Radio patio

Radio Rosalía Xoaniña emisión dende a escola de San Cristovo

Aqui estamos de novo emitindo dende a nosa Radio Rosalía Xoaniña, este vez dende a escola de San Cristovo e traémosvos un programa ben feitiño... Agardamos que vos guste!!!

Radio Xoaniña Rosalía 2019 emisión dende Francelos

Aqui estamos de novo emitindo dende a nosa Radio Rosalía Xoaniña, este ano comenzamos dende a escola de Francelos e temos un programa ben bonitiño... Agardamos que vos guste!!!

Terceira emisión da Radio Xoaniña Rosalía

Aqui vos traemos a 3ª emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía. Desta vez feita polos nenos da escola de San Paio, un programa moi divertido. Agardamos que vos guste!!

Segunda emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía

Aquí tedes a segunda emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía. Desta volta os nenos da escola de San Cristovo téñennos preparado un programa moi curriño! Esperamos que vos guste!

Primeira emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía

Este curso comezamos cun novo e emocionante proxecto no que vos achegaremos as nosas vivencias a traves das ondas da nosa radio.

Dende a radio Xoaniña Rosalia do C.R.A. Amencer, saudámosvos a todos e invitámosvos a escoitar a primeira emisión realizada dende a escola de Francelos.

Musica de Cabeceira: www.bensound.com