Benvidos á web do CRA Amencer

Entra nos nosos blogs para ver o que acontece:

Carrilana Dixital

A Xoaniña Rosalía

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2018-19

Terceira emisión da Radio Xoaniña Rosalía

Aqui vos traemos a 3ª emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía. Desta vez feita polos nenos da escola de San Paio, un programa moi divertido. Agardamos que vos guste!!

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2018-19

No DOG do día 21 de maio de 2018 publícase a Orde do 9 de maio de 2018, pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Enlace ao DOG

Enlace a solicitude

Enlace ao manual de usuario

Enlace á aplicación

REMATA O PRAZO O 22 DE XUÑO DE 2018

Segunda emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía

Aquí tedes a segunda emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía. Desta volta os nenos da escola de San Cristovo téñennos preparado un programa moi curriño! Esperamos que vos guste!

Primeira emisión da nosa radio Xoaniña Rosalía

Este curso comezamos cun novo e emocionante proxecto no que vos achegaremos as nosas vivencias a traves das ondas da nosa radio.

Dende a radio Xoaniña Rosalia do C.R.A. Amencer, saudámosvos a todos e invitámosvos a escoitar a primeira emisión realizada dende a escola de Francelos.

Musica de Cabeceira: www.bensound.com

PRAZAS PROVISIONAIS VACANTES CURSO 2018-2019

Escola de S.Paio Escola de S.Cristovo Escola de Francelos
4º E.I.   4 6 4
5º E.I. 5 8 4
6º E.I. 3 4 3
1º E.P. 3 12 4
2º E.P. 3 8 3

En San Paio, a 28 de febreiro de 2018

A directora

Mª Cruz Estévez Iglesias

PRAZOS DE ESCOLARIZACIÓN 2018/2019

Reserva de praza nos centros adscritos (CEIP Plurilingüe Ribadavia) do 1 ó 15 /02 (aa.ii)
Publicación de normativa e prazas 28/02
Proceso de admisión do 1 ó 20/03 (aa.ii.)
Prazo entrega de documentación (só centros que bareman) o 23/03 e do 3/04 ó 13/04
Exposición de listado provisional de admitidos e non admitidos 24/04
Plazo de reclamación do 25/04 ó 3/05