30 XANEIRO: DÍA DA PAZ

Este ano desprazámonos ata o CEIP de PUNXIN para celebrar o día da PAZ con todos os alumnos e tamén con Marta, a súa mestra.

Primeiro participamos nas Olimpiadas da Paz, tiñamos que pasar por diferentes probas seguindo unhas ordes. Pasámolo xenial. No seguinte video podedes ver todo o que fixemos.

Tamén fixemos un photocall da paz, no que participamos todos.

PILABOT

Este ano participamos no Concurso de recollida de pilas e acumuladores en centros educativos PILABOT.

Dende o mes de decembro estivemos recollendo as pilas usadas.

O día 22 de xaneiro veu Ana a darnos unha charla educativa do Concurso Pilabot. Xuntamos a todos os alumnos de primaria na escola de San Cristovo e aprenderon moito sobre a reciclaxe de pilas e acumuladores.

Tamén colorearon os seus pilabots e fixeron as súas fotos creativas para participar no concurso de fotografía artística #Eusonpilabot.

FESTIVAL DE NADAL 2018

O venres 21 de decembro tivemos o Festival de Nadal de 2018 na Casa da Cultura de Ribadavia. Nos seguintes videos podedes ver todas as actuacións do noso alumnado.

Dende eiquí dar as grazas a toda a comunidade educativa do CRA Amencer, tanto aos mestr@s como a todas as familias e en especial, a todo o alumnado, xa que sen todos vos esto non sería posible.

Darlle as grazas tamén a residencia de maiores de Ribadavia, que quixo compartir connosco unha mañá diferente e viñeron a ver o noso festival de Nadal.

E en especial a todos os empregados da Casa da Cultura de Ribadavia, Fran, Tere, Anita e Bea, pola súa colaboración e dispoñibilidade en todo momento.

E non queremos esquecernos tamén de darlle as grazas a María Lopez Touza, concelleira de Cultura e Educación de Ribadavia.

BO NADAL!!!!!!

AS AVENTURAS DE MARCO POLO

Dentro da campaña de animación á lectura, o xoves 20 de decembro tivemos ao Mago Martin, que nos veu a contar "As aventuras de Marco Polo".

¡Marco Polo foi un auténtico viaxeiro de bigotes! Na súa época non había coches, trens nin avións e viaxar significaba afrontar mil perigos? ¡Pero tamén facer descubrimentos e vivir experiencias marabillosas! Este é o relato da  viaxe que levou a Marco Polo de Venecia á China, á corte dos Señores de Oriente.Da man de Geronimo Stilton percorreredes as etapas desta aventura rumbo ao descubrimento de paisaxes encantados, personaxes misteriosos e animais lexendarios.

Esta actividade fixémola na Sala Infantil da Biblioteca Pública de Ribadavia grazas a Tere.

BO NADAL 2018

TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CRA AMENCER DESÉXAVOS UN BO NADAL

POSTAIS NADAL 2018

No seguinte vídeo podedes ver todas as postais de Nadal que fixeron @s nos@s alumn@s. Moitas grazas a tod@s pola vosa participación.

CONCURSO DE POSTAIS DE NADAL 2018

Todo o claustro de profesores do CRA Amencer quere agradecervos e felicitarvos pola vosa participación no Concurso de Postais de Nadal.

Nas seguintes fotos podedes ver as postais gañadoras deste ano.

LEIRE CASAS MARTINS (INFANTIL)

NEREA LÓPEZ AREDA (PRIMARIA)

GUÍA NADAL 2018

Aqui tendes as nosas recomendacións lectoras para pedir neste Nadal.

Esta guía foi elaborada en colaboración co CEIP Carmen García Carrasco de Cenlle.

PATINANDO NO XEO

O mércores 12 de decembro tivemos unha xornada moi axetreada. Primeiro fomos buscar aos alumn@s do CEIP de Punxin e a súa mestra Marta, que compartiron a xornada connosco. E despois desprámonos ata a Ourense, a pista de xeo instalada no Centro Comercial Pontevella.

Como tivemos que facer dous grupos para patinar, mentras uns estaban na pista de xeo, outros fomos ver os adornos de Nadal do centro comercial e tamén merendamos.

Despois fixemos unha visita a plaza de abastos, onde nos ensinaron o peixe, o marisco, as carnes, as froitas e as verduras.

E por último tivemos un obradoiro musical na Casa da Música, onde puidemos facer e escoitar música electrónica.

PASÁMOLO XENIAL !!!!!!

25 DE NOVEMBRO, DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO