Xuño 2023

DESPEDIMOS A MARTÍ E NEREA. MOITA SORTE !

O alumnado do CRA coa axuda da profe de música, Tania, fixo este vídeo tan bonito para despedir aos nosos profes da @generación docentes, Martí e Nerea. Moitas grazas por compartir e axudarnos tanto durante estes meses. As escolas rurais do CRA Amencer sempre serán as vosas escolas, que teñades moita sorte no futuro e sobre todo desexamos de todo corazón que sexades moi moi felices!

SELECCIÓN DE FONDOS PARA O COIDADO DO MEDIO AMBIENTE 5 DE XUÑO

5 de xuño DÍA DO MEDIO AMBIENTE

Na escola de San Paio investigamos as nosas huellas dactilares, observamos e comparamos. Logo relacionando cos ODS recortamos accións que debemos levar a cabo para coidar o medio ambiente e así fixemos unha infografía que titulamos " Reduce a túa pegada ecolóxica"

REDUCE A TÚA PEGADA ECOLÓXICA