Escola de San Cristovo

OS NOSOS CUMPLES DO MES DE OUTUBRO

O ultimo martes do mes de outubro celebramos o cumple dun dos nosos nenos de San Cristovo da aula de educacion infantil e quen cumpria 3 aniñosSorrisoSorrisoGuiñoGuiño

PARABENS RUBEN NO TEU DIA!!!

A CONDENSACIÓN

Divertido e sinxelo experimento para comprobar esta fase do ciclo da auga: evaporación da auga coa calor e formación de gotiñas ao arrefriar.

EXPERIMENTO!

Os escolares fixeron este interesante experimento para comprobar cómo se forman outras cores a partir das primarias.

POSES DE MAGOSTO!

O alumnado posou neste divertido photocall da castañeira, ademais de elaborar con botellas recicladas divertidos xogos tradicionais.

TRABALLOS MANUAIS DE MEDO!

O alumnado de San Cristovo aproveitou o Samaín para adestrar as súas habilidades motrices con traballos manuais de medo como as cabazas de plastilina. Tamén reciclaron tubos de papel para convertirlos en aterradores morcegos, repasaron os ósos do corpo construíndo un esqueleto ao estilo dunha catrina e crearon apócemas máxicas.

Ademais, recibiron un pequeno agasallo das súas mestras: unha vasoira de bruxa cunha doce sorpresa no interior!

EXPOSICIÓN DE CABAZAS TERRORÍFICAS!

Os escolares da escola de San Cristovo, coa axuda das súas familias, convertiron as típicas cabazas de outono en personaxes aterradores de Samaín.

ALIMENTACIÓN E SAUDE

O 15 de Outubro de 2019 viñeron a nosa escola tres estudantes de Educación Infantil da Universidade de Vigo a desenvolver unhas xornadas de alimentación saudable

Nas actividades que realizaron en todo momento fixeron participes a todo o alumndado:

• Trocearon froitas de temporada
  • Clasificaron as froitas
  • Elaboraron as súas propias brochetas de froita
  • Elaboraron carteis de alimentos saudables en grupos medio

"O outono"

Os escolares empregaron diferentes técnicas para realizar actividades plásticas relacionadas co outono.

Volta ao cole!

O alumnado da escola de San Cristovo decorou a árbore de outono con material escolar.

CUMPLES DE XUÑO

Este mes celebramos os últimos cumples do curso. Parabéns a Martín e Brais, que compartiron con nós unha merenda xenial.