ANIMACIÓN Á LECTURA

Na escola de San Cristovo estiveron traballando varios contos:

- "O monstro de cores" non sabe o que lle pasa, fíxose un lío coas emocións e agora tócalle desfacer o embrollo. Unha historia sinxela e divertida de Anna Llenas que introduce a pequenos e maiores na fascinante linguaxe das emocións.

- "Colores" de Herve Tullet. Un descubrimento de libro interactivo que invita aos nen@s a experimentar coas cores, oscurecéndoas, aclarándoas, mezclándoas, descubríndoas... Foi coma recibir unha clase de pintura co mellor profesor, o que desafía ao alumno, acompáñao e o aplaude. Desfrutaron moito.

- "El gran, gran dinosaurio" de Richard Byrne. Conta como un gran dinosaurio, moi fanfarrón, aprende a compartir e fai moi, moi bos novos amigos.

- "Vaya rabieta" de Mireille dÁllancé. Un conto para traballar os enfados.

A HIBERNACIÓN

Os nenos e nenas da Escola de San Paio están traballando a HIBERNACIÓN e a MIGRACIÓN, preme nas imaxes para ver todo o que aprenderon

RESUMO DE ACTIVIDADES DÍA DA PAZ

Nas seguintes fotografías podedes ver todo o que fixemos para celebrar o Día da Paz  (pombas con mensaxes, mandalas, xogo da oca, videoconferencia entre as tres escolas,...)

Na escola de San Paio traballaron o conto Un chocolate muy especial. Preme na imaxe para ver todo o que fixeron

DIA DA PAZ 2017

Estas son algunhas das actividades que imos realizar o Día da PAZ:

• Manualidade dunha pomba con mensaxes de paz en galego ou palabras relacionadas coa paz.
  • Mandalas da paz.
  • Videoconferencia das tres escolas coa canción "Siyahamba".
  • Conto "Un chocolate muy especial"

GUÍA NADAL 2016

Este ano a guía de recomendacións de Nadal fixémola en colaboración co CEIP de Castrelo de Miño.

Foi todo un pracer traballar con eles.

VI CONCURSO DE POSTAIS NAVIDEÑAS

Na seguinte presentación tendes todas as postais que fixeron os nosos alumnos para participar no Concurso de Postais 2016

TRABALLOS DE OUTONO

Estes son algúns dos traballos que fixeron durante o outono @s nosos alumn@s.

RECITADO DE REFRÁNS

O día 11 de novembro fixemos unha recitación de refráns durante a celebración do Magosto na Escola de San Cristovo.

AGUSTÍN FERNÁNDEZ PAZ

Durante todo o mes de novembro quixemos lembrar a figura de Agustín Fernández Paz, así que buscamos todos os libros que tiñamos na nosa biblioteca e fixemos unha exposición con eles. Despois as distintas escolas fixeron os seus traballiños sobre este autor.

PINCHA NA IMAXE

OS NOSOS TRABALLOS DO 25 DE NOVEMBRO

Estes son algúns dos traballos que fixemos nas nosas aulas para conmemorar o Día Internacional contra a Violencia de Xénero.