Animación á lectura

CONTO: A EIRUGA LARPEIRA

a oruga larpeira de Vanesa Carballo Leal

EN DECEMBRO O CONTO DO APALPADOR

O Apalpador visita as escolas do Cra. Por iso limos e fixemos algúns traballos sobre este personaxe galego.

Felicitación de Navidad Vídeo Beis Azul Rojo Dorado y Marrón Claro Rústico Ilustrativo de Vanesa Carballo Leal

EL LADRÓN DE HOJAS

conto: " eL LADRÓN DE HOJAS" de Vanesa Carballo Leal

O MONSTRO RICARDO

No Samín eleximos para traballar este curso, o tema dos monstros, entre os contos que traballamos está este do monstro Ricardo que nos gustou moito.

o monstro ricardo de Vanesa Carballo Leal

PRIMEIRA SEMANA NA ESCOLA DE VACAS.

Para comenzar eleximos este conto, que nos gustou un moito. Fixemos un microproxecto sobre os contidos que se traballan nel e tamén unha chea de actividades como coñecer os productos lácteos, degustalos, teatro muxindo a vaca Morry que fixemos en grande, arte pintando a vaca segundo a técnica de Romero Brito, pequenas manualidades con rolos de papel para ter un recordo na casa, etc.

PRIMEIRA SEMANA NA ESCOLA DE VACAS. de Vanesa Carballo Leal