LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-19

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018-19

No DOG do día 21 de maio de 2018 publícase a Orde do 9 de maio de 2018, pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Enlace ao DOG

Enlace a solicitude

Enlace ao manual de usuario

Enlace á aplicación

REMATA O PRAZO O 22 DE XUÑO DE 2018

PRAZAS PROVISIONAIS VACANTES CURSO 2018-2019

Escola de S.Paio Escola de S.Cristovo Escola de Francelos
4º E.I.   4 6 4
5º E.I. 5 8 4
6º E.I. 3 4 3
1º E.P. 3 12 4
2º E.P. 3 8 3

En San Paio, a 28 de febreiro de 2018

A directora

Mª Cruz Estévez Iglesias

PRAZOS DE ESCOLARIZACIÓN 2018/2019

Reserva de praza nos centros adscritos (CEIP Plurilingüe Ribadavia) do 1 ó 15 /02 (aa.ii)
Publicación de normativa e prazas 28/02
Proceso de admisión do 1 ó 20/03 (aa.ii.)
Prazo entrega de documentación (só centros que bareman) o 23/03 e do 3/04 ó 13/04
Exposición de listado provisional de admitidos e non admitidos 24/04
Plazo de reclamación do 25/04 ó 3/05
Exposición de listas definitivas de admitidos e non admitidos 14/05
Período de matrícula
Matrícula en E.I. e E.P. do 20 ó 30/06

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018-19

Segundo a ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, o 1 de marzo, inícianse os trámites do procedemento para a admisión do alumnado.

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS:

• O prazo para presentación de solicitudes de Admisión de Alumnado para o curso 2018-2019 é do 1 ao 20 de marzo.
  • O alumnado matriculado no centro ten garantida a súa permanencia nel.
  • O alumnado que solicite praza nun centro distinto, deberá comunicar a renuncia a praza do noso centro.
  • A solicitude de praza será única, e terá carácter vinculante. Deberá entregarse no centro que se solicite en primeiro lugar.
  • As solicitudes deberán estar asinadas por ambos proxenitores, sendo este requisito imprescindible no caso de familias separadas ou divorciadas.
  • A solicitude tamén se pode presentar a través da aplicación "admisionalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado): solicitudes - admisión - crear solicitude de admisión

Así mesmo, o alumnado e as familias poderán consultar o estado de tramitación das súas solicitudes a través da aplicación informática "admisionalumnado" (https://www.edu.xunta.es /admisionalumnado) utilizando o código da solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

Publícanse o formulario de solicitudes e a propia orde:

- Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG)

- Anexo II: Formularios de admisión e matrícula

RESERVA DE PRAZA EN CENTRO DE ADSCRICIÓN (CURSO 2018-19)

Segundo a ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, hoxe, 1 de febreiro, inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición.

O alumn@ que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición (neste caso, CEIP PLURILINGÜE RIBADAVIA) deberá presentar o ANEXO I no CRA Amencer de Ribadavia antes do 15 de febreiro.

A solicitude tamén se pode presentar a través da aplicación "admisionalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado): solicitudes - solicitudes de reserva - crear solicitude de reserva

Así mesmo, o alumnado e as familias poderán consultar o estado de tramitación das súas solicitudes a través da aplicación informática "admisionalumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) utilizando o código da solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

Lémbrase tamén que o alumnado que faga esta reserva no centro adscrito, non poderá presentar solicitude de matrícula en calquera outro centro.

Publícanse os formularios de solicitudes e a propia orde:

- Orde do 25 de xaneiro de 2017 (DOG)

- Anexo I: Reserva de praza

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015/2016

Nos arquivos adxuntos tedes o listado de libros de texto para o  vindeiro curso.

PROGRAMA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015/16

Estamos es prazo para solicitar as axudas para a adquisición de libros de texto e o fondo solidario de libros de texto, para o vindeiro curso

Remata o prazo o 1 de xullo (axudas)

Remata o prazo o 30 de xuño (fondo solidario)

Solicitudes e ordes nos arquivos adxuntos.

INÍCIASE O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2015/2016

LISTA DE ADMITIDOS  PARA O CURSO 2015/2016

Datas de interese:

Reserva de praza no centro de orixe............ do 1 ao 15 de febreiro

Presentación de solicitudes de admisión ...... do 1 ao 20 de marzo

Formalización de matrícula ......................... do 20 ao 30 de xuño

VEN A VISITARNOS NAS XORNADAS DE PORTAS ABERTAS,

NO MES DE FEBREIRO,

EN HORARIO DE 12:00H A 12:30H

Podedes consultar a orde no adxunto