Educación Física

Semana da Froita

Do 29 de maio ao 2 de xuño celebramos a "semana da froita" no Cra Amencer. O colexio como axente promotor de estilos de vida saudable.

RECREOS ACTIVOS

Dende outubro ata maio acompañounos María nos recreos. Unha actividade que nos encantou e que disfrutamos ao máximo.

Moitas grazas, María!!! Esperámoste para o próximo curso.

Visita a Monforte

Este xoves 11 de maio visitamos a localidade de Monforte de Lemos. Subimos ata o astelo e realizamos un tramo do camiño de Santiago (Vexo veo, Xacobeo). Pasámolo moi ben!!!

DAFIS

Este curso o Cra Amencer participou no proxecto DAFIS (Datos sobre a valoraciónda condición física saudable), Unha ferramenta elaborada ao amparo do PLAN GALICIA SAUDABLE.

As probas que se realizaron foron as seguites: composición corporal, prensión manual, flexibilidade, salto horizontal e velocidade.

VER GALERÍA DE FOTOS

SAÍDA PILABOT

O 15 de marzo realizamos unha saída para promocionar o reciclado de pilas

dentro do programa "pilabot"...actividade física e reciclaxe. Xenial!

#edusaude

PREME NA IMAXE PARA VER A GALERÍA

CARREIRA SOLIDARIA

No Cra Amencer participamos na carreira solidaria contra a leucemia infantil. A actividade física ao

servicio dos/das máis necesitdos/as. Sempre!

XOGOS POPULARES MAGOSTO

Soga tira

Carreiras de sacos

Encesta castañas

Bolos

Magostos e xogos populares xa é tradición no Cra Amencer

Preme na foto para ver galería.

XOGANDO CO ATLETISMO

O martes 31 de xaneiro celebramos a xornada de "xogando co atletismo" co alumnado de 2º curso no campo do Xestal.

Mañá fría pero pasárono moi ben.

Preme na foto para ver galería

CAMPO A TRAVÉS COMARCAL

O 29 de novembro, o alumnado de 2º curso participou no compionato comarcal de campo a través.

Aire libre, actividade física e covivencia. Pasárono xenial!!!

Preme na foto para ver a galería.

Camiñata Ribeira Sacra

O luns 2 de maio realizamos unha saída polo entorno da Ribeira Sacra. Puidemos disfrutar da natureza facendo unha andaina e visitando varios lugares destacando o Mosteiro de Santo Estevo de Ribas de Sil. Actividade física e visitas tiurísticas case sempre van unidas. Super divertido!

Preme na imaxe para ver galería