AS AVENTURAS DE MARCO POLO

Dentro da campaña de animación á lectura, o xoves 20 de decembro tivemos ao Mago Martin, que nos veu a contar "As aventuras de Marco Polo".

¡Marco Polo foi un auténtico viaxeiro de bigotes! Na súa época non había coches, trens nin avións e viaxar significaba afrontar mil perigos? ¡Pero tamén facer descubrimentos e vivir experiencias marabillosas! Este é o relato da  viaxe que levou a Marco Polo de Venecia á China, á corte dos Señores de Oriente.Da man de Geronimo Stilton percorreredes as etapas desta aventura rumbo ao descubrimento de paisaxes encantados, personaxes misteriosos e animais lexendarios.

Esta actividade fixémola na Sala Infantil da Biblioteca Pública de Ribadavia grazas a Tere.

POSTAIS NADAL 2018

No seguinte vídeo podedes ver todas as postais de Nadal que fixeron @s nos@s alumn@s. Moitas grazas a tod@s pola vosa participación.

GUÍA NADAL 2018

Aqui tendes as nosas recomendacións lectoras para pedir neste Nadal.

Esta guía foi elaborada en colaboración co CEIP Carmen García Carrasco de Cenlle.

XABIER P. DOCAMPO

Durante o mes de novembro estivemos traballando arredor da figura de Xabier P. DoCampo, polo seu recente falecemento.

Estes son algúns dos traballos que fixeron:

Historia dunha pinga de auga

De cores e de amores

Nube de neve

O home que inventou unha maneira de andar

SACAPENAS

Na semana do 26 ao29 de novembro, Raquel contoulles o conto do Sacapenas aos alumnos de infantil.

ARTUR E CLEMENTINA

Na escola de San Paio traballaron co conto de Artur e Clementina no Día Internacional contra a violencia de xénero.

25 DE NOVEMBRO, DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Esta é a nosa pequena aportación para conmemorar o 25 DE NOVEMBRO

O MONSTRUO DE CORES

Esta semana (do 19 ao 23) tocou o conto do MONSTRUO DE CORES. Mirade que ben o pasaron

BRANCANEVES

Na semana do 12 ao 16 de novembro, Raquel vestiuse de Brancaneves e .....

ELMER

Durante este curso escolar, a mestra Raquel, vai contar un conto cada semana aos alumn@s de infantil das tres escolas.

Esta semana (do 5 ao 9 de novembro) tocoulles ELMER