OS CONTOS DAS NOSAS ÁRBORES

Este ano, como estivemos traballando os bosques, pedímoslles as familias que nos mandaran unha foto d@s nen@s cun libro no bosque.

O resultado foi espectacular e decidimos facer un collage en grande con todas as aportacións.

MOITAS GRAZAS FAMILIAS!!!!!!

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do día 20 de maio de 2019 publícase a Orde do 3 de maio de 2019, pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

Enlace ao DOG

Enlace a solicitude

Enlace ao manual de usuario

Enlace á Sede Electrónica da Xunta de Galicia

REMATA O PRAZO O 21 DE XUÑO DE 2019

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2019-20

CONTACONTOS DAS FAMILIAS

Este curso as familias do alumnado da escola de Francelos animáronse e viñeron a contarnos varios contos.

FELIZ FEROZ. A LOBIÑA RIQUIÑA

MONSTRO ROSA

DE QUÉ COR É UN BICO

XULIA MINGUILLÓN

EXPOSICIÓN E TROCO DE LIBROS

Un ano máis tod@s @s alumn@s do cole trouxeron os seus libros favoritos das casas para facer intercambio c@s seus compañeir@s.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2019-20

V SEMANA ESCOLAR DA ÁRBORE E DA AUGA

Na semana escolar da árbore e da auga fixemos varias actividades: construimos árbores con paus e bugallos, debuxamos e pintamos árbores no bosque, abrazamos as árbores,...

Tamén plantamos un bidueiro na escola de Francelos coa axuda dos mestres Álvaro, Mónica e Mª José.

En San Paio plantamos unha maceira coa axuda de Roberto, papá de Lucía, e despois fixemos un debuxo da plantación.

Tamén entregamos o conto que nos mandou a Diputación de Ourense para celebrar esta semana

ENTROIDO 2019

Este ano disfrazámonos de xoaniñas, cervos e mouchos, xa que estamos traballando sobre os bosques.

Tivemos un taller de maquillaxe, fixemos un percorrido polas rúas de Francelos e para rematar unha merendola na Fontiña Mariña (antiga escola de Francelos).

No seguinte vídeo podedes ver o ben que o pasamos!!!!!!

Darlle as grazas a todos os pais, nais, avós e avoas que nos acompañaron neste día.

XOVES DE ENTROIDO

MÉRCORES DE ENTROIDO