Outubro 2023

ASÍ CELEBRAMOS NO CRA O DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES!

Primeria convivencia do alumnado das tres ecolas do Cra para conmemorar o Día das bibliotecas escolares.

Na primeira parte da mañá tivemos a sorte de disfrutar do contacontos sobre a vida de Ángeles Alvariño, científica galega que estudou e investigou sobre o zooplacton converténdose nunha das primeiras oceanógrafas máis importantes.

Logo de merendar e xogar elaboramos as "LENTES OLÍMPICAS DA LECTURA".

Foi unha xornada apaixoante, puidemos ver a nosa biblioteca, disfrutar dos contos e sobre todo ver, estar e acompañar ao alumnado das outras escolas.

Black and White Sketchy Chalkboard Ideas Brainstorm Session Introduction Video de Vanesa Carballo Leal

PLAN ANUAL DE LECTURA.

Diseño de Vanesa Carballo Leal

PRÉSTAMO LECTOR NAS BIBLIOTECAS DE AULA. MALETÍN QUE VAI E VEN.

Comenzamos co préstamo de lecturas en tódalas bibliotecas das aulas das nosas escolas. Durante este curso a cativada realizará de maneira autónoma os préstamos de entre os fondos elexidos polo equipo de bib

PRÉSTAMO LECTOR MALETIN QUE VAI E VEN de Vanesa Carballo Leallio e encherá de maneira creativa o seu caderno de lecturas.