21 MARZO: DÍA DA POESÍA

Este ano fomos celebrar o día da Poesía nos montes que temos arredor das nosas escolas.

Estas son algunhas das poesías que crearon os alumnos de 1º e 2º de primaria de San Cristovo.

11-15 MARZO: SEMANA DA PRENSA

Durante esta semana fixemos diferentes actividades

Como este ano estamos traballando nun proxecto sobre "Os montes", na escola de Francelos, o alumnado de infantil elixiu un animal do monte, neste caso o coello e representáronno empregando recortes do xornal.

E o alumnado de primaria aprendeu as distintas partes que ten unha noticia: titular, subtítulo, corpo da noticia, fotografía, pé de foto, etc. Buscaron noticias, recortaron, pegaron e escribiron cada parte.

Na escola de San Cristovo fixeron as súas propias noticias

24 FEBREIRO: DÍA DE ROSALÍA

Para conmemorar o Día de Rosalía de Castro 2019, os equipos de Biblioteca e Dinamización da lingua galega, sumámonos ás actividades propostas pola AELG (Asociación de escritoras e escritores en Lingua Galega) co lema DO XIX AO XXI: LIBRE O MEU PENSAMENTO!

Adaptamos a proposta da AELG ao noso alumnado e este foi o resultado

Escola de San Cristovo

Escola de San Paio

Escola de Francelos

Ademáis o alumnado da escola de San Paio fixo unha recitación

Radio Xoaniña Rosalía 2019 emisión dende Francelos

Aqui estamos de novo emitindo dende a nosa Radio Rosalía Xoaniña, este ano comenzamos dende a escola de Francelos e temos un programa ben bonitiño... Agardamos que vos guste!!!

AdxuntoTamaño
programa francelos 2019 sin musicas.mp320.81 MB

EU NON FUN

Xa estamos de volta e retomamos  a animación a lectura coa profe Raquel.

Esta semana tocoulles EU NON FUN

AS AVENTURAS DE MARCO POLO

Dentro da campaña de animación á lectura, o xoves 20 de decembro tivemos ao Mago Martin, que nos veu a contar "As aventuras de Marco Polo".

¡Marco Polo foi un auténtico viaxeiro de bigotes! Na súa época non había coches, trens nin avións e viaxar significaba afrontar mil perigos? ¡Pero tamén facer descubrimentos e vivir experiencias marabillosas! Este é o relato da  viaxe que levou a Marco Polo de Venecia á China, á corte dos Señores de Oriente.Da man de Geronimo Stilton percorreredes as etapas desta aventura rumbo ao descubrimento de paisaxes encantados, personaxes misteriosos e animais lexendarios.

Esta actividade fixémola na Sala Infantil da Biblioteca Pública de Ribadavia grazas a Tere.

POSTAIS NADAL 2018

No seguinte vídeo podedes ver todas as postais de Nadal que fixeron @s nos@s alumn@s. Moitas grazas a tod@s pola vosa participación.

O CREBANOCES

Na escola de Francelos estiveron traballando o conto do CREBANOCES.

GUÍA NADAL 2018

Aqui tendes as nosas recomendacións lectoras para pedir neste Nadal.

Esta guía foi elaborada en colaboración co CEIP Carmen García Carrasco de Cenlle.