Recomendámosche

Video Promocional do C.R.A. Amencer

Estas Buscando escola para @s nen@s? mira mais aló e #ELIXEAMENCER

Radio Xoaniña Rosalía 2019 emisión dende Francelos

Aqui estamos de novo emitindo dende a nosa Radio Rosalía Xoaniña, este ano comenzamos dende a escola de Francelos e temos un programa ben bonitiño... Agardamos que vos guste!!!

POSTAIS NADAL 2018

No seguinte vídeo podedes ver todas as postais de Nadal que fixeron @s nos@s alumn@s. Moitas grazas a tod@s pola vosa participación.

GUÍA NADAL 2018

Aqui tendes as nosas recomendacións lectoras para pedir neste Nadal.

Esta guía foi elaborada en colaboración co CEIP Carmen García Carrasco de Cenlle.

25 DE NOVEMBRO, DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Esta é a nosa pequena aportación para conmemorar o 25 DE NOVEMBRO

Terceira emisión da Radio Xoaniña Rosalía

Aqui vos traemos a 3ª emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía. Desta vez feita polos nenos da escola de San Paio, un programa moi divertido. Agardamos que vos guste!!

Segunda emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía

Aquí tedes a segunda emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía. Desta volta os nenos da escola de San Cristovo téñennos preparado un programa moi curriño! Esperamos que vos guste!

CONTOS PARA O NADAL

No CRA Amencer disfrutamos cos contos de nadal e tamén recomendámoslles aos pais/nais cunha guía de nadal contos  para que @s nen@s lle pidan os Reis Magos como agasallo.

POSTER DIXITAL DE LEANDRO LAMAS

Neste poster dixital podedes ver algúns dos traballos realizados sobre o pintor e ilustrador Leandro Lamas que estamos traballando neste trimestre. Os alumnos reproduciron algúns dos seus cadros e tamén recitaron a  poesía "Pinto o mundo de cores",do libro Poemas con piruleta,  que ilustrou este autor.

ANTONIO GARCÍA TEIJEIRO, PREMIO NACIONAL DE LITERATURA INFANTIL E XUVENIL

Dende o noso blog querémoslle dar a noraboa ao poeta Antonio García Teixeiro polo seu Premio Nacional da Literatura Infantil e Xuvenil na sua edición 2017, pola súa obra Poemar o mar escrita na nosa lingua.

Alegrámonos moito e dámoslle as grazas por escribir unha poesía sinxela que gusta tanto aos nosos rapaces.