE FIXEMOS POLO SAMAÍN

AQUÍ TEDES ALGUNHAS DAS ACTIVIDADES QUE FIXEMOS NA ESCOLA RELACIONADAS CO SAMAÍN, QUE ESTE ANO XIRA EN TORNO AOS ESQUELETES XA QUE, NOS VIÑA MOI BEN, PARA ENLAZAR CO PROXECTO DO CORPO QUE ESTAMOS LEVANDO A CABO DURANTE O PRIMEIRO TRIMESTRE.

BIBLIOTECAS ESCOLARES: CONTACONTOS SAMAÍN CON SABELA.

O 24 de outubro celébrase o día das Bibliotecas Escolares. Nós este ano, quixemos esperar por Sabela para que nos contara o conto " Días pantasmas sen medo". Neste conto vemos como as pantasmas, os morcegos, arañas e demais personaxes lle teñen medo ao Señor do Castelo e por outro lado o Señor do Castelo está pechado no armario porque lle ten moito medo a eles. Ao final do conto aprendemos coma os medos están na nosa imaxinación e que se falamos sobre eles acaban sendo os nosos amigos.

CELEBRAMOS OS CUMPLES DO MES DE OUTUBRO

EMERXENCIAS SAN PAIO. CARLOS BOLECHA NA ESCOLA.

CARLOS BOLECHA VEN VISITARNOS PARA ENSINARNOS COMO FUNCIONA O CENTRO DE EMERXENCIAS DO 112 E O QUE TEMOS QUE FACER EN CASO DE QUE SURXA ALGÚN ACCIDENTE, TANTO NA ESCOLA COMA NA CASA.

IMOS A BIBLIOTECA DE RIBADAVIA!

SAIMOS DA ESCOLA PARA IR A BIBLIOTECA DE RIBADAVIA A ESCOITAR OS CONTOS DE "AUGASANTAS". ENCÁNTANOS A BIBLIOTECA PORQUE É MOI GRANDE E ALÍ SEMPRE NON TEÑEN UNHA CHEA DE SORPRESAS. COMO VEDES IMOS MOI SEGUROS E CUMPRINDO AS NORMAS.Risa

O NIÑO DA VELUTINA.

PRIMEIROS TRABALLOS.