A ILLA DOS VALORES OÍMPICOS

Conto da escola de San Paio creado con intelixencia artificial, ilustrado polos nenos e nenas da escola en traballo en equipo e narrado por Carlos e Martiño, o noso alumnado de Educación Primaria.

A ILLA DOS VALORES OLÍMPICOS de Vanesa Carballo Leal

FORMACION DO PROFESORADO: APRENDIZAXE BASADO NO XOGO

Recibimos unha pequena formación de xogos de mesa que se adaptan as necesidades e características do noso alumnado. Dentro do Pfpp da biblioteca queremos aprender a empregar estes xogos nas nosas actividades didácticas fomentando e conseguindo no noso alumnado aprendizaxes de forma máis lúdica, que fomentan a súa motivación, ademais de todos os beneficios que conleva o feito de aprender xogando, un recurso fundamental para os nenos e nenas destas idades.

XOGAMOS! de Vanesa Carballo Leal

XOGAMOS CO KAPLA!

Solicitamos este material de polos creativos ao cfr de Ourense coa intención de que pase polas tres escolas para que o alumnado poda xogar e crear libremente.material Kapla

CP CRA INNOVA

O noso maletín viaxeiro xa está en marcha! Seguimos aumentando as actividades de fomento de lectura coas familias.

Apoiamos dende a biblioteca a outros proxectos coma nesta caso aos contratos programa elexindo dúas lecturas para cada un deles: para o Emocióna-T, Inclúe-T e Iguala-T.

No adxunto podes atopar máis información.

Diseño de Vanesa Carballo Leal

CRA INCLÚE.pdf9.62 MB